Meehabaaa, lütfen okumaya devam edin ve beni yanlız bırakmayın. Her ne olursa yorumlarınıza ihtiyacım var. Minikte olsa bana yorum bırakın ve eger begendiyseniz lütfen lütfen arkadaşlarınıza önerin. Teşekkürler! :)) iyi okumalar..
--
İnsanları bu şekilde gizlice dinlemek çok kötü bir şey, umarım biliyorsundur ufaklık."dedi.
Panikle yaslandıgım duvardan kendimi çektim ve hayran kalmış halimi gizlemek istercesine yutkundum.
"B-ben, dışardan duydum da.." Diye anlamsızca açıklama yapmaya çalıştım fakat açıklama yapma konusunda şuan pek başarılı oldugum söylenemezdi.
Oturudugu yerden kalkarken onaylayıcı bir ses çıkardı. Oldugum tarafa dogru yürümeye başladıgında içimde tarif edemeyecegim bir duygu baş gösterdi.
"Çalarken.."dedi. Yürümeye devam ettigi sırada.bir kaç adımda aramızdaki mesafeyi kapattı. İki-üç adım ötemde duruyordu."..birisinin beni izlemesinden hoşlanmam."
Yaklaşınca aramızdaki boy farkı açıkça gözüküyordu. Daha önce fark etmemiş olmalıydım. Ancak omuzlarına kadar geliyordum.
"Üzgünüm rahatsız etmek istemedim."dedim kendimi korumak istercesine.
Kafamı kaldırıp gözlerine baktıgımda ilginç bir bakışla suratıma baktıgını gördüm. Gözleri açık kahverengindeydi. Derin ve anlamsız bakışları vardı.
"Bakın burda kimler varmış..."gözlerim odanın içini taradı. Kapının orda duran, kapıya yaslanmış, bizi izleyen çocuga baktım. Yeşil gözleriyle dogrudan Ekin'e bakıyordu.
Ekin seslice nefesini dışarı verdi ve kapıya dogu bir kaç adım attı. Geçip gidecegi sırada çocuk önüne geçerek onu engelledi.
"Ne istiyorsun Gökhan?"diye sordu ekin.
"Bilmem. .." Düşünürmüş gibi bir kaç ses çıkardı. Elini şıklattı ve yeniden Ekin'e döndü. "Hiç bir şey. Canını sıkmak hoşuma gidiyor."
Ekin, bir kaç saniye suratına baktıktan sonra kısa bir bakış atarak
"git başımdan."dedi ve hızlıca odadan çıktı. Çocuk sesli bir şekilde güldü ve yanıma dogru yürüdü."Merhaba, ben gökhan."dedi elini uzatırken.
"Meyra."diye yanıtladım. Havada kalan eline kısa bir bakış atıp odadan çıkacakken yanımda yürümeye başladı.
"Aynı sınıftayız ama tarihçinin dersini pek sevmem ,bilirsin. Sınıfta degildim. Memnun oldum."dedi.
"Bende"diye mırıldandım.
"Cuma akşamı bir arkadaşımızın evinde parti var. Sende gelsene hem bir kaç kişiyle tanışırsın." Dedi direk konuya girdiginde.
"Teşekkürler, başka planlarım var."dedim yalan söylerek. Büyük ihtimalle odamda yastıgıma sarılıp, Dizi falan izlerdim.
"Bu çok güzel bir parti olacak ama kaçırma bence."dedi.
"Düşündügün için teşekkürler fikrim hala aynı."dedim ve cevabını beklemeden bahçeye,bizimkilerin yanına dogru yürümeye başladım. Bahçede çimlerin üzerinde oturuyorlardı. Yanlarına oturdugumda burdada konunun aynı olmasından dolayı gözlerimi devirmeden edemedim.
"Kerem kıskançlık yapma gidiyoruz dediysem gidiyoruz."dedi esra.
Aysu bu hallerine sesli bir biçimde 'of' çektiginde hallerine güldüm. Selim ise konudan uzak telefonunda bir şeylerle ugraşıyordu.
Kerem bıkkın bir sesle "ne işimiz varmış partide falan, oturun ders çalışın." Dedi.
Aysu gülerek araya girdi " ders mi? Sen mi söylüyorsun bunu?.." Elleriyle aglıyormuş gibi gözlerini sildi." Beni duygulandırıyorsun.." Bu hareketine kıkırdadıgımda kerem bana döndü.