episode 5

8.6K 745 1.1K
                                    

Felix bu adamın Hyunjin'in bir arkadaşı olduğunu varsaydı ve rahatsız olmamaları için yanlarına gitmemeyi tercih etti. Ardından elindekileri başkalarına vererek uzaklaştı.

Adam tatlı bir gülümseme ile Hyunjin'e gözlerini dikti.

"Uzun zaman oldu Hwang!"

Hyunjin anlamaz bir şekilde baktı.

"Kimsini-" Hyunjin durakladı "ha?" içinden "Bu o olabilir mi?" diye geçirdi.

"Evet, Hwang. Benim."

Yıl 2018

İkinci dönemin başlarıydı. Hyunjin lise üçe gidiyordu. Hyunjin, Minho ve Jeongin yakın arkadaşlardı. Her yere beraber gider, okulda geçirdikleri zaman boyunca birbirlerinin dibinden ayrılmazlardı. Lise birin ilk döneminde tanışmışlar ve üç yıl boyunca çokça anı biriktirmişlerdi. Ancak 11. Sınıfın birinci döneminin sonlarına doğru Hyunjin ve Minho ikilisi Jeongin ile bir anlaşmazlığa düşmüş ve tartışmışlardı. Son hafta hiç konuşmamış, biraz zaman geçmesini beklemişlerdi. Fakat ikinci döneme girildiğinde ise Jeongin okuldan ayrılmış, Hyunjin ve Minho ise Jeongin'i o zamandan beri hiç görmemişlerdi...

Hyunjin: "Jeongin?"

Jeongin: "Tanımayacaksın diye endişelenmiştim. Rezil olurdum."

Hyunjin: "Burada görmeyi beklediğim son kişiydin. Şaşırdım."

Jeongin: "Bende en az senin kadar şaşırdım!"

Hyunjin: "Şey... Peki neredeydin? Neden bize hiç ulaşmadın?"

Jeongin: "Gerçekten çok üzgünüm, size haber vermeliydim. Ailem daha iyi bir okulda okumam için beni yurt dışında bir okula yazdırdı. Sömestr tatilinde apar topar çıkınca size haber veremedim."

Hyunjin: "Anladım.. Ama telefon ile söyleyebilirdin?"

Jeongin: "Yurt dışına çıkmadan önce babam hattımı iptal ettirdi. Numaralarınız ezberimde olmadığından yeni hat aldığımda da bir şey yapamadım."

Hyunjin: "Senin için zor olmuştur."

Jeongin: "Her neyse, Minho'ya ne oldu? Onu da çok özledim."

Tam o sırada arkadan geçen Minho kendi ismini duymasıyla kafasını uzattı.

Minho: "Hyunjin, kimle benim dedikodumu yapıyorsun?"

Minho, Hyunjin'in karşısındaki adama baktı.

Minho: "Jeongin, sen misin olm?"

Jeongin: "Ooo, Reis gelmiş."

Jeongin ayağa kalkar ve Minho ile tokalaşırlar.

Minho: "Özledim lan seni nerdesin amk?"

Jeongin: "Okul için yurt dışına gittim. Detayları Hyunjin anlatır."

Minho: "Ee, Kore'ye ne zaman geldin?"

Jeongin: "Bir haftadan az oldu."

Minho: "Bizde seni o aptal kavga yüzünden gittin sanmıştık."

Jeongin: "Gerçekten o ergen kavgasından dolayı gittiğimi mi sandınız?"

Minho: "Yaptık bi' hata. Neyse, ne güzel denk geldik. Burayı nerden buldun?"

Jeongin: "Dışarda gezinirken buranın bir afişini gördüm. Şu şarkıcı çocuk vardı. Dikkatimi çekti bi uğrayayım dedim."

Minho kafasını olumlu anlamda salladı. Beraber sohbet ederlerken Han, Minho'ya seslendi ve Minho aralarından kalktı.

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin