2.Bölüm:Burda neler oluyor..

2 gün önce

Sıradan bir cuma gününde okul bittikten sonra eve doğru yol almıştım. Abim ile yaşadığımız için evdeki yemek yapma gibi işleri "sen kızsın ben nasıl yapıcam" diyerek bana bırakırdı bu yüzden evdeki yemek hazırlama ve alışveriş işleri bendeydi. Evimizin olduğu sokağa girdiğimde caddenin karşısındaki markete girip evdeki eksikleri ve abur cuburları market sepetine doldurdum ve kasaya doğru ilerlemeye başladım neyseki uzun bir sıra yoktu. Hemen kasadan aldıklarımı hepsinin bir yandan geçmesini beklerken bir yandanda aldıklarımı poşetlere doldurdum ve aldıklarımın parasını ödedim. Marketten çıkıp ilerlerken yanımdan hızla geçen arabanın dün yağan yağmurda oluşan çamurlu su birikintisini üzerime sıçratmasının ardından ağızımdan minicik bir küfür duyuldu

-Sana bu ehliyeti verenin ben anasını sikeyim yemin ederim salak ya böyleleri niye araba kullanıyor ki!"

diye sitemde bulunduktan sonra söylene söylene yoluma devam ettim. Eve ulaştığım zaman elimdeki poşeti yere bıraktım. Cebimdeki anahtarı bulmanın ve eve girip sakince dinleniceğimin mutluluğu bir sokak kedisinin yere bıraktığım poşeti devirip içindeki her şeyi yere dökerek kaçana kadardı. Sinirden yere çöküp paçamdan damlayan çamurlu suya ve yere dökülen aldığım malzemelere bakıp gülmeye başlamam evet epey bir saçmaydı ama yaptım. Sinirlendikçe gülmeye hatta kahkaha atmaya devam ettim. Evin dış kapısının açıldığını duydum ama kahkahamı hala dindiremiyordum. Evden çıkan kişinin abim olduğunu gördükten sonra çok ciddi bir ifade ile bana baktığını gördüm ama sonunda

- Salak"

diyip kahkaha atmaya başladı.Bu sefer ciddi bir ifade bana takıldı ve birisi görse bize "deli" diyceği aklıma geldi.Hemen kalkıp dökülen şeyleri toplamaya başladım.Abimin kahkahası yavaş yavaş sönerken bana yardım etmeye başladı.Her şeyi topladıktan sonra kapıyı açıp içeri girmem için gözleri ile komut verdi.Ve iç kapıya geldiğimizde çamurlu kıyafetlerim evi pisletmesin diye abimin eve girmesini bekledim.Dışarıdan

-Terlik getir bana!"

diye seslendim.İçeriden terlik getirip yere bıraktı.Terlikleri giyip odama geçtim ve ilk olarak pijama takımımı seçerek banyo yapmaya gittim.Sıcak su ile bütün vücudum rahatlarken baya uzun süredir suyun altında olduğumu fark ederek duştan çıktım. Üstüme pijamalarımı geçirdikten sonra saçlarımı daha rahat kurusun diye açık bıraktım. Mutfağa giderek kremalı makarna yapmaya karar verdim. İçeriden abim bana seslendi:

-Makarna ile ben ilgilenirim sen git saçını kurut."

tabiki abim yemek yapmayı kabul etmişken ben bunu kaçırırmıydım?... asla!

-Tamam hadi bakalım sizi mutfağa alalım aşçı bey"

diyerek mutfağa yönelttim abimi.Bende odama geçip saçlarımı kurutmaya başladım. Saçlarım kuruduktan sonra kurutma makinesini dolaba yerleştirip yatağıma yattım.

2 saat sonra

abimin mutfaktan bağırışı ile gözlerimi araladım

-Lan zilli kalk artık"

Uyuya kaldığımı fark ettikten sonra çok güzel makarna kokusu ve başka yemeklerin kokusu dikkatimi çekti ve koşarak mutfağa gittim. 4 hatta 5 çeşit yemeği görünce abime

-Doğru söyle sen mi ben mi ölüyorum?"

diye sordum. Abim ise

-İçimde bazı duygular öldü be kızım "

diye dalga geçmeyi tercih etmişti
Bende azıcık güldüm ve

-Hadi ya yiyelim geç artık şu masaya yoksa içindeki duygular mı ben mi açlıktan ölücem bilemiyorum"

abim güldü ve masaya oturdu

-Yarın akşam okulunun gezisi varmış telefonuna sınıf grubundan mesaj geldi."

Dedi tam ben gitmiycem derken sözümü kesti ve

-Gitmeme gibi bir şansın yok ben yarın evde olmaycağım için evde tek kalamazsın biliyosun güvenli değil."

-Ben kendimi koruyabilicek yaştayım."

-Herkese karşı değil ve uzatma yarın sabah bavulunu toplamana yardım ederim iyi geceler."

diyip masadan kalktı.Masada beni tek bırakınca oflayarak masayı topladım.Tabakları elimle hızlıca yıkayıp odama geçtim.Biraz sosyal meydada vakit geçirdikten sonra yattıp uyudum.

Saat 12:00

Gözüme çarpan güneş ile gözlerimi araladım ve telefondan saate baktım. Abim sabah valizimi ben uyurken hazırlayıp evden çıkmış gerekli diğer eşyalarımı valize yerleştirdikten sonra valizi kapattım ve kahvaltı etmeye gittim. Kahvaltımı hazırladıktan sonra masaya oturup bir yandan video seyredip bir yandan da kahvaltımı ettim. Öyle böyle zaman geçti ve gidiş saatim geldi.

-Abim dışardayım hazırlan ve gel otobüslerin olduğu yere kadar ben bırakıcam seni.

diye mesaj atmış hemen montumu alıp evden çıktım.Arabasının ön koltuğuna yerleştim. Okula geldik. Okulun araçlarından birine yerleştikten sonra araçtan indim ve abimle vedalaştım.
Arabanın şöforü:

-Araçtaki yerlerinizi alın birazdan haraket edicez.

diye anons yaptıktan sonra son kez abime sarılıp araçtaki yerime oturdum. Zaman geçsin diye kulaklığımı takıp uyuma kararı aldım ben kulaklığımı takana kadar anca araba yeni hareket etmişti. Hoşuma giden bir şarkı açıp gözlerimi kapattım. Yol artık bitmişti kalacağımız hostele gelmiştik. Odamı bulup odama yerleştim. Arabanın yorgunluğu ile biraz da hostelin bana verdiği odadaki yatağa geçtim ve uyudum.

Saatin kaç olduğundan habersiz uykumun en huzurlu köşesinde telefonumun titreyişi ile uykuma huzursuz bir arada verdim. Küfürler savurarak açtığım telefonu kulağıma götürdüm ve konuşmaya başladım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!