episode 21

5.3K 464 2.5K
                                    

Jeongin ilerledi ve Hyunjin'in yanına geldi. Daha sonra herkesle tek tek göz göze geldi. Hepsi perişan haldeydi, oturan kız hariç. Jeongin onu tanımıyordu. Daha sonra ortamda ki sessizliği bozmak için Jeongin söze girdi.

Jeongin: "Haberlerde gördüm, neden bana da haber vermediniz?"

Kimse cevap vermedi, Jeongin kırılmıştı. Minho bunu fark edince cevap verdi.

Minho: "Her şey aniden gelişti, fırsat bulamadık. Özür dileriz."

Jeongin, Minho'dan değil de Hyunjinden bir açıklama bekliyordu. Sonuçta en değer verdiği kişi oydu ama Jeongin, Hyunjin'in umurunda değildi.

Jeongin, Hyunjin'e biraz daha yaklaştı ve onun yüzüne baktı. Hyunjin boş boş duvara yaslanış bir şekilde karşıda ki otomata bakıyordu. Jeongin onun duyabileceği bir şekilde sordu.

Jeongin: "Hyun... iyi misin?"

Hyunjin cevap vermedi.

Jeongin: "Neden benimle konuşmuyorsun? Neden o günden sonra beni hiç aramadın? Hyunjin yüzüme bak! Lütfen..."

Hyunjin karşıya baktığı kafasını Jeongin'e çevirdi, yüzünde soğuk bir ifade vardı ve bu biraz korkutucuydu.

Hyunjin: "Sırası değil Jeongin."

Jeongin, Hyunjin'in sözünden sonra donakaldı, daha sonra onlardan biraz uzaklaştı ve su otomatının yanına gelip bir bardak su doldurdu sonra çantasından çıkarttığı kutu ilacın içinden bir hap çıkarttı ve onu yutarak suyu içti. Sonra tekrardan onların yanına döndü.

Daha sonra yanlarına Komiser Choi geldi. Jeongin'i fark edince merakla sordu.

Komiser Choi: "Sizde mi ifade vermek için geldiniz?"

Jeongin: "İfade mi? Ne için?"

Komiser Choi: "Bıçaklanma vakası için."

Jeongin kafasını olumsuz anlamda salladı.

Jeongin: "Arkadaşlarım için endişelendim, bu yüzden geldim."

Hayır, o Hyunjin için endişelenmişti çünkü, eğer suçlu gerçekten Changbin ise ona en yakın olan kişi yani Hyunjin'e de bir zarar verebilirdi. Jeongin bunu kaldıramazdı.

Jeongin tanımadığı o kıza döndü.

Jeongin: "O kim bu arada?"

Jeongin geldiğinden beri hiç konuşmamış olan Nova, Jeongin'e baktı.

Nova: "Nova ben. Felix'in kardeşiyim."

Jeongin: "Ah, anladım. Senin için zor olmuş olmalı."

Nova: "Evet.."

***

Felix'in ağrılarından fazlası geçmişti. Doktor biraz hava almasını tavsiye ettiği için hastanenin bahçesine çıkmıştı. Bir banka oturmuş, olanları düşünüyordu.

Gerçekten suçlu Changbin miydi? Felixten nefret ettiği için mi yapmıştı?

"Acaba Hyunjin'in fazla mı korumak istiyordu..."

Felix bunları düşünürken birden telefonuna bir bildirim düştü. Telefonu açtı ve bildirime tıkladı.

Bu video az önce tutuklanarak götürülen Changbin'e aitti.

Muhabir: "Geçen günlerde Seul 'de yaşanan talihsiz olayın baş şüphelisi olan Seo Changbin bulunan deliller sonucunda cezaevine gönderilme kararı alınm..."

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin