Kapitola 8.

12 2 0
                                    

Jessie slyšela ránu a běžela se podívat do kuchyně co se stalo. Začala mě budit a chladit mi čelo vodou ,,Charllote, vstavej prosím" otevřela jsem oči, zvedla se a běžela jsem pryč z domu. Šla jsem do lesa a snažila jsem se uklidnit, sedla jsem si pod strom a usla jsem. Když jsem se vzbudila tak jsem ležela v pohodlné posteli ,,Haló?!" nikdo se mi neozval. Chodila jsem po pokoji který byl celý rudý, vypadalo to jak kdybych byla v paláci pekla. Někdo mi zaklepal na dveře a vešel dovnitř ,,Ahoj Charllote tak moc jsem rád že jsi tu, jak si se vyspala" měla jsem vyděšený pohled a jen jsem si sedla k oknu a dívala jsem se před sebe. Ta osoba byl Rick. Bála jsem se ho, ale on mi přinesl jídlo a vodu ,,nemůžeš pít ještě krev, je na to moc brzo, ale máš tady nějaký krevety a něco dobrého" zavřel dveře, zamkl a byl pryč. Nevěděla jsem kde jsem a proč tu jsem. Najedla jsem se a šla jsem se podívat do koupelny která byla celá rudá a velmi pěkná. Po chvíli Někdo přišel do mého pokoje, a řekl ,,Charllote pak přijď dolů nechám ti odemčeno, musím s tebou mluvit" divila jsem se, nevěděla jsem co po mě chce. Když jsem byla vykoupaná tak jsem šla dolů, Rick tam seděl v krásném saku a byl moc hezký ,,Tady jsi Charllote, sedni si" ,,co po mě chceš Ricku proč si mě sem vzal?" ,,víš musel jsem tě ochránit před Fredem on je můj bratr a nikdy mě neměl rád, hodně jsem zabíjel protože můj otec si to přál před smrtí abych se živil krví lidí a zabíjel pro jeho čest" ,,Cože?! Fred mi chce něco udělat?!" Rick se na mě podíval a podal mi nějaký záznam. Viděla jsem jak Fred znásilnil tři dívky a snažil se je zabít. Vůbec jsem nevěděla co mám teď dělat ,,ale Ricku proč mi neublížil hned?" ,,Charllote začal se s tebou líbat a potom si se zachránila, měla si štěstí" ,,chci to zůstat s tebou Ricku prosím" ,,můžeš tu semnou být máš pokoj s koupelnou a kdyby si chtěla cokoliv tak pro tebe udělám". Rick se ke mě choval jako kdyby mě miloval, nebyla jsem si jistá a pořád jsem byla vyděšená z toho o co se Fred pokusil ,,Ricku víš já mám strach" ,,neboj u mě si v bezpečí" odešel a ja jsem tam zůstala sedět. Šla jsem do knihovny kterou tam měl a byli tam nádherné knihy jednu jsem si vypůjčila a šla jsem do svého pokoje. Lehla jsem si do postele a usla jsem. O pár hodin později jsem slyšela jak někdo venku křičí a klepe na bránu. Vzbudila jsem se a šla jsem se podívat ze schodů co se tam děje ,,Charllote běž do svého pokoje a řekni  nouze, zamknout" 
Udělala jsem to co mi Rick řekl. Slyšela jsem hlas Freda jak říká ,,kde je Charllote hned mi ji dej!!" ,,nikdy Frede, nenechám aby si ji ublížil!!" Řekl Rick a hádali se ,,je moje Ricku a nikdy nebude tvoje!!" ,,Ne Frede pleteš se, chce tu semnou zůstat!!" ,,s tebou, však se tě bála ty ubožáku!!" ,,řekl jsem jí pravdu o tobě a ukázal jsem jí ten záznam, vypadni!!" Fred ho poslech a odešel, já začala brečet a Rick přišel zamnou, obejmul mě a řekl mi že vše bude dobré. Zůstal tam tu noc se mnou a já byla opravdu šťastná.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 12, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sladká dušeKde žijí příběhy. Začni objevovat