Gününü Göstereceğim!

2.7K 93 35
                                    

Medya da Bade :)

Can sıkıntısı üzerine yazılan bir hikaye. :)

Arkadaşlarla kafede buluşmak için hazırlanıyordum. Dolabıma bakınırken üzerime bir t-shirt ve altıma da mavi bir şort giydim. Telefonumu ve biraz para alıp kapıya yöneldiğim sırada annem ''Nereye gidiyorsun?'' diye seslendi. ''Kafeye gidiyordum, arkadaşlarla buluşacağız.'' dedim ve dışarı çıktım. Telefondan Arya'yı aradım. ''Hangi kafedesiniz?''-''Caddenin sonunda ki kafedeyiz. Ne zaman gelirsin acaba? bir gün daha bekleyelim mi?''-''Of tamam ya, az bekleyin geliyorum.'' dedim ve telefonu kapattım. Depar atarak koşmaya başladım. Aradan 10 dakika geçmişti ve ben hala koşuyordum.

Artık yorulduğum noktada kafeye vardım. Kafeye girince masalara göz gezdirdim ve Aryaları buldum. Yanlarına gittim ve oturdum.

Arya ''Sonunda prensesimiz de geldi.'' dedi. Aslında çok severiz birbirimizi ama çoğu zaman zıt davranırız Arya ile birbirimize. ''Ne prensesi be. Benim nerem prenses sie.'' dedim ve menüye bakındım. Garson geldi ''Ben bir milkshake alayım.'' dedim. Garson başını sallayıp gitti. Herkes kahve içiyordu. Ve önlerinde pasta vardı. Ben pasta sevmezdim. Milkshake bana yeter. Kızlar ve yanlarında da sevgilileri vardı. Bir ben sevgilisizdim ve bunu benden çok Arya ve Beste kafaya takıyordu.

Milkshakem gelince bir yudum aldım. Tam o sırada telefon çaldı. Arayan Kuzeydi.

-Alo Bade, yarın ki maça geliyorsun değil mi?

+Tabii ki. Yerimi kimseye vermediniz değil mi?

-Hayır tabii ki.

+Maç kaçtaydı?

-Saat 19.30'da.

+Tamam. hadi görüşürüz bay bay.

-Bay bay.

Dedi ve telefonu kapadım. Arya'nın sevgilisi Rüzgar ''Kızım şu erkek fatmalığı bırak. Evde kalıcaksın.'' dedi ve güldü. Bende ona yapmacık bir gülücük yaparak ''Ahahaha. Çok komiksin. En azından erkeğim diye geçinip küçük böceklerden korkmuyorum.'' deyince suratı morardı ve sustu. Arya biraz bozulmuştu ama bi'şey demedi. Sonra Beste lafa girdi ''Bade cidden nasıl maç oynuyorsun ya? 11 kişi aynı formayı nasıl giyer? Bence tam bir rezalet.'' dedi. Ağzını ortasına geçiresim geldi benimde. Salak mıdır nedir ya. Kız sporun 'S'inden anlamıyor. Bu da en nefret ettiğim kız tipi.

Milkshakemi içip kalktım. ''Hadi ben kaçtım. Hesabı ödersiniz.'' deyip gülücük attım ve kafeden çıktım.

***

Akşam Kuzey'den mesaj geldi.

-Maç için hazır mısın? :)

+Her zaman. :)

-Diğer kızlar futbolun 'f'sinden anlamıyor. Sen niye futbola bu kadar düşkünsün?

+Bilmiyorum. Ama kafam bir tek buna basıyor. Boşver, yapmacık 'Cicikız' olacağıma, hakiki kız olurum daha iyi. Hem o 'cicikızlar' küfretmeden nasıl duruyorlar ben onuda anlamıyorum zaten.

-Bence sen çoğu erkeğin hayalisin 😉

+Neden öyle düşündün ki? Hem çoğu erkekler adam olmayı beceremiyor. O konuya biraz dikkat.

-Neden mi öyle düşündüm? Senin dediğin gibi hem 'erkek' olup hem 'adam' olanlar senin gibi kızları daha çok beğeniyor.

+Olabilir fark etmedim. Aman boşver, benim aşka meşke ayıracak vaktim yok.

Annem odaya girdi. Telefonu yastığın altına sıkıştırıp kitabı elime aldım. Bunu o kadar hızlı yapmıştım ki ben bile şaşırmıştım.
-Ne yapıyorsun burada tek başına?
+Gördüğün gibi kitap okuyorum anne. Rahat bırakırsan okumaya devam edicem.
-Tamam çıkıyorum. Senle de iki sohbet etmeye gelmiyor.
Diyerek odadan çıktı. Telefonu elime aldım. Kuzey'den mesaj gelmişti.
-Olsun ben yine de söyleyeyim. Senin gibi kız bulmak zor.

+Yo bence zor değil. Sadece kızlığı çok abartanlar var, o kadar.

-Sende haklısın tabi.

+Neyse yarın konuşmaya devam etsek olur mu? Biraz dinlenmem lazım. 20 dakika da 1 km koşunca insan yoruluyor haliyle 😉

-Voov hava mı atıyorsun? O zaman yarın göster kendini :) İyi geceler erkek fatmacık 👾

Erkek fatmacık mı? Bunu ilk defa Kuzey söylüyordu.

***

Sabah oldu. "Uyanın ulenn! Bugün maç varrrrr!" Diye uyandım. Bütün maçlar önemliydi fakat bu maçı ilk defa yapıyorduk. Karşı takımla ilk defa maç yapıcaktık çünkü. Üstümü giyinmek için dolabı açtım. Üstüme beyaz kısa t-shirt ümü giydim. Altıma da dizimin azıcık üstüne kadar gelen kot şortumu giydim. Telefonumu aldım. Koşarak evden çıktım. Böyle olunca annem maçım olduğunu anlardı. Yolda depar atarken mesaj geldi
-Hazır mısın Ronaldo? :)

+Hazırım, hazırım. Sahayı uçurmaya geliyorummmm 😂

-Tek umudum sensin 😂😂

+Yüzünü kara çıkarmayacağımmm 😂

-Tamam o zaman. Ben sahaya gidiyorum.

+Tamam bende koşarak geliyorum. 5 dakikaya ordayım.

-Tamam, görüşürüz.

+Görüşürüz.

Ben depar atmaya devam ederken annem aradı.
-Maçın kaçta?

+19.30'da anne.

-Tamam da neden bu kadar erken çıktın kızım? Kahvaltı yapsaydın.

+Hayır anne ısınmam lazım. Neyse kapatıyorum. Beni izlemeye gel 😘

-Tamam.
Dedi. Telefonu kapadım. Sonunda sahaya gelmiştim. Soyunma odasına girdim. İçeride Kuzey, Arda, Anıl ve Furkan vardı.
+Diğerleri nerde?
Kuzey'in altı vardı, üstü çıplaktı. Ve o cevapladı.
-Daha gelmediler. Ama biz 10 dakika sonra ısınmaya geçiyoruz.

+Tamam. Benim formalarım nerdeğğğ?

-Dolabın içinde, en üst rafta.

+Tamam.
Dolabı açtım. Formamı buldum. Tuvalete girdim. Üstümü değiştirip çıktım. Kuzey beni bekliyordu. Beraber sahaya çıktık. Diğerleri başlamıştı.

2.30 saat mola vermeden çalıştık. Dinlenmek için kenara geçtiğimiz sırada Furkan
-Sen kaleye geçsene ya. Oynamayı nerden biliceksin?

+Sen beni tanımıyorsun heralde. Beni Ronaldo diye tanırlar. Kes sesini.!
Diyerek sesimi yükselttiğim sırada Kuzey konuşmaya girdi.
-Furkan sen Bade'yi tanımazsın. 10 maçın 9'unda mutlaka gol atar.
Dedi ve Furkan'ı kolunda tutup kenara çekti. Tam duyamıyordum. Fark ettirmeden biraz yakınlaştım.

-Furkan, Bade'nin tersi pistir. Ondan uzak dur. Seni fena benzetir. O kalmaz ben de benzetirim.

+Of tamam be kes. Anladık. O zaman bu maçta 2 gol attı atmadı. Benim sorunum değil. Onu herkese rezil ederim.

Ordan uzaklaştım. Su içtim ve sahaya geri geçtim. Antremana devam ettim.

***
Aradan 4-5 saat geçti. Maçın başlamasına yarım saat vardı. Tribün dolmaya başlamıştı. Annem yine ön sıraya oturdu. Ama diğer takımın yerine oturdu. Onu çaktırmadan uyardım. Bir insan sürekli mi aynısını yapar?

Tam arkamı döndüğüm sırada karşıma Furkan çıktı.
-Haberin var mı bilmiyorum ama, bu maçta 2 gol atmazsan seni rezil edicem.

+Haberim var. Ama sana bi'şey söyleyeyim; eğer o 2 golü atarsam, bu laflarını bir bir sana sokucam! Haberin olsun!
Dedim ve oturdum.
Yanıma Kuzey geldi. "Ne oldu?" Dedi. "Ne olacak? o Piç Furkan'a gününü göstereceğim.!"

UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR. VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.

Türk KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin