"Nah gidersin!"
Annem biraz daha sustuktan sonra konuşmaya çalıştı.
"Ne diyorsun sen Bade. Beni burada tek başıma mı bırakacaksın? Ben sensiz ne yapacağım? Ya sana bir şey olursa oralarda?"
"Abartma anne. Sadece kısa bir süreliğine. Hem bende biraz kafa dağıtmış olurum."
"Ben dağıtıcam şimdi o kafanı!"
"Anne beraber gidelim bari ya. Çok sıkıldım ben buradan!"
"Madem o kadar çok istiyorsun, sadece dayının yanına gidebilirsin. Ama her gün üç defa arayacaksın, sürekli sendn haberdar olacağım."
"Tamam anne de dayım nerede yaşıyor? Ben en son 5 yaşında görmüşüm onu."
"Fransa'da yaşıyor."
"Oha anne, dayım zengin mi?!"
"Hayır kızım ne alaka? İş için gitti oraya. Sonra biriktirdikleriyle kendine bir ev tuttu."
"Tamam anne olur. Hem bende dayımı daha iyi tanımış olurum. Dayımın çocuğu var mı?"
"Evet, bir tane oğlu var. Senin yaşlarında."
"Tamam iyi güzelde anne, dayım beni isteyecek mi?"
"Tabiki de ister canımın içi, dayında seni özlemişti zaten."
"Sen dayımla konuşuyor musun?"
"Tabii ki, kardeşim sonuçta."
"Tamam o zaman. Ne zaman gidicem?"
"Sen karar ver. Ama bak dediğim gibi, eğer her gün aramazsan anında Türkiye'desin. Haberin olsun."
"Tamam annelerin en meleği."
Deyip yanında gittim ve anneme sarıldım. Kuzey şaşkınlıkla bakıyordu. Sonunda konuştu.
"Şimdiden iyi yolculuklar. Beni unutma. Neyse ben artık gideyim."
Deyip hızlıca evden çıktı. Salonun penceresinden bakınca kapının kenarına oturduğunu gördüm. Suratını tam göremiyordum, fakat gözlerinden yaş aktığını görebiliyordum. Nedense bu içimi burkmuştu. Çocukluk arkadaşım, sırdaşım ve en önemlisi en değerlilerimden. Ondan ayrılmak çok güç..
* * *
Sabah uyanır uyanmaz hazırlandım. Bilgisayarın başına oturdum ve uçak biletlerine bakındım. Sonra salona gittim ve kahvaltıyı hazırladım. Annemi uyandırıp kahvaltıya çağırdım. Sofranın ortasına da güzel bir çiçek yerleştirdim. Sofra çok şık duruyordu. Annem salona gelir gelmez
"Bu ne şıklık Bade hanım."
"Annelerin en güzeline layık olmaya çalıştım. Annelerin gözdesiii."
Yanına gidip sımsıkı sarıldım. Annemi fazla sıkmış olmalıyım ki
"Kızım ölücem şimdi, yeter daha sıkma."
***
Kahvaltımızı yaptıktan sonra tekrar biletlere bakmak için odama çıktım. En yakın uçuş bileti yarın saat 12.30'da vardı. Aslında sabah saatinde de vardı da o kadar erken uyanmak Bade kurallarına aykırı..
Bugünü hızlı geçirmek istiyordum Üstümü değiştirdim. Saçlarımı açık bıraktım. Telefonumu ve biraz para alıp evden çıktım. Yolda Kuzey'i aradım.
"Alo, naber Kuzey?"
"İyi, senden naber?"
"Mükemmelim, yarın saat 12.30'da Fransa'ya uçuyorummm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Kızı
Novela Juvenil~KÜFÜR İÇERİR~ Bade gibi olmak, Hayatını yaşamak. Kuzey'in bağımlılığı, Futbol aşkı...