Amber

436 48 13
                                    

Sucuklu yumurta kokusuna kayıtsız kalamaz iken uğursuz sesiyle Gabriel'in cümlesini duydum.
- Siyah kraliçe Amber. Günaydın. Sizi kahvaltıya bekliyoruz.
Çadırları arkamda bıraktım.  Gabriel'in gösterdiği kulübeye baktım. Haydut çetesinin lideri ağabeyim Alex'in elinde pizza vardı. Kaskı elinde tutan çete üyesi neden paket paket pizza almaya sabahın köründe gitti sorusuna cevap aramadım.

Ağabeyim Alex'in emrine karşı gelen pizza ustası ölürdü. Mantarlı, sucuklu ve tavuklu pizzalar hiç bana hitap etmiyordu. Ev usulü pizza satan dükkanlar favorim. Mısır pizzanın üstünde istemem hiç. Mantar zehirli olur diye hiç yemedim. Tavuk dürüm yiyince gıda zehirlenmesi yaşadım. Siyah zeytin pizzanın üstünde aşırı severim. Ağabeyim Alex'in serum yerine ağzıma parmağını geçirdi. Kusmak, zehiri atmaktır dedi bana. Cahillik yarışması olsa açık ara ağabeyim birinci. Yontulmuş insan istedikçe Gabriel misali gözlerime bakanları Ay Tanrıçası yolluyor. Hiçbir eksilme olmuyor kazma türünde.
- İstemiyorum Gabriel.
- Senin için kaşarlı yaptırdım Amber.

Kırmızı yazıyı görüyorum. Adım belirtilmiş pizza kutusunun üstünde. Kaşarlı pizza sonrası dağıtılan filtre kahveyi içmek için ağaçların arasında yere oturdum. Bizimle havaalanında buluşan grubun üyelerinin çoğu erkekti. Kadın üye maksimum on tane ya vardı ya yoktu. Hepsi hareket halinde karınca gibi çadırları toplamak ile uğraşıyor. Haydut kadınların kalbi kömür oluyor. Onların istediği tek şey ateşte yanmak. Haydut erkekleri birbirine düşürüp gülen kadınları ağabeyim ile gördük. O yüzden ağabeyim çeteye kadın istemiyor.

Haydut erkekler kadınlar var diye birbirine savaş açar. Gabriel bazıları ile dip dibe oturuyor. Anlaşılan sevişmek için birini arıyor. Hepsine arkamı döndüm. Yaprakların arasından çıkan akrep yoluna gidiyor. Kahverengi tavşan az ötede sesleri duyunca koşarak kaçıyor. Kurdum sabahtan beri sessiz modda. Titreşim vermiyor bana.
- İyi misin ?
- Bize yaklaşan birini duyuyorum Amber. Sen uyurken onun varlığını hissetmeye başladım.
- Yine mi düşman ?
- Fikrim yok.

Ağabeyim Alex sezgi konusunda bana aşırı güvenir. Ona haber vermeyi düşünmüyorum. Ayak seslerini duyunca karşıdan bana bakan Gabriel'in elindeki uçan kağıttan yapılmış figürü gördüm.
- Arkanda durup seni izledim. Ruhun duymadı beni. Uçak yaptım.
- Buruşturup uçurmaya çalıştığın sarı kağıt parçasına uçak adını vermek için bin şahit gerekir.
Kuyruk misali yapıştı bana. En kuvvetli yapıştırıcı kopar. Gabriel benden kopmaz.
- Beni kıskandığı gördüm. Ondan sırtını döndün bana.
Karton bardağı yere bırakıp kulübeye dönmek istedim. Takıntılı, psikopat ve sapık ruhlu Gabriel ağzımı kapatıp beni sürükledi. Lanet olası şehvet  artışı yüksek adamın tek derdi sevişmek. İstemediğimi bilerek beni ağacın sert gövdesine dayadı. Leş gibi korkuyordu. Kusmak üzere midem döndü.
- Uslu durmaz ise daha kötü şeyler yaparım. Cici Amber'im benim. 

Birbirinden korkunç duran dudakları boynuma yaklaştığı sırada kasık bölgesine tekmeyi attım. Elini çekince koşmak yerine uzun zamandır onu öldürmek isteyen düşüncelerim harekete geçti. Yerde iken onun karnına tekme attım. Nefesi kesildi.
Giymiş olduğum mor uzun çizmeler yüzüne vurunca kan yayıldı dudağına. Sanırım burnuna ve gözlerine zarar verdim. Meşru müdafaa haktır. Yaptığı resmen bana tecavüz etme girişimi. Haysiyeti ve onuru olmadığını biliyordum. Ahlak yoksunu Gabriel'in kanı yapraklara değdi. Gümüş bıçak olmadığı için onu öldürmek adına boynunu kırmam lazımdı.

Elini yüzüne götürdüğü saniye bağırdı.
- Seni kraliçe bozuntusu. Çocuk yapmak için bana geleceksin.
- Sperm bankasına giderim. Senin yatağına gelmem. Duydun mu ?
- Sperm bankasına değil ağabeyin korkusundan on metre ileriye gidemezsin.
- Gabriel. Vahşi çocuk. Seni ham yapmam. Etine dolgun değilsin.
Ağabeyim Alex'in kulübesine gittim. Zihinsel bağlantı kurmuştu bizimle.
Kurdum Gabriel'in ölümünü istedi. Onu öldürmek yerine serbest bıraktım. Ağabeyimin kulübesine yüzü kanlı girdi. Kahkaha atarak darbe izlerini soranlara ayı yavrusunu sevdiğini anlatıyordu. Dört tahta koysam yan yana çivi çaksam kapak olmaz Gabriel'in sırtından. Gözümde yer kadar sağlam veya bulutlar kadar huzur verici olamaz.
Ağabeyimin banyodan çıkınca tüm çetesi onu selamladı. Kulübenin penceresinden bakan kurtların sayısını gördükçe artık onların zekasının kat sayısını tahmin ediyordum. Sıfır.

- Fransa'ya gelme amacımızı ilk partisini başlatıyorum. Seçtiğimiz sürüye saldırmak için hazırsınız.
Sanki ben iyi hissetmiyorum cevabını ağabeyim kabul ederdi. Sükunet evet anlamına geliyordu.
- Hangi sürü sizin gözünüzde en iyisi ?
Kurtlar birbirine baktı. İki boş teneke çarpışır ise ses çıkar. Haydut kurtlar ise akşama kadar karar veremez. Ağabeyim Alex'in seçimi kim ise o sürü hedef. Boşuna beyin jimnastiği yapmaları beni sinir ediyor.
- Roma Sürüsü partinin açılışı olacak.
Ağabeyim için sonraki adım haydutları inandırmak oluyordu.
- Roma Sürüsü yeni lider seçti. Henüz sekiz gün oldu. Genç bir alfaya karşı hepiniz tecrübeli kurt sayılırsınız.
Kahkahalar arttı.
Alex'in başlangıç için seçtiği yol kestirme.
- Genç alfa ölür ise sürü komple karışır. Alfa dışındakiler bizim için değersiz. Kaçanları bize katılan arkadaşlarımız av için bekleyecek.

Roma Sürüsü ebedi olarak silinecek. Pastanın büyük payına ağabeyim çökecek.
- Akşam bıraktığım nöbetçiler uyusun. Güneş battıktan sonra sınıra gidip sürüyü gözlemleyip geri dönecek on kişilik haydut kurt istiyorum.
- Gönüllü oluyorum.
Ağabeyim Alex'in benim gidecek olmamı istemezdi. Gabriel'in bana şehvetli arzularından kaçmak için kulübede oturmak istemiyordum akşama kadar. Kendimi riske atmaz isem kaçış planı yapamam. Gabriel'in bugünkü bana tavrından sonra parasız hareketin cesaret defterini açtım.
- Tek gideceksin. Yanına telefonu alıyorsun Amber. Bana saat başı mesaj atıyorsun. Ne bekliyorsun ? Koşmaya başla.

Düşman sürüye tek gönderilen haydut olmayı beklemiyordum. Uzaktan gözüken sürüye ilerlemeden önce ağabeyimin uzattığı çantayı aldım.
- Gerekli malzemeler içinde. Roma Sürüsü araziye yaklaşıp izini belli eder isen onlardan önce seni öldürürüm.
Roma Sürüsü için belirlenen sınıra gelince ağacın arkasına geçtim. Ağabeyime mesajı gönderdim.
- Geldim.
- Süzülüp devreyi için beta kurtların sayısını tespit et.

Kurt formuna geçtim. Gabriel'in arkamdan gelmesini istemiyordum. Ağabeyim onu arkamdan gönderir diye tedbirli elden bırakmadım. Kurdum simsiyah kürkü ile ormana uyum sağladı. Roma Sürünün sınırında sadece on tane beta vardı. İki saat aralıklarla değişim oluyordu. Saklanmış olduğum ağacın dalından onlara bakıyordum. Yükseği severim. Akşam rüzgarının uğultusu kulağıma gelince ağaçtan indim. Devriye değişim sırası gelmişti. Ağabeyim öfkeden kudurmuş vaziyette çantanın yanında beni bekliyordur diye düşündüm. Sınıra son kez göz attım. Bembeyaz bir kurt gördüm. Oldukça güçlü duruyordu uzaktan.

O sırada çanlar çaldı. Onlar beni görmüş olmalı. Hata yaptım. Ya da beta kurtlar, alfaya haydut kurt bize bakıyor diye haber verdi. Koşmaya başladım. Çantanın yanına gelince kurtların arkamdan gelmediği anladım. Telefonumda mesaj hiç yoktu. Ağabeyim kulübenin önünde beni görür görmez elindeki kahveyi yere fırlattı.
- Neden geç kaldın ?
- İki saat aralıklarla nöbet değişimi oluyor.
Gördüklerimi anlattım tek tek.
- Güzel. Odana gidip dinlen.

Kulübenin kapısını açtım. Kalbim güm güm çarpıyordu. Stres atmaya ihtiyacım vardı. Giysileri çıkartıp attım. Telefonun sesini açtım. Banyoda dans ettim. Duş aldım. Ağabeyim Alex'den kurdum güçlü düşüncesi bedenimi ele geçirdi. Kulübeden çıktım. Akşam yemeği için dağıtılan lahmacun ve ayranı bitirdim.

Ağabeyime alfa kurdun bembeyaz kürkü ve kaslı gövdesinden söz etmedim. Ağabeyim Alex'in yenilecek olduğu beyaz alfa kurt olsun isterdim. Yatağa girince Gabriel'in sesini duydum. Kulübenin önünde dolaşıyordu. Kapının kilidini kapattım. Açar ise kapıyı uyanmak adına bulduğum aynayı koydum kapının üstündeki boşluğa.
Pencerenin kenarına ise şampuan bıraktım. Devrilir ise şampuan uykudan uyanmış olurdum. Sanki bir el boğazımı sıkıyor iken uyumayı denedim.

Siyah Kraliçe 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin