bunu çok sordum kendime, beni neden sevmedi? çirkin miyim? kötü müyüm? kötü bir insan mıyım? kendime sorduğum soruların haddi hesabı yok. sırf beni neden sevmedin diye, kendime bin bir türlü sebep bulmaya çalıştım. bulamadım. hayır, gayet güzelim. evet kötü bir insan olabilirim, ama herkes iyilik meleği değil, herkes iyi değil. sen de iyi değildin, değilsin.
sarılıp, sarmanı beklerken tekme atıp üzerimden geçtin. öpmeni beklerken usul usul, yalanlarını tokat gibi yüzüme çarptın. bunları yaptın, senden soğumam için. gitmem için, seni bırakmam için. çünkü gitmen gereken bir yer vardı ve sen en çok orayı seviyordun. beni sevmeyen insan, bir insanı, bir insanın ihanetlerini bile sevmişti.
seni gördüğümde, onunla... göz yaşlarımı tutamamıştım. oradaydın, onunlaydın, aşık aşık bakıyordun gözlerine...tutuyordun onun ellerini. senin yuvanmış gibi. sanki çok tanıdık bir yere gitmişsin, hiç yabancılık çekmiyormuşsun gibi. sanki daha önce otelde kalıyormuşsun da evine gitmişsin gibi. çok yaralayıcıydı. çok parçalayıcı. darmaduman edici. darmadağın...
onunla mutluydun, fazlasıyla. farkındaydım. ama seni mutlu edemeyen ben değildim, sen orayı daha çok seviyordun, hatta sadece orayı seviyordun. onu. onun hissettirdiklerini. onun aşkını. ama en çok onu. beni hiç sevmedin. seviyorum dediğin zamanlar bile, yüzün yüzüme bakmadı. sevgisini gösteremeyen biri değildin, hiç olmadın. sevgisini sadece, sevdiğine gösterenlerdendin. beni hiç sevmedin.
beni,
neden
sevmedin?
YOU ARE READING
sen uçurumsun.
Actionhiçbir zaman bilmedin, ne kadar sevdiğimi seni. ve hiçbir zaman bilmeyeceksin, seni severken ne kadar öldüğümü.