Venüs frekansını dinlemeye başlayınca bazen kulağımda bitmeyen bir tını başlar. Kulağım şimdi öyle. Ayağa kalkmaya çalışıyorum ama başım dönüyor. Sol kulağım sanki bana ait değil. Patlamaya hazırlanan volkan benden daha iyidir. Lavlar fışkırıyor dağdan aşağıya. Toprağın üstünden kalkmaz isem geriye dönemem. Çadırda sucuklu yumurta yapan haydut kurt ölü olarak hemen arkamda yatıyor. Toparlanmaya çalıştım. Bacağıma saplanan dal parçasını ağabeyim Alex'in görmesini istemiyordum. Saplanan cisim çekilir ise ölümcül olur uyarısı bu durumda beni durdurmaya yetmedi. Kan damlıyordu ama dalı çıkartmayı başardım.
Yırtılmış olan gömleğimi kopartıp bacağıma sardım. Böylece kan dururdu Kollarımı ısıran beta kurtların izlerini kapatmak için çantamı aradım. Uzun kollu gömleğimi giyindim.Zorla yürüyüp kulübenin olduğu yolda yaralı duran haydut kurtlara baktım. Güneş doğmuştu ve biz baskından galibiyet ile ayrılan taraf olamadık. Ağabeyim beni görmesin diye hemen kulübenin içindeki banyoya saklandım. Duşta diş izlerini kapatmak için kullanacak olduğum hiçbir malzeme yoktu. Uzun kollu giysiler bu ara giyinir isem ağabeyim görmez. Çok kötü yenildik. Beta kurtları alfanın sağlam dövüş çıkardı.
Ağrı kesici alanlar arasında bende vardım. Ağabeyim Alex'in toplanın çağrısına cevap vermek için kulübesine gittim. Ölenler adına saygı duruşu olmazdı bizim çetede.
- Hepiniz kahraman gibi savaşıp ağır yara aldınız. Sürü saldırı sonrası kaos yaşayacak. Fırsat bize gülecek.
Ağabeyimin sırıtıyor olmasını istemiyordum. Çadırda kalan haydut kurtların çoğu ölmüştü. Üstelik onların yatacak olduğu çadırları kulübenin etrafında Gabriel istemediği için sürtüşme yaşanması gerekir iken hepsi gülümsüyordu.Ağabeyim Alex'in ailemize dair öfkesi asla geçmedi bence. Sürüleri yok etmek için haydutlar gibi kurduna teslim olmasının asıl sebebi bu. İstikrarlı yaşamdan ailemiz bizi çıkardı. Onların bizi aramaya hiç gelmediğine eminim. Ağabeyimin travması hepimizin kaderine dönüştü. Ağabeyim Alex sarhoş olmuştu yazın.
- Babamız alfanın oğlu Amber. Düşünebiliyor misin ? Bizi istemeyen adam alfa kanını verdi çocuklarına.
Ayık olduğunda inkar etti. Ailemin geçmişini saklanmış olduğu toprağın altından çıkartıp kıymetli hazine gibi sandığın kapağını açmaya çalışmadım.
Beni babam sevmedi. Annem ise korumak için öne çıkmadı.Ağabeyim yanıma geldi ve kolumu dokundu. Bilerek yaptığına emindim.
- Siyah kraliçe Amber. Yaralı mısın ?
- Hayır.
- Bugün ben sonuçlar istiyorum senden. Roma Sürüsü'ne doğrudan gidemez isek iki üyesini sen ve Gabriel alıp geleceksiniz.
Ağabeyim Alex bize öğle yemeğini elleriyle ikram etti. Onun için önemli değildik. Bizim yara aldığımızı bildiği için tok karınla daha iyi hamleler istiyordu.
- Yemek bitti Gabriel. Seninle birlikte Amber başarısız olur ise ölürsün.
Haydut kurtların hepsi gergin bakışlarla birbirine bağlandı. Bizim haydut çetesi göreve çıkıyordu. Beş kişilik üç gruba ayrıldık. Roma Sürüsü'nün alışveriş yaptığı mağazaya doğru yola çıktık. Beş kişilik haydut grubunun çelimsiz üyeleri mağazada alışveriş yapan müşteri kılığında duruyordu.
İkinci grup ise mağazanın önünde motorlarıyla bekliyordu.
Roma Sürüsü'nün üyeleri alışverişe gelmesin diye dua ettim. Fakat iki erkek kurt adamı Gabriel tanıdı.
- Bunlar onlar. Her biriniz dikkatli olun.
Elinde tuttuğum şok cihazını kavradım. Onlara zarar vermek istemiyordum. Gabriel'e bağırdım resmen.
- Gabriel az önce ne söyledin ?
- Amber. Senin kulağın cidden sağır oldu.Konuşmayı dinleyen kurt adamlar koşarak kaçmak yerine mağazaya girdi. Bizi görmeleri adına yapılacak başka fark edilme tüyosu yoktu bende. Mağazanın camları kırıldı. Roma Sürüsü'ne ait iki adam camdan bekleyen haydut kurtların önüne düştü. Kalkıp kaçmak yerine bizimkiler onlara gümüş kelepçe taktı. Gabriel'in ışıltılı bakışını sevmedim. Son derece memnun şekilde motora bindi. Kurt adamları kulübeye motorla bindirip getirdik. Gümüş kelepçe yüzünden iki kurt adamın feryat etmesine tahammül Gabriel etmedi. Karın ve mide bölgesine ardı sıra yumruklar indirdi. İki adam diz çöktü.
Ağabeyimin kulübesinden endamlı çıkışını görmeniz lazımdı. Sanki kurt adamları o yakalayıp getirdi. Kibir abidesi görüntüsüne yeni poz ekledi. Haydut kurtlardan sandalye istedi. Bacak bacak üstüne attı.
- Roma Sürüsü üyelerinin esir olduğunu bilmeye hakkı var. Adınız ne ?
İki kurt adam cevap vermeyince Gabriel onlara tekme attı. Kan tüküren siyah saçlı üye konuştu.
- Adel adım. Ve kuzenim Noyan.
- Aferin Adel. Senin gibi erkek olan adamları severim. Noyan ile ikiniz biraz sevilmek istersiniz. Yakalanan kurtlara un kurabiyesi ikram edemem. Margarin fiyatları çok pahalı.
Gabriel motora bindi ve ağabeyime selam verip gaza bastı. Onun gitmesi ile birlikte ağabeyim ayağa kalktı. İki adamın kollarından tuttu.
- Gabriel alfaya sizin misafir olduğunuzu iletecek. Noyan ve Adel. Şimdi biraz dayanaklı olup olmadığınızı test etmek istiyorum.
İki adamı kulübenin arkasına götürürken onlara neler olacağını biliyordum. Ağabeyim Alex'in yaşayan tek esiri olmazdı. Kaçan olur ise haydut çetesinden birini öldürüp öfkesine tanıklık etmemiz için bizi çağırıyordu. İdam izlemeye gidecek kadar yüreğim merhameti çuvala koyup ağzını kapatmadım.Adel ve Noyan işkence görürken uzaklaşmak istedim kulübeden. Ormana gitsem kulağımı kapatıp beklesem geçecek mi ? Adel ve Noyan'ın annesi endişe edecek. Varsa sevdikleri kızlar stresten dolayı uykusuz kalacak. Siyah kraliçe olduğumu anlıyorum. Haydut çetesinden biriyim. Göz yummak yerine dik durmak istedim. Çığlık sesleri arttığında ağabeyim haydut kurtlara emir üstüne emir vermeye devam etti.
- Su getirin. İkisini ölü istemiyorum.
İşkence bitecek değildi. Adel'in göğsünde bıçak yarası vardı. Haydut kurtlar gümüşü bilerek Noyan'ın bacağına geçirip alıyordu. Şişte kebab yerine insan etiyle ağabeyim kan deryasında kulaç atan hastalıklı birey olmuştu. Üstünlük ile aşağılık olmanın dengesinde yırtılmış deliliğe yürüyordu.
Kulübenin kapısını kapatıp sırtımı yaslayıp derin nefesler almaya başladım.
- Geçecek Amber.
Yastığın altına saklanmış kafamın içindeki sesin sahibini tanıdım.
- Sende benim gibisin siyah kraliçe. Ağabey ve kız kardeş aynıdır.
- Değilim. Ben iyiyim, iyi biriyim.
Kriz geçiriyor iken kulübenin kapısına biri tekme attı.
- Neler oluyor ? Siyah kraliçe iyi misin ? Amber. Benim Gabriel. Kapıyı aç çabuk.Yalan konuştuğunda böyle sesi çıkardı. Mecburen kapıyı açtım.
- Gabriel. Dinlenmek istiyorum.
- Siyah kraliçe. Ağabeyine sen var diye hizmet ettim. Bugün iki kurt adam getirdim. Ödül olarak ağabeyin seni bana verdi.
- Defol git Gabriel.
Tokat attıktan sonra bana kapıyı kapattı. Yatağa sürükledi bedenimi.
- Yardım edin bana.
Ağzımı kapatan nasırlı ellerinden dolayı nefes alamadım. Bildiğim tüm küfürleri hakkıyla hak eden lanet olası pislik ayağımı sıkıca tuttu.
- Benim olacağına dair işaret boynunda parlayacak siyah kraliçe. Zevkim, şehvetli dudakların değil. Boynuna hastayım.
Ayaklarımı serbest bırakıp üstümü yırttı.
- Ağabeyin açık açık beni davet ettiğini görecek.
Yarasalar gece görür. Gabriel ise ölmeden benim gözlerimde simsiyah kan gölünün dibinde kokuşmuş bedenini görür ancak. Kimse bana böyle saldırıya ikinci kez cesaret edemez. İlkinde onu bıraktım. Biri sizi yaralar ise ikinci kez öldürmeye gelir cümlesi gerçekti.
Eğilip boynumu öpmeye çalıştığı sırada kafamı yataktan kaldırıp onun burnuna geçirdim. Gerizekalı Gabriel'e göre ben biçilmiş kaftan kadar narin değilim. Kanlı ve sapık elleri üstümden çektiğinde ona yastığı fırlattım.
Kulübeden çıkar çıkmaz haydutlar şaşkın gözlerle bana baktı.
- Tecavüzcü alçak Gabriel'in kanını akıtmaz isem Amber Klein değilim.
Kurdum ortaya çıktı. Aptalca bağırdı haydut kurtlara.
- Ağabeyi Alex onu bana verdi.
- Seni mezara gönderir isem ancak rahatlamış hissedeceğim.
- Benim kurdum seni işaretlemek istedi ise yapacaktır.
Gabriel'in kurt formuna dönmesi sonrası kurdum bağırdı.
- Tamamen kontrolü canavarına vermelisin Amber.
- Kabul ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kraliçe 🙋
Loup-garouBir alfanın aşık olacağı o güzel kızlardan biri değilim. Okurken oy vermeyi unutmayın.