1.0

253 22 3
                                    

Todoroki'yi de aldıktan sonra kafeye gelmiştik. Kafe baya bilindikti üç öğün serviste yapıyordu. Self servisti. Bu bana güzel zamanları hatırlatıyrodu.
Biz ilk gelenlerden olmuştuk. Kaminari, Shinsou, Monoma ve biz vardık. Herkes azar azar geliyordu.

"Aaa hoşgeldiniz"

"boşbulduk"

Deku öksürdü

"eh hoşbulalım bari"

"Aa merhabalar sonunda birileri geldi"

"Neden ya"

"Biz monoma'yla saat 10da burdaydık"

"çüş"

"Tek değilmişsiniz en azından"

"Onlar ev arkadaşı"

"Aa öyle mi"

"Başka ev arkadaşı kim var"

"Deku'yla Bakugou, Mina-Jirou ve Momo, Kirishima ve Kaminari ev arkadaşı."

"Oha bunları yeni öğreniyorum"

Herkes açlıktan ölüyordu bu yüzden diğerlerini
beklemeden kahvaltılık yerine gittik. Branş vardı bugün o yüzden ortaya karışık her şey vardı. Ben tabağıma sigara böreği, ekmek, salatalık, peynir tarzı şeyler koymuştum. Deku ise mısır gevreği ve süt, peynir, domates, ekmek gibi şeyler koymuştu. Diğerlerine pek bakmadım ama Todoroki hayvan gibi dolduruyordu tepsisini tabii ki.

Öküzün önde gideni amk

Herkes yavaş yavaş geliyordu ve tabağını alıp yuvarlak masaya yerleşiyordu. Herkesin birbirini duyabilmesi için böyle bir şey rica etmiştik.
Ben ve Deku yanyana oturyorduk. Öbür yanımda Todoroki vardı. Deku'nun yanında ise Kirishima vardı. Herkes biriyle muhabbete dalmıştı.
Shinsou ayağa kalktı ve portakal suyunun yarısına gelmiş bardağını aldı. Bardağa tık tık tık yaptı ve dikkatimizi çekti.

"Neyin şovunu yapıyosun amına koyim"

"Bi şekil yapalım dedik içine sıçtın amk ya"

"Portakal suyuyla neyin şovunu yapıyosun"

"Neyse uzatmayın"

Shinsou boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

"Burada asıl toplanma amacımızı açıklamak istitiyorum"

Herkes pür dikkat dinliyordu.

"Bizim Deku'muz canımızın içi birtanemizin sevgilisi varmış"

Uraraka bayıldı galiba

Anlık bi sessizlikten sonra ses öyle bir yükseldi ki kulağım sikildi açıkçası. Momo uraraka'nın eline kolonya sürüyordu.

Kaminari resmen yıkılmıştı. Bu işi şakasına yaptıklarını düşünüyordum ama belli ki yavşamaya çok alışmıştı. Gerizekalı Todoroki de sanki daha yeni öğreniyormuş gibi beni sarsıp salak salak "ne", " şaka mı", "dalga mı geçiyosun" gibi şeyler söylüyodu. Kirishima Denki'yi sakinleştirmeye çalışıyodu. Monoma'yla Shinsou sadece izliyorlardı.
Monoma sesten sıkılmış gibi masaya vurdu. Herkes ona döndü ve konuşmaya başladı.

"Şimdi bize anlatın her şeyi"

İkimize bakıyorlardı.
Deku'ya döndüm. Oda bana döndü.

"Neyi"

"Her şeyi"

"Nasıl"

Herkes elini yüzüne vurdu.

"Nerden tanılıyosunuz, nasıl tanıştınız, ne kadardır birlikte yaşıyosunuz..."

"Ha peki"

ben söze girdim.

"Çocukluktan tanışıyoruz. Annelerimiz de arkadaş zaten. Yaklaşık 6 senedir sevgiliyiz diyebilirim. Son 2 buçuk senedir de birlikte yaşıyoruz."

Herkes bir ağızdan konuşmaya başladı. Ta ki Uraraka bağırarak kritik soruyu sorana kadar.

"Kim teklif etti"

"Aslında teklifsiz oldu"

"Nasıl yani"

bi fikir gelmişti aklıma

"Aa Deku bunun hakkında yazı yazmıştı. Hemde benim gözümden.. "

"Aa doğru bence direkt onlara gösterelim"

Herkes Deku'ya bakıyordu. Deku çantasından o çok kullandığı bilgisayarını çıkardı ve notlarını aldığı platformu açtı ve masanın ortasındaki boşluğa koydu. Herkes okumaya başladı.

.

bkdkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin