Alex'in İtirafı

258 44 15
                                    

Roma Sürüsü'nün gelecekteki luna adayı olan Amber Klein ağabeyi Alex'in kucağında hastaneden ayrıldı. Alpha Jason cadıyı yenmişti ama haydut çetesinin lideri Alex'in en azılı düşmanım artık sensin sözlerine engel olamamıştı.
Bir ay geçmişti. Siyah kraliçe Amber ve ağabeyi Alex için Fransa defteri kapanmıştı. Antalya'da tur gemileri turistleri gezdirmek için motorları peş peşe çalıştırır iken Alex elindeki iki konser biletini Amber'e uzattı.

- Fransa'ya dönmelisin Amber. Bu yüzden bu bilet aldım. Ruh gibi geziyorsun evimizde. Eşin olmadan sen sürekli damlayan mutfak musluğunu benziyorsun. Eşin Jason yok ama sende açtığı yara sürekli aşk, özlem, sevgi, mutluluk diye tik tak damlıyor gözlerine. Güzel hayatı hak ediyorsun. Benimle kalmaya devam eder isen cadı Soya gibi öldürülüp gideceksin. Ağabeyin olarak çok yanlış yaptığımı biliyorum. Kurtlar aleminde doğruyu yapmak için senin gitmeni rica ediyorum. Ona koşarak git ve sarıl.
- Ben haydut çetesinin bir parçasıyım ağabey. Cadı Soya'ya benim için gittin. Canını tehlikeye attığın için yaşanmış olan tüm kırgınlıklar artık mazide kaldı. Zalimce katledilen binlerce sürünün kanı ikimizin elinde. Ben eş bağını hak etmiyorum. Alpha Jason, sürü tehditlerin arasından çıkıp yanıma gelmedi. Bana değil sürüsüne sırtını yasladı.
Ağabeyi Alex kız kardeşini gitmeye ikna etmenin zor olduğunu biliyordu.
- Amber. Sana sormak istiyorum. Ama cevap vermek zorunda değilsin. Ağabeyin olarak yanında olmamış olsaydım alfa ile tereddüt etmeden kalmayı ister misin ?
Siyah kraliçe Amber olumsuz anlamda başını salladı.
- Kaldığım yer yuva değil ise artık aynı anahtarı tekrar tekrar kapıda denemenin kimseye faydası yoktur. Olmuyor ise zorlamak istemiyorum.

Ağabeyim Alex'in içtenlikle sorduğu sorulardan birisinde tüm kanım dondu.

- Alpha Jason biliyor mu ? Gabriel'in sana saldırdığı ona anlattın mı ?
- Hayır.
Ağabeyim Alex'in ağlamaklı olan gözlerime dolu dolu baktığını gördüm.
- Kurt adam olmak istemezdim. Kurtlar Krallığı'nın varlığı değsin istemezdim aklıma. Ay Tanrıçası'nın çöldeki sarı kumlarda kaybolmasını izlemekten zevk alırdım. Böylece yönetilen sınıfta olmazdım. Haydut kurtları yönetmek için çakmak belki o zaman olmazdı cebimde.Babam ve annem ölmüş olsa bizim için daha farklı çizgilerin üstünde sanat icra ederdim . Yaşarken bize ikisi nefes olamadı. Kartal yavrularına kanat açtı. İkisi pençeleri ile toprağı çıkarıp bizi haydut çetesi kurmaya göndermek yerine evde sıcacık salonda kestane yemek isterdim.  Sürüleri sevmedim Amber. Onların üyeleri aileden biri gibi bakıyor herkese. Bizim için aile kavramı sadece harf topluluğu. Jason ile kendi aileni kurup zincirini kırmaya çalış Amber.
- Böyle söyleme ağabey. Seninle savaşmak istemiyorum Roma Sürüsü'nde.
Uzatılan mısır bardağından kız kardeşine ikram eden Alex denizdeki diğer gemilere baktı.
- Anlıyorum kaygı duyuyorsun. Ama Roma Sürüsü'ne henüz saldırmayı düşünmüyorum. İstemiş olsam sen burada iken yapardım. Sen ona ağabeyinin sürüsünü üzmeye gelmeyecek olduğumu söylersin.

Anlayışla başını sallayan Amber tur boyunca üç bardak mısır yemişti. Sallanan gemide midesi bulandı Amber'in. Tüm bunların olduğuna inanmak zordu. Oturduğu yerden denizde zıplayan balıklara baktı. Jason onu görmeye Antalya'ya gelebilirdi. Jason ise arayıp nasıl olduğunu öğrenmek yerine beta David tehdit için ağabeyi Alex'in numarasını bulmuştu.
Ağabeyi Alex kız kardeşini kolunun altına almıştı.
- Geçecek hepsi. Herkesin sevecek bir kalbi daima olacaktır. Senin eşin Jason olduğu için mutluyum Amber. Saldırıyı geri püskürtmek için beta kurtlarını fazlasıyla güvenen yiğit alfa kendisi. Geçmişin sana korkunç geldiği için aşkın gölgesi değsin istemiyorsun hayatına. Yaşadığın sürece kimseye geç kalmış değilsin siyah kraliçe.

Amber ağabeyinin kolunun altında dalgalan denizde Jason ile olan bağını kestirip atmak yerine biletleri bıraktı elinden. Biletler uçarak denize düştü. Yine çöpler yüzünden balıkların evi pislendi. Suda ıslanan biletler çalan müzik eşliğinde gemiden uzaklara gitti. Hayatın kendisinin tek yönlü bilet olduğu düşünen Alex kız kardeşinin davranışına yorum yapmadı. Fred ağabeyinin kolları arasında uyuyan Amber'e baktı. Alex yeni sağ koluna susmasını işaret etti.
- Ses etme Fred. Bunları Amber'in duymaya ihtiyacı vardı. Ölür isem eşi Jason ona bakacaktır.

Fred iki kardeşi görünce geminin güverte kısmından uzaklaştı. Kaptanın dairesine doğru yürürken tek şey düşünüyordu. Kurt Krallığı'nın asli yetkisi Emma'ya yazacağı metni. Fred, haydut çetesinin içindeki muhbir olarak gördüklerini iletmek ile görevliydi.
Telefonunun önünde Alex ile çekilmiş olduğu gençlik resmi vardı.
Amber tekne turunda uyuduğunu hatırlıyordu. Şimdi ise Fred uçakta onun kemerini bağlıyordu.
- Ağabeyimi istiyorum.
- Ağabeyin Alex kalbindeki tüm kiri döktü. Seni, Alpha Jason'un sürüsüne kadar getirmek için benim sorumluluğum artık.

Fred, Emma'nın verdiği cevabını biliyordu. Roma Sürüsü silinecek. Böyle iki tarafa çalışan ajan olarak kaynamış sudan farkı yoktu. Günün birinde çaydanlık içindeki su taşıp önce Fred'in yanmasını neden olacaktı. Roma Sürüsü gelen iki haydut kurdu görmezden gelmeye devam etti. Fred hepsini avlamak için  kaynayan kanını ve kurdunun dehşet çığlıklarını sürünün üyelerine bakarken daha detaylı hissetti.

Alex ölüme bilet almıştı. Zihinsel olarak artık sıkışmış bir karton paketten farkı yoktu. Her saniye ölümüne Amber'in eşlik etmesini istememişti.

Yataktan kalkınca Amber'in kokusu aldım. Sakallarım büyümüş ve günlerdir duş almadım. Yerde binlerce alkol şişesi duruyordu. Onun beni böyle görmesini istemiyordum. Duşa giderken dolaptan kot pantolon ve beyaz gömleğimi yanıma aldım. Eşim bana gelmişti. Aynada saçlarımı düzelttim ve ıslık çaldım.
Fred salona kadar gelen alkol kokusunu aldığında Alpha Jason koşarak gelmişti.
- Amber.

Amber neden eşinin alkol içtiğini sormak istiyordu ona. Fred,  ağabeyine Jason'un sarhoş olduğunu anlatır ise değişim kaçınılmaz olurdu. Fred öğleden sonra gidecekti. Ama şimdi koltuğa geçmiş alfaya bakıyordu.
- Alpha Jason. Amber'in ağabeyi iyi ki sizi böyle dağınık ruh halinde bulmadı. Sarhoş alfa lakabını takardı size.
- Eş bağını haydut kurt bilmez. Siz kendi eşinizi öldüren kurtlar olarak aşk izdihamı hakkında ne söyleyebilirsiniz bana ?
- Eş bağı mı konu sahiden alfa ? Roma Sürüsü üyelerine iyi örnek olmadığınız gibi Amber için ideal bir eş olmadığınızı ispat ettiniz.

Alpha Jason ve Fred'in kavgaya doğru gidecek cümleleri yerine koltuğun altındaki kırmızı parlak şey dikkatimi çekti. Oradaki bir iç çamaşırı mı ? Fred'in oturduğu koltuğun altından kırmızı tanga çıktı. Elimdeki iç çamaşırına ve eşime baktım.
Çocukluğum, gençliğim ve yetişkinlik dönemim hep aşkımı bulur isem değişecek acılarım diye geçmişti. Şimdi ise sadakatsizlik eden alfa Jason'a bakıyordum.

Aşıklar gibi olmak yerine kanlı bıçaklı sevdamın gölgesi. Benliğim aşkın Mars'a koloni kurduğunu söylüyordu bana. Ya da dünyaya çarpacak o kuyruklu yıldızın etkisi aşkı silmek miydi acaba ? Astrolog 2035 yılını işaret etmişti.
Gözümden akmasına izin vermeyeceğim yaşlarımı kimse görmesin diye iç çamaşırı alfanın göğsüne fırlattım.
Sırtımı döndüm. Sadece haydutlar çetesinin kraliçesi mutlu olamazdı. Tek tek mutlu olanların davetiye gönderdiği sürü yaşantısında ben takı töreninde çıkan o boş zarf olurum ancak.
Alfanın evinin kapısını açtığım sırada arkamdan büyük gürültü geldi. Fred kurt formuna dönüşmek üzereydi.  Alfa eşimi yemek masasının üstüne atmıştı. Jason insan formunda böyle saldırıyı beklemediği için benim kadar şok olmuştu.

Fred'in kurdu gök gürültülü sağanak yağmur olmadan alfanın evinden gitmesi gerekiyordu.
Fred'in kurdu ortaya çıkmadan önce insan formunu ele geçirmişti. Fred'in yanına doğru koştum. Onu geriye doğru çekmeye çalıştım. Fred ise dikkatini bana çevirdi.
- Siyah kraliçe Amber. Gabriel'in sana tecavüz edeceği gün dimdik durdun. Şimdi seni aldatan şerefsiz alfa için kalbin olduğunu bana söyleme.

Haydut çetesinin üyesi Fred'in söylediği doğru muydu ? Eşim Amber tecavüze mi uğramıştı ?

Siyah Kraliçe 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin