1 Yıl Sonra

229 43 12
                                    

Sinirli, gergin, hüzünlü bekleyiş sona eriyor. Kurt Krallığı'na ait özel jeti görüyorum. Ağabeyim Alex'in kurt kralı olarak tahta geçişinin ilk yılı.

Anne ve babamla Fred'in öldüğü gün tanıştım. Güvenlik açığı olduğu için bir senedir Alpha Jason ile görüntülü sadece konuşmam serbest. Günümün çoğunu kardeşlerim ile geçiriyorum. Affetme, kabullenme ve sevme döneminden sonra haydutlar artık hak ettikleri itibarı aldı.

Nefesimi tuttum. Jet sadece ağabeyimi getirmiyor. Jason doğum günüm diye beni görmeye geliyor.
Onu görür görmez koşuyorum. Rüzgarlı havada sığınmış olduğum evim kendisi. Saçını okşuyorum. Ağabeyim Alex'in yanında öpüşmeye başlıyoruz.
Sadece beş saat sonra nikah memurunu sarayın kabul odasında görüyorum. Yeni kestirmiş olduğum küt saçlarımın harika yakıştığını Jason söylüyor. Ağabeyim Alex'in uzattığı krem rengi kutudan siyah gelinlik çıkıyor.
- Siyah kaderine renk kattım zaten Amber. Siyah kraliçe olarak Alpha Jason dördüncü dereceden prens ilan edilecek.
- Kraliçe isem eşim ağabey birinci dereceden olmalı.

Krem rengi kutuyu alıp odama gidiyorum. Makyaj yaptıktan sonra gelinliği giyiniyorum. Nikahta Jason'un sürüsüne ait kimse yok. Kurt Krallığı'nın sarayında yapılacak kutlama sırasında ağabeyim tahtan çekildiğini açıklıyor. Sağlık sorunlarını bahane ediyor.

Ekim ayında evleniyoruz. Kasım ayında ağabeyim Alex vefat ediyor. Sarayın kaideleri belli. Mezarı ön bahçede ve istediği gibi kan kırmızı mezar taşına sahip oluyor. Anne ve babam ağabeyim ölünce kardeşlerimi alıp saklandıkları kasabaya dönüyor.
Hizmetçi Asel geldiğinde oturmuş halının üstünde oje sürmeye çalışıyordum.
- Siyah kraliçe Amber. Eşiniz düştü. Sizi çağırıyor. O cidden ağır yaralı.
Kırmızı oje öylece kalıyor arkamda.
Asel beni sarayın kütüphanesinin önüne getirdi. Kapıyı açınca şık takım elbise giyinen Jason gayet sağlıklı bana baktı.
- Asel kovdum seni.
- Ama ben emir kuluyum.

Jason kütüphaneden çıkıp kucağına alıyor beni.
- Onun öfkesi aldırma Asel. Doğru mutfağa gitmelisin. Kral ve kraliçe bugün meşgul olacak.
Jason beni bebek odasına götürüyor. Günlerdir o odada boya yapıyordu. Bana son halini gösterecek diye düşündüm.
- Gözünü kapat Amber.
- Kapatıyorum.
Odanın kapısını açıyor. Kucağından beni yavaşça bırakıyor.
- Koltukta iken sakın açma gözünü. Sürpriz bozulur.

Alpha Jason elime kumanda veriyor.
- Dokun şimdi tuşa.
Onur Akın'ın şarkısı çalmaya başlıyor.
Gözümü hafif açıyorum. Duvarda ikimizin görüntülü konuşması var. Ekran görüntüsünü Jason köşeye çizmiş. Ama neden bebek odasında biz varız ki ?
- Duvara bizi monte ettim. Çocuklarımız aşkımızın zorluklarını bilmeli sevgilim.
Roma Sürüsü'nün yeni lideri beta Jacob olmuştur. Roma Sürüsü'den zorla alınan bir luna daha hiç olmadı.

Alex Klein ismi haydut kurtların dilinde şehir efsanesine dönüştü. Siyah kraliçe Amber evlendikten sekiz ay sonra hamile kaldı. Sarayın doktoru müjdeyi verince Roma Sürüsü lideri Jacob eski alfanın baba olacağını sürü ile paylaştı. Babasının omuzlarında gezen prense Polla adı verildi.
Alpha Jason oğlu Polla hep kız kardeş istiyordu. Amber ikinci çocuğuna hamile iken aslında ilk altı ay normal gelişti bebeği. Fakat doğuma iki hafta kala Amber nefes alamıyorum şikayeti ile hastaneye gittiğinde ameliyata alındı.
Kızı Yakamoz annesini hiç göremedi. Kraliçe Amber sevgi gösterileri arasında erkek kardeşinin yanına gömüldü. Siyah mezar taşında luna Amber yazıldı.

Eşi ölen kurtların buhranı büyük olur.  Jason kral olmuştu ama trajediyi unutamadı. Geceleri eşinin sesini duyuyordu sanki. Kokusuna sarılıp giysilerle yatmaya başlamıştı. Polla tahta 15 yaşında girdiğinde babası kimseyi hatırlamıyordu. Ara ara odasından kaçıyordu. Kağıda Amber yazıp öpüp duruyordu. Doktorlar onun durumunu kontrol etmek istedikçe Jason hastaneden kaçmaya başlamıştı. Yine öyle günlerin birinde Jason hızlı trenin altında kaldı.
Polla babasının mezar taşını mavi seçti. Sarayın önünde üç mezar vardı artık. Polla'nın akıl hocası olarak Jacob sürüden gelmişti. Jacob'un kızı Selvi ise Polla ile nişanlandı.

Yakamoz otuz yaşına geldiğinde sürüler saraya saldırdı. Polla'nın çocukları öldürüldü. Siyah kraliçe Amber'in sanki talihsiz yaşantısı onların üzerinde etkili olmuştu. Ağabeyi Polla ise iki gözünü kaybetmişti. Yakamoz ağabeyine üç ay ailesinin öldüğünü söylemedi.
Yakamoz cenazede ayakta zor duruyordu. Polla hastaneye gittiği gün Gümüş Sürüsü'nün saldırısına uğramıştı. Polla en sevdiği renk olan turuncu taş ile uğurlandı.

Yakamoz intikam yemini etti. Gümüş Sürüsü lideri Duhal Gök saraydaki Yakamoz'u öldürmenin kestirme yolunu biliyordu. Yakamoz mutlaka mezar ziyareti için her sabah bahçeye gelirdi. Alfa okunu hazırladı. Tam çektiği sırada kurdu kıvılcımlar çıkarttı. Ama artık geç kaldığı için ok doğrudan Yakamoz'u öldürmek için rüzgarla yola çıkmıştı. Freni boşalan tır sarayın önünde tesadüf eseri heykele çarparak durdu. Ok tıra saplandı. Tanrıça, Duhal Gök'ün yanında olduğunu göstermişti. Rüzgardan dolayı sarayın üst çatısı uçup gitmişti. 

Yakamoz eşi Duhal ile kurtların geleneksel ay töreni sırasında tanıştı. Duhal Gök taht için kendi eşini evliliklerinin sekizinci ayında öldürdü.
Katil Duhal eşinin ölümünü tavuğun bozuk olmasından ötürü olduğunu açıkladığında sarayın arka tarafından aşçı idam edilmişti.

Gümüşler Sürüsü herkese posta koymaya başlamıştı. Duhal tahta oturduktan otuz gün sonra radikal karara imza atmıştı. Kurt Krallığı Belçika'ya taşındı. Kış ayında flört ettiği Simya ile evleneceği duyurdu Duhal. Adaletin sopası olmazdı. Duhal ve Simya karda kayak yaparken kaza geçirdi. Duhal öldü. Simya ise yas bitmeden sarayın bekçisi olan Gündüz ile evlendi. Söylentilere göre yeni kraliçe gizli aşkından üç aylık hamileydi.
Simya ve Gündüz çifti çocuklarının doğumuna günler kala saraydan kaçtı.

-Kurtlar Krallığı'nın sarayının bugünkü sahibini merak ettiğimiz için kameraman arkadaşım Ufuk ile Belçika'ya geldim. Sarayın yerinde artık gökdelen var Jale.
Jale canlı yayın noktasında konuşan arkadaşı Gamze'ye aktarmış olduğu bilgiler için teşekkür etti. Gamze soylu kurtların kardeşliğini duymuştu. Fransa'ya gitti ve sarayı buldu. Ufuk arkadaşını uyardı.
- İzinsiz girer isek sınır dışı oluruz. Pazartesi saray ziyaretçi kabul edecek Gamze. Neden acele ediyorsun ?

Gamze, kameraman arkadaşı ile yolda yürürken yarını düşündü. Otele geldiklerinde Gamze onu merak eden sevgisi Can ile konuşuyordu. Telefondan kaldığı otelin balkonu gösteriyordu. Dengesi kaybedince sekizinci kattan düştü. Olay yerinde yapılan tüm müdahaleye rağmen Gamze ölmüştü. İnsan Kanalı araştırmacı muhabir Gamze'ye binlerce beyaz lale bırakmıştı. Ufuk cenaze sonrası saraya gitmek için yeniden İstanbul'dan uçağa atladı. Ufuk mezar taşlarının resmini çekti. Saray antik kurt tarihi müzesine dönüşmüştü. Ufuk mezarların başından ayrılacağı sırada telefonu çaldı.

Jale haberi sunmakta zorluk çekti. Ama mecburen konuyu aktardı.
- Siyah kraliçe Amber'in mezarını ziyaret eden kameraman arkadaşım Ufuk'un ne yazık ki sarayın bahçesinde öldürmesi üzerine yayınlara tam gün ara veriyoruz.
Doktor elindeki gümüş okun mezar ziyareti sırasında adamın kafasına nasıl isabet ettiğini komiser Kemal'e sordu.
- Hiç bilmiyorum. Araştırmaya devam ediyorum Faruk.
Faruk bilmiyordu. Komiser Kemal insan değildi. Simya ve Gündüz'ün melez doğan oğluydu. Kurt kanı ağır basınca Kemal müzenin önünde bulurdu kendini. Mutlaka olay yapardı. Tek sıkıntı katili arıyordu. Kemal dışındaki milyon tane kurt aynı çift kişiliğe bürünmüş olarak geziyordu.

Ay Tanrıçası ise onların yaptıklarına karşılık keyifle ruhlar evinde oturuyordu. Siyah kraliçe Amber sürekli sonsuzluk havuzundan gelen kurtları gösterdi Tanrıça'ya.
- Neden kötülüğe böyle destek veriyorsun ? Akıtılan kanlar sana yetmedi mi ?
- Esasen her şey zıddıyla anlaşılır. Dolayısıyla noksanlık olmasaydı mükemmellik bilinemezdi. Manevi ve ahlaki kötülük olarak bilinen günah, varlıklardaki sonluluk ve noksanlıktan, maddi yani fizik kötülük olarak bilinen elem, ıstırap ve keder de bu günahtan dolayı vardır.
- Metafizik kötülüğün tanımı ile ben ilgilenmiyorum Tanrıça.

Siyah kraliçe Amber, huzursuzluk hissinin nörolojik veya psikiyatrik nedenlere bağlı olmadığını artık biliyordu. Ruhu onun hala haydut tepkilerine sahipti. Haydut olarak yaşadı ve ölümünden sonra yine mutsuzluğu hissetti. Alpha Jason eşinin Tanrıça ile kavga etmesine alışmıştı artık.
- Kavgam, ruhum, sinir küpü sevgilim. Lütfen az benimle ilgilenir misin ?
Dişi kurt Amber cilveli cilveli yanına geldi.
- Bugün benim başım ağrıyor sevgilim. 

Siyah Kraliçe 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin