"hasta olacaksın"

1.3K 105 14
                                    

"bebeğim, hadi" şu an ne yaptığımızı inanın ben de bilmiyordum. Jungkook beni aşağıya indirdikten sonra kendisi de gelmiş, oyun oynayalım demişti. şu an harinle oynuyorlardı. ben de onları izliyordum.

harine her baktığımda ne kadar kötü bir baba olduğumu hatırlamıyordum.

o gün geliyordu aklıma. küçük bebeğimi korkuyamamıştım. harin her yanıma geldiğimde sadece gülümsemekle yetinmiştim. onu üzüyordum, biliyorum. ancak inanın elimde değildi.

benim suçum olmadığını bilsem bile sürekli kendimi suçluyordum.

"küçük hanım, bir az mola rica ediyorum" Jungkook teslim olurmuşcasına ellerini kaldırarak kendini yanıma attı. pencere kenarında pufta oturuyordum.

şöminenin karşısında olduğu için sıcaktı. harin de yanımıza gelerek kendini kucağıma attı. Jungkooka baktığımda gülerek yanağımı sıktı.

harin pencereden dışarı baktığında kıkırdadı ve anında bana dönerek boynuma sarıldı.

"babiş, dışarı çıkıp kar topu savaşı yapabilir miyiz? lütfen..." dudaklarını büzerek konuşmasıyla Jungkooka döndüm. bilmiyorum dercesine omuzlarını silktiğinde ofladım.

"çıkmasan mı bebeğim? bak yine hasta olmanı istemiyorum güzelim" dudak büzdü tekrar.

"ya babiş sıcak giyerim" Jungkook ta anında sohbete dahil olmuştu. "çıkalım ya, ne olacak ki? hem sen de sıcak giyin. ikiniz de hasta olmayın. ikiniz de çabuk hasta oluyorsunuz" kararsızdım.

tabiiki ben de dışarı çıkmak, beraber eğlenmek istiyordum. ancak korkuyordum. ya tekrar hasta olsa?

Jungkook tüm bedenini bize döndürdü. "yavrum, bir şey olmaz, korkma. hem çabuk kalmayız. hadi, üzmeyelim bebeğimizi" eğilip Harinin yanağına öpücük kondurdu.

"tamam. ama sıcak giyeceğiz ve çok kalmayacağız. hasta olamam, ya da sizin hasta olmanızı kaldıramam. anlaştık mı?" ikisi de aynı anda anlaştık dedi ve kıkırdadık.

harini kucağımdan indirmeden ayağa kalktım. "hadi, üzerimizi giyinelim" harin yanağımı öptüğünde gülümsedim. bana daha sıkı sarıldı. Jungkook ta arkamızdan geliyordu.

önce Harinin odasına girip onu giydirmiş, ardından da kendimiz giyinmiştik.

dışarı çıktığımızda anında soğuk vurmuştu. hava cidden buz gibiydi. dışarı çıkmak iyi bir karar değildi. harin eline kar alarak bize attığında soğukla kendime geldim. 

Jungkookla harine hasta olmaması için az ve küçük küçük atıyorduk. ancak konu bir birimize geldiğinde Jungkook ne kadar nazik olsa da büyük atıyordu.

bir süre oynadıktan sonra yorulmuştuk. hava da iyice soğumuştu.

"hadi, eve girelim. çünkü ben dondum" ikisi de onayladı. bu kez harini Jungkook kucağına almıştı. eve girdiğimizde üzerimizi değiştirmiştik.

"siz şöminenin yanında oturun. ben de sıcak bir şeyler alıp geliyorum" mutfaktan hepimize sıcak çikolata yapmıştım. yanına mochi ve bir kaç tatlı koyarak içeri girdim. harin mochiye bayilirdi, hem de çileklisine.

-

Harin uyuyordu. saat 12 buçuktu. "yavrum iyi misin?" Jungkookun kucağındaydım. şöminenin karşısında oturmuştuk. o pufta, ben de onun kucağındaydım.

"iyiyim hayatım". kendimi iyi hissetmiyordum ancak. halsizdim. soğuk tutmuştu işte beni. hasta olmam bu kadar kolaydı.

"hasta olacaksın" dediğiyle kafamı salladım. artık alışıktım bu duruma. sırf hasta olmayayım diye işlerimi evden yürüten ben, kızım istedi diye dışarı çıkıp kar savaşı yapmıştım.

"ilaç içerim, sabaha bir şeyim kalmaz" alnıma öpücük kondurdu. ayağa kalkarak beni kucağına aldı. odaya girdiğinde beni yatağa bırakarak çıktı. kısa süre sonra elinde su ve ilaçla içeri girmişti. "al, iç hadi" elinden su ve ilacı alarak içtim.

umarım sabaha iyileşirdim.



-

evet. hiç içime sinmedi cidden. çok tıkandım. ciddi manada yazamıyorum artık. final bölümü olacak diğer bölüm. ancak ilhamım yok. eskiden oylar bir az yüksekti ve en azından bir az da olsa yorum geliyordu. ancak şimdi gelmiyor ve bu beni çok üzüyor. lütfen en az bir yorum bile olsa atın...

Sex, drug, etc ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin