episode 18

5.1K 520 2.2K
                                    

Nova kahvesinden bir yudum aldı. Hyunjin onu dikkatle izliyor, konuşmasını bekliyordu. Nova elinde ki kahve bardağını masaya koyduktan sonra konuşmaya başladı.

Nova: "Nasıl başlasam bilemiyorum."

Hyunjin: "Bir sorun mu var? Felix ile ilgili yani..."

Nova: "Felix için endişeleniyorum."

Hyunjin duraksadı, Nova konuşmasına devam etti.

Nova: "Son zamanlarda çok fazla şey yaşadı, az kalsın ölüyordu Hyunjin. Ben, ben onu koruyamıyorum."

Nova elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya başladı.

Hyunjin, Nova'nın bu halini görünce ilk önce şaşırdı ama sonra onu teselli etmek için bir şeyler söyledi.

Hyunjin: "Bunu her kim yaptıysa sana söz veriyorum bulacağım. Onu koruyamadım diye üzülme lütfen, sen yokken onun yanında ben olacağım buna emin olabilirsin."

Nova başını kaldırdı ve Hyunjin'in gözlerinin içine baktı.

Nova: "Ondan hoşlanıyor musun?"

Hyunjin boğazını temizledi.

Hyunjin: "Evet."

Nova: "O yüzden mi magazin haberleri için sesini çıkarmamıştın?"

Hyunjin: "Bunu şirketim önerdi.."

Hyunjin durdu.

Hyunjin: "Aslında evet bir yandan sevinmiştim."

Nova şaşkınlıkla gülümsedi.

Nova: "Bu gece müsait misin?"

Hyunjin garip bir şekilde Nova'ya baktı ve olumlu anlamda kafasını salladı.

Nova: "Çok yanlış anladın, o anlamda sormadım. Bu akşam Felix'in yanında kal-"

Hyunjin: "Tabii kalırım kalırım."

Nova güldü.

Nova: "Çok hızlısın."

Hyunjin: "Sen neden kalmayacaksın? Yani özel bir sebebin yoksa..."

Nova: "Ben bir stilistim hatta bazı tasarımlarımı sen de giymiştin ama hatırlamazsın. Neyse konumuz bu değil. Şu aralar çok yoğunum ve önümüzde ki günler çok meşgul olacağım anlayacağın burada kalamam."

Hyunjin: "Anladım."

Nova: "Felix'in yanında kalmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim aranız onunla iyi değil mi?"

Hyunjin: "Yani evet."

Nova: "Magazin olayları yüzünden özür dilerim senin ondan hoşlandığını bilmiyordum benim de kardeşimi korumam gerekiyor, o çok hassas."

Hyunjin: "Sen de haklısın ama yine de bu fikriniz saçmaydı."

Nova: "Neden böyle düşündün?"

Hyunjin: "Felix yavaş yavaş ünleniyor bunu sen de biliyorsun. Kadın fanları fazla olduğu için bu haberleri görünce çılgına dönmüşlerdir. Felix'e ya da sana fiziksel bir zarar verebilirler."

Nova: "Gerçekten o kadar takıntılılar mı?"

Hyunjin olumlu anlamda yavaşça kafasını salladı.

Kahveleri bittikten sonra Nova sandalyesinden kalktı ve Hyunjin'e elini uzattı.

Nova: "Tanıştığımıza tekrardan sevindim Hyunjin."

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin