Jisung son dosyaları da kaydettikten sonra bilgisayarı kapattı ve derin bir nefes aldı.
Jisung: "Sonunda, çok yoruldum bugün ama iyi iş çıkardım."
Birden masada ki telefon titredi. Jisung telefonu eline aldı ve gelen mesajı okudu.
Mesaj Minho'dandı.
Minho: "Meşgul musun?"
Jisung: "Hayır."
Minho: "Tamam o zaman sana attığım konuma gelebilir misin....?"
Jisung: "Tabii ama neden bir şey mi oldu?"
Minho: "Yine içkiyi biraz kaçırdım sanırım başım dönüyor."
Jisung mesajı okuduktan sonra bi' anda hızlıca oturduğu sandalyeden kalktı ve hızlıca klavyeye yazdı.
Jisung: "Tamam geliyorum, bir yere ayrılma."
Jisung mesajı attıktan sonra hızlıca ofisten çıktı ve aşağı indi. Kapıdan çıkarken bir el onu kolundan tuttu.
Felix: "Hey Jisung, iyi misin?"
Jisung: "İyiyim iyiyim bir şey yok."
Felix: "Emin misin, yüzün öyle söylemiyor. Hem nereye gidiyorsun? Önemli bir şey mi var?"
Jisung: "Evet iyiyim dedim, acelem var Felix sonra konuşalım mı?."
Felix: "Peki."
Felix yavaşça Jisung'un kolunu bıraktı. Daha sonra telefonunu cebinden çıkartarak birisine bir mesaj yolladı.
Jisung hızlı adımlarla arabasına doğru gitti ve hızlıca Minho'nun attığı konumu açtı ve gaza bastı.
***
"Jisung yine her zaman ki gibi geceye kadar ofiste kalmıştı. Birden bir aramayla oturduğu yerde irkildi ve telefonu açtı, bu telefon Minho'dandı. Minho saçma sapan şeyler söyledi ve birden arkadan kızgın bir adamın sesi geldi ve telefon kapandı. Jisung şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalıştı, daha sonra güvenlik olsun diye zamanında Minho'nun telefonuna indirdiği uygulamaya girdi ve Minho'nun şu anki konumuna baktı. Bu konum bir bara aitti .Jisung hızlıca ofisten çıktı ve yanına 2 iri yarı adam alarak yola çıktı. Bara geldiklerinde Jisung'un aklına ilk önce arka kapıya bakmak geldi ve oraya gitti. Köşede çöp konteynırın yanında bir adam gördü ve yerde yatan bir çocuk...
Bu Minhoydu
Bunu gören Jisung hızlıca Minho'ya vuran adamın sırtına bir tekme indirdi ve adam yere düştü daha sonra Jisung ile gelen adamlar Minho'yu döven adamın kollarından tuttular. Jisung hızlıca Minho'nun kafasını yerden kaldırdı ve onu kucağına yatırdı. Jisung çok korkmuştu çünkü Minho'nun dudağı ve kaşı patlamış kanıyordu.
Jisung: "Minho iyi misin? Aşkım... cevap ver Minho!?"
Jisung yanında getirdiği suyun birazını eline döktü ve sonra Minho'nun yanaklarına ıslak elini sürdü.
Minho yavaşça gözlerini açtı ve bir tebessümle cevap verdi.
Minho: "Gelmişsin."
Jisung: "Tabii ki geleceğim Minho"
***
Jisung yolda önüne araba çıkarsa makas atarak onu geçiyor ve daha da çok hızlanıyordu korkmuştu çünkü aklına türlü türlü şeyler geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change Me
أدب الهواةÜnlü model Hwang Hyunjin barda gördüğü sanatçı Lee Felix'e aşık olur.