hyunlix özel bölüm

4.7K 388 507
                                    

Not: Bu bölüm son yaşanılanlardan önce yazılmıştır.

Felix sahnesi bittikten sonra kuliste üstünü değiştiriyordu. Sweatini giyerken gözü aynada ki bedeninde olan yaraya çarptı. Yaranın sadece izi kalmıştı.

Felix: "Ne macera ama, az kalsın ölüyordum."

Sweatini giydikten sonra aynanın karşısında oturdu ve yüzünü incelemeye başladı. Aynayı çevreleyen lambalar yüzünü daha parlak ve net gösteriyordu. Çillerine baktı ve Hyunjin'in dediğini hatırladı.

"Çillerin senin benliğini koruyor, bunu seviyorum."

O bunları düşünürken kapı tıklandı. Daha sonra içeriğe siyah saçlı bir çocuk girdi.

Bu Hyunjindi.

Felix ona selam vermek için ayağa kalktı.

Felix: "Saçların.."

Hyunjin: "Ah arada böyle siyaha boyatmayı seviyorum. Kötü mü olmuş."

Felix: "Hayır hayır aksine daha da çekici görünüyorsun."

Hyunjin utanarak saçlarını karıştırdı.

Hyunjin: "Seni sahnede göremeyince burada olabileceğini düşündüm. Bir işin var mı?"

Felix: "Hayır yok."

Hyunjin: "Bana gidelim mi? Film izleriz belki."

Felix: "Olur!"

Hyunjin, Felix'i böyle mutlu gördüğünde kendisi de mutlu oluyordu. Felix güldükçe Hyunjin de gülüyordu. Felix üzülünce Hyunjin de üzülüyordu Felix'in canı yanınca Hyunjin'in daha çok canı yanıyordu.

Felix çantasını aldıktan sonra kulisten çıktılar.

*

Arabaya bindiklerinde Felix sessiz ortamı bozmak için radyoyu açtı. Güzel bir şarkı bulamayınca kendi telefonunu çıkarttı. Hyunjin göz ucuyla Felix'in telefonuna baktığında kilit ekranını fark etti. Ekranda kendisi ve Felix'in beraber çekindikleri bir fotoğraf vardı. Felixte bunu fark etmiş olacak ki telefon ekranını görmesi için Hyunjin'e doğru çevirdi.

Felix: "Güzel değil mi?"

Hyunjin: "Evet, evet öyle."

Daha sonra telefonu arabaya bağladıktan sonra -bluetooth ile- müzik uygulamasına girip bir şarkı açtı.

Felix: "Şarkıyı önceden belki duymuşsundur. Adı Wicked Game bu şarkıyı dinlemek bana bir nevi terapi gibi geliyor. Şarkının sevdiğim bir cümlesi var..."

Hyunjin: "The world was on fire and no one could save me but you."

Felix: "Ah demek biliyorsun."

Hyunjin: "Sevdiğim şarkılardan."

Felix bunu duyunca gülümsedi.

Felix: "Açmamı istediğin başka bir şarkı var mı?"

Hyunjin biraz düşündü.

Hyunjin: "Apocalypse."

Felix bu şarkıyı biliyordu daha önce coverladığı şarkılar arasındandı ama bir yerde yayınlamamıştı. Yavaş yavaş şarkıyı kendi söylemeye başladı. Avustralyalı İngiliz aksanıyla beraber kalın derinden gelen sesi, şarkıyla uyum sağlıyordu.

Hyunjin: "Orijinalinden daha güzel söyledin sevgilim."

***

Hyunjin ve Felix eve varmıştı. İkili biraz dinlendikten sonra Hyunjin, Felix'in rahat bir şeyler giymesi için gardıroptan kıyafet almaya gitmişti. Felixte izleyecekleri güzel bir film var mı diye bakınıyordu.

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin