episode 25

5.2K 433 2.6K
                                    

Güneş'in ışığının yüzüne vurmasıyla gözlerini kısarak uyanmıştı Minho. Son günlerde yorgun hissediyordu. Bu yüzden bara fazla uğramıyordu. Daha çok onu Jisung ziyaret ediyordu, işlerinin yoğunluğu yüzünden Minho ile kalamadığından onu saatte bir kontrol için arıyordu. Jisung'un onunla ilgilenmesi Minho'nun hoşuna gidiyordu ama o da Jisung'u fazla endişelendirmek istemiyordu.

Minho en sonunda yataktan yavaşça doğrularak yüzünü yıkamak için banyoya gitti. Yüzünü yıkadıktan sonra aynaya baktı. Minho aynaya son zamanlarla çok fazla bakıyor ve aklına geçmişi geliyordu. Minho duygusal bir insan değildi ama değişiyor gibi hissediyordu. Banyodan çıkacakken birden göğsünün alt bölgesinde hissettiği bir acıyla durdu.

Minho: "Ah siktir, bu nasıl bir acı amk?"

Zar zor banyodan çıkıp yatağına uzandı. Bir süre daha ağrıyı hissetti. Yavaş yavaş ağrı azaldığında telefonuna uzandı ve ana ekranında Jisung'un fotoğrafına uzun uzun baktı.

Minho: "Bana neler oluyor Jisung? Yardım edebilir misin, seni aramalı mıyım?"

Minho duraksadı.

Minho: "Hayır. Belki de seni fazla sıkıyorumdur."

O kendi kendine saçmalarken birden kapının açıldığını hissetti. Evinin şifresini Hyunjin ve Jisung'tan başka bilen yoktu. Hyunjin'in gelmeyeceğinin düşünerek gelenin Jisung olduğunu anladı.

Yavaşça odasının kapısı açıldı onu gülümseyen Jisung karşıladı.

Jisung: "Ah fazla mı ses yaptım?"

Minho: "Hayır hayır yeni uyandım ben de."

Jisung gülümsedi ve Minho'nun yanına oturmak için yatağa yöneldi. Minho onun da oturması için doğrulacakken tekrardan o acıyı hissetti. Minho inlediğinde Jisung endişeli bir şekilde seslendi.

Jisung: "Minho iyi misin?!"

Minho: "Ah evet iyiyim yani sanırım."

Minho eliyle tuttuğu bölgeyi gösterdi.

Minho: "Son günlerde göğsümün alt kısmında bir acı hissediyorum."

Jisung aniden Minho'nun tişörtünü kaldırdı ve elini ağrıyan bölgede gezdirdi. Minho gözlerini sıkıca kapattı. Jisung'un soğuk elleri Minho'nun beyaz vücudunda gezdikçe Minho istemsizce yaşanan durumdan zevk alıyordu. Jisung ellerini yavaşça çekti.

Minho: "Devam etseydin ya."

Jisung, Minho'nun aksine endişeli ifadesini koruyordu. Daha sonra hızlıca ayağa kalktı ve Minho'nun gardırobuna yöneldi. Minho şaşkınlıkla onu izliyordu. Jisung dolaptan bir ceket çıkarttı ve Minho'ya verdi.

Jisung: "Hastaneye gidiyoruz."

*

Doktor: "Son zamanlarda farklı bir şey yediniz veya içtiniz mi?"

Minho: "Hayır."

Doktor: "Sanırım fazla alkol alıyorsunuz..."

Minho: "Hay-"

Jisung: "Devam edin Doktor Hanım."

Doktor: "Karaciğerin doğru çalışmadığı durumlarda bu bölgede hassaslık veya ağrı olabilmekte. Cilt dokunmaya karşı aşırı bir şekilde hassaslaşabilmektedir. Yaptığımız tahlilde alkol oranınızın yüksek olduğunu fark ettik. Ağrınızın nedeni fazla alkol almanız olabilir. Alkolü azaltmanızı öneriyorum. İsterseniz burada psikolo-"

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin