Çok Kaşınıyo Bu Çocuk!

529 44 14
                                    

Kahvaltımı bitirdikten sonra odama çıkmak için izin aldım ve odama gider gitmez laptopumu alıp yatağıma oturdum. İnternetten Teen Wolf'un kaçırdığım bölümünü açtım.

***

Dizi bitince laptopu çalışma masasının üzerine koydum. Daha sonra elime telefonumu aldım ve yatağıma yattım. Twitter'a bakarken kapı tık tıklandı. Kapıya bakarken telefon suratıma düştü. Ve haliyle orataya 'Bade Cırlaması' çıktı. İçeri giren Tolga'ydı.

"Ne bağırıyon lan ev inledi."

"Üf kes be. Ne var? Ne için geldin yine?"

"Öldün mü diye kontrol etmek istedim."

"Ha ha ha."

"Neyse birazdan arkadaşlarım gelicek, ortalıkta fazla dolanma gebertirim seni!"

"Sen mi beni gebertiyorsun ben mi seni?.. Göreceğiz."

"Göreceğiz."

Bunun gıcıklığı kime lan. Ben bunun bana afra tafra yapan ağzının, onun ses tellerini çıkarırım gitar teli yaparım lan. Siktir olup gitsin, pis orospu.

***

Zil çaldı ve tahminime göre Tolga'nın arkadaşları geldiler. Kahkaha sesleri geliyordu. Hayır yani insan olmak varken niye böyle hayvanca davranıyorlar ki?!

Telefonumu elime aldığım sırada susadığımı fark ettim. Merdivenlerden aşağıya inerken Tolga beni fark etti. Bana ölümcül bakışını attıktan sonra arkadaşlarıyla anırmaya devam etti.

Mutfağa vardığımda dolabı açıp su bardağını elime aldım. Arkamdan "Selam." diyen bir ses duyunca elimde ki bardağı yere düşürdüm. Arkamı döndüğümde ise Cem vardı. Aha şimdi sıçtık. Cem Tolga'nın arkadaşımıydı lan?!

"Özür dilerim."

"Önemli değil ben toplarım şimdi burayı."

"Beni tanımadın mı?"

Tanımamak mümkün mü? O güzel gözleri, o saçları..

İyi ki bunları içimden demiştim.

"Yo, hatırladım. Cem?"

"Evet." dedi ve gülümsedi.

Oha lan çok tatlı bu çocuk.

Yere eğilim büyük cam kırıntılarını elime aldım. Çöpe atacağım sırada Tolga arkadan "Noluyo burda?" Dedi ve elimde ki büyük cam parçasının sivri ucu elime battı.

Hep bu orospu Tolga yüzünden.

Cem yanıma geldi ve "İyi misin?" dedi. O sırada kötü olmak mümkün değildi, çünkü elimi tutuyordu. Bileğinde ki bileklikler müthişti. Ben ona hayranlıkla bakarken Tolga içerden bi'şeyler getirdi. Tolga bana doğru yaklaştığı sırada Cem Tolga'nın elindekileri aldı. Kendisi elime bi'şeyler yapıcakken

"Ya ben istemiyorum bunları."

"Saçmalama Bade. Elin mikrop kapar."

"Ya bi'şey olmaz. Alışığım ben."

Evet alışık değildim ve yalan söylemiştim. Ama cidden bu ıvır zıvırlar bana çok saçma geliyordu. Canımın acısını unutup Cem'in gözlerine bakıyordum. Ben tek boynuzlu ata bakar gibi Cem'e bakarken Tolga içeri gitti. Diğerlerine söylemesini beklemiyordum.

"Tamam, şimdilik böyle sarılı kalsın. Sonra doktora gider ne gerekiyorsa yaptırırız."

"Sağ ol ama doktora filan hiç gerek yok."

"Seni dinlemiyorum. Doktora gidicez."

Bi'şey diyemedim. Ben odama çıkmak için merdivenlere yöneldiğimde elimin acısını hissediyordum. Odama varınca kapıyı kapattım ve yatağıma yüz üstü yattım. Kafamı yastığa gömdüm. Gözlerimi kapattığım sırada kapı tıklandı. Kafamı kaldırmadan gel dedim. Kafamı kaldırdığımda Tolga kapıyı kapatmış bi' şekilde bana yaklaşıyordu.

''Cem en iyi arkadaşlarımdandır. Ondan uzak duracaksın.''

''Durmazsam nolur? Sen ne yapabilirsin ki bana? Diğer eşkiya erkeklerden bir farkın mı var? Hayır, bence yok!''

''Bana bir defa daha eşkiya diyecek olursan seni pişman ederim. Ayrıca benim karşımda erimeyen kız yoktur. Bunu en yakın zamanda sana da göstereceğim. Hazırlıklı ol.''

dedi. Bu özgüven ne lan! Sıçarım belasına. Çok kaşınıyo bu çocuk çok!

MERABALARR. ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM. SINAV HAFTASINDAYIM. BÖLÜMÜN KISA VE KÖTÜ OLDUĞUNUDA FARKINDAYIM. AMA YİNE DE YAYINLAMAK İSTEDİM. VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN BALLAR 😘😘

Türk KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin