Zehirlenme

301 45 8
                                    

Pencereden süzülen ışık bana yorucu geçen iki günü hatırlatıyor. Amber'i kendi sürümden biri zehirledi. Reçel yerine biri eşime eşek dikeni yedirdi. Beta David kimin yaptığını bulacağına dair bana söz verdi. Yoğun bakımının önünden ayrılmak istemedim. Ağabeyi Alex'in çetesinden iki haydut kurt burada bekliyor.
Kız kardeşi ölecek belki ama ağabeyi sadece adamlarını gönderdi.

Tüm kaslarım gerginlikten dolayı ağrıyor. Kas ağrısına iyi gelen kremi yazdırmak için doktoru bulmaya gideceğim. Fakat iki haydut kurt burada iken Amber'i bırakamam. Ondan önce böyle hareketli saatlerin içinde yoktum. Onu yerde baygın bulunca kurdum kontrolünü kaybetti.
Sabah uyanınca duş alıp ardından sürünün işlerinin başına giderdim. Şimdi iki gündür hastanenin önündeki çeşmede elimi yüzümü yıkıyorum. Ciğerim yanıyor ve bir el boğazıma yapışmış beni bırakmıyor.
Alfa kurtlar gözyaşlarını kalbinde saklar. Bu kadar mutluluğa yaklaşıp kırmızı ipin kopmasına karşılık kalbim hızlı atıyor.

Türü belli olmayan baş ağrısıyla gözünüzü açarsınız. Doktor yerine ağrı kesici alırsınız. Ama nereden geldiği belli olmayan ağrı geçmez gün boyunca. Kalbim eşimin öleceğini hissetmiyor. Fakat yaşanılan durum karşında vücudum anormal tepkilere hazır. Annem gelince hastaneden ayrıldım. Temizlenmeye ihtiyacım var. Evime geliyorum. Beta David kimseyi suçlu olarak bulamadığını iletiyor bana.
Amber'in gözlerini açması daha önemli.
Yatağımda kokusu ve banyoda saçını görüyorum. Pijama takımına bakıyorum. Katlanmış pijama takımının içinde olması gereken eşimin gülüşleri yoğun bakımında bulunulan kablolarda elektrik akımında gizlendi. Duştan sonra dolabın kapağını açıyorum.

Ceketimi giyince kimin bize zarar vermek istediğine dair akıl yürütmeye başlıyorum. Amber dışında eve sıkça gelen kişi David. Eşek dikeni ormanda bulur. Adel ve Noyan'ın işbirliği ile dolaptaki reçel hedef alınır. Çünkü; kahvaltıya düşkün alfa var sürüde. Onların asıl öldürmek istedikleri yoksa ben miyim ? İpuçları ve görgü tanıkları olmadıktan sonra yargısız infaz yapamam. Masumiyet karinesi hukukun temelini oluşturur.

Sonunda nihayet doktor eşimi görmem için bana izin vermişti. Onu ne kadar fazla sevdiğimi bembeyaz olan yüzüne bakınca bir kez daha anladım. Doktor odaya Amber'i kontrol etmeye geldiğinde sordum.
- O ne zaman uyanacak ?
- Alpha Jason bilmiyoruz. Verdiğimiz ilaçların etkisini bizde bekliyoruz.
İki haydut kurttan biri olan Fred odadaki tüm konuşmaya kulak misafiri olmuştu. Hemen mesaj yazmaya başladı.
Alex telefonuna gelen mesajları okudu. Kız kardeşi zehirlenmiş ve durumu ailesine anlatmak yerine Alex çokta gitmişti.
Kullandığı arabanın direksiyonuna sıkıcı tutundu. Kara kraliçeye iyi gelecek panzehiri ağabeyi biliyordu.

Arabasını park ettiği çamurlu yolda Amber'in ölmeden yoğun bakımdan çıkmasını diledi. Dağın eteğindeki mağaraya tırmanır iken etrafındaki dağ keçilerini gördü. Cadının daima panzehir karşılığında hayat istediğini biliyordu Alex. Kız kardeşine kötü muamele ettiği için cadının vereceği cezaya razı gelecekti. Cadı kokusunu aldığı adama su uzatmak için mağaranın dışına çıktı. Alex babasının cadı ile geçmişini merak ediyordu. Alex kafasını kaldırdığında genç görünümlü siyah saçlı kadına aşık oldu.
- Sen cadı mısın cidden ?
Cadı cevap yerine suyunu uzattı. Alex babasının sözlerini hatırladı. Cadı suyunu içmeyen kimseye itimat etmezdi.
Alex uzatılan suyu bir yudumda içti. Mağaradaki kurt postları serili tahtına oturan cadı lila rengi tırnaklara göz attı.
- Kimsin ? Neden geldin buraya ?
- Ben Alex. Babam size gönderdi beni.

Binlerce kişiye yardımcı olan cadı Alex'in babasını düşündü. Öyle birini tanımıyordu.
- Otur ve yerdeki kazana adını söyle hemen.
Alex aşık olunacak kadar güzel olan cadının insafsız tutumuna pek anlam veremedi.
Amber için içinde kırmızı su bulunan kazana seslendi.
- Haydut çetesinin lideri Alex benim adım.
Kazanın içindeki suyun rengi siyaha döndü.
- Çok can alan kurt adam olduğunu söylüyor su. Niye geldin ?
Cadının pür dikkat baktığı tırnaklarını koparmak istiyordu Alex.
- Amber. Siyah kraliçe eşek dikeni ile zehirlendi. Yoğun bakımda. Panzehiri verir misin bana ?

Cadı kazanının üstüne ellerini getirdi.
- Vermek değildir mağarada bedava. Sen vaat et bana bedelini. Ben vereyim sana panzehiri.
- Kurt sürülerini öldürdüm yıllarca. Canımı teklif ediyorum cadı sana.
Cadı Soya annesinin ölürken söylediğini her kelimeyi defterine yazmıştı.
- Alex. Annem ölürken bedel olarak can alma dedi bana. Ben senin bedenini istemiyorum. Yeteri kadar kurt postu ayağıma serildi.
- Öyle ise cadı bedeli sen belirleyip söyle bana.
Cadı Soya gözlerden uzak olmak istemiyordu.
- Bedeli benimle evlilik olsun. Böylece ben artık mağaradan çıkıp luna olabilirim.

Arabada otururken Soya gülümseyip Alex'i şaşırttı. Cadı panzehiri vermemişti. Hastaneye Amber'i ziyaret etmeye bizzat gelecekti. Cadı yolculuk boyunca Alex'e sorular sordu.
- Kız kardeşin evde mi ?
- Roma Sürüsü'nün topraklarında bulunan hastanede.
- Onun eşi var mı ?
- Hayır.
- Kız kardeşinin en sevdiği şarkıyı biliyor musun ?
- Amber sevmez şarkı.
- Aileniz geçmişte hastalık geçirdi mi hiç ?
- Kalıtsal hastalığa sahip değiliz. Annemin yeşil gözleri vardır. Ağaçlardan daha yeşildir. Kız kardeşim gözlerini ondan aldı. Babam ise annemden iki yaş daha genç bir alfa. Annem haydut aslında. Babam sürüsünü bırakıp onunla evlenmiş. İkisi kaçak. Başka kardeşlerimiz var. Amber bilmiyor. Ben ve o haydut olmaz isek Kurt Krallığı anne ve babamı öldürmek zorunda.

Cadı Soya adamın duygusuz bakan gözlerini büyülü ile değiştirmek istiyordu. Başkasının iradesine ise karışmak cadıların sihri kötüye kullanması anlamına geliyordu. Soya Alex'in elini tuttu. Araba ani fren yaptı.
- Bırak elimi cadı. Böyle şeylere alışır isem aşk beni bitirir. 
- Kader düğümü vardır. Sen benim kocam olacaksın Alex. Kız kardeşine karşılık benimle evlenmez isen seni kurbağaya dönüştürüp derenin kenarına bırakırım.
- Kız kardeşim Amber benim yüzümden Gabriel'i öldürdü. Ne biliyorsun bizim hakkımızda sen cadı ? Kurdum benim Ay Tanrıçası'na isyan ettiği için gün geçtikçe koku alma duygusunu kaybediyor. Zihinsel bağlantı beni bırakıp giderse kurt adamların elinde soytarı olurum.

Cadı Soya elini çekti ve kadim dillerde fısıltılar çıkartırken araba Roma Sürüsü'nün arazinin önündeydi. Soya elini cebine koydu. Yer değişikliği büyüsü elinde kocaman yara açıyordu.
- Yetkin ve engin bir cadı eşim var.
Alex arabadan iner inmez cadı ile yürüdü. Fred ve yanındaki kurt Alex'in kokusunu almıştı.

Alpha Jason annesinin sesini zihninde duydu.
- Eşinin ağabeyi tuhaf bir kadınla hastanede.
Amber'in odasından çıktım. Cadıya benzeyen kadın doğrudan bana sordu.
- Amber'in eşi misin ? İnkar etmene gerek yok. Hissediyorum.
Ardından Amber'in ağabeyine bağırdı.
- Bana kız kardeşinin bir eşi olmadığını söyledin.
Amber'in ağabeyi Alex cebinden çıkardığı haç kolyesini kadına gösterdi.
- Babam bu kolye ile cadıların yenilecek olduğunu söyledi bana. Kız kardeşimi ben canlı istiyorum. Eşi veya sürüsü benim konum değil.
Cadı Soya haydut kurtların hileli davranışlarına yenik düştüğü için kendine kızdı.

Amber'in odasına girdiğinde yalnız kalmak istediğini söyledi. Alpha Jason ve Alex cadıya itiraz etti. Siyah kraliçe Amber gözlerini zorla açtı.
- Ağabey sen misin ?
Alex hüngür hüngür ağlayıp kız kardeşine sarıldı.
- Öyle ise ben öldüm.
- Cadı seni kurtardı. Evimize gideceğiz.
Alpha Jason araya girdi.
- Eşimi kimse hastaneden götüremez.
Alex karısına baktı.
- Soya ömür boyunca seni seveceğim. Bizi buradan kulübeye götüremez misin ?
Alpha Jason kurt formuna dönüşüp cadının boynunu kopardı. Fışkıran kan ise Alex'in yüzüne gelmişti.

Siyah Kraliçe 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin