"Senin ne işin var burda"
"otel benim olduğuna göre kokteyl veriyorum işte"
"biz geldik diye yapma bunu senin yapmacıklığına kanacak insanlar değil onlar"
Yüz kasları gerilmişti ve sinirli bir bakış atıp diğerlerinin arasından odasına doğru sıyrıldı.
"Sakin ol Todoroki. Belki de gerçekten önceden ayarlanmış bir şeydi."
"Buraya geleceğimizi biliyordu. Kolay kolay ülkeden çıkacak biri değil o"
Sinirlenmişti çünkü otelin en kalabalık dönemine denk gelmemizin sebebi Todoroki'nin burada olduğunu söylemişti belli ki.
"Gecemizin bozulmasına izin vermeyelim Todoroki-kun" diyerek yanimiza yaklaştı Deku.
Yanımda durduğunda bende belinden tutarak yanımıza çektim.
"Haklısın haklısın da aklıma takılacak."
"Takılacaksa tatilden sonra takılsın hadi bakalım" dedim ve elimdeki alkollü içeceği tekte kafama diktim. Bundan gaza gelerek yan masadaki bardağı alıp içti.
"Bizsiz hızlanmışsınız bakıyprum. Hadi gelin yanımıza" Shinsou bizi çağırdığında iki masayı birleştirdikşerini gördüm.
"Napıyoruz"
"Oyun oynamaya karar verdik."
Ortam biraz boşaldığı için rahat rahat jareket editorduk. Bir garson yaklaştı ve elinde bir tepsi de yaklaşık 10 shot bardağıyla geldi.
"Şimdi oyun şöyle sırayla iki seçenekli sorular soruyoruz ve azınlıkta olan seçenektekiler bir shot atiyor, anlaşıldı mı"
herkesten onaylan nidalar geldiğinde oyuna başlamıştık. Bu oyunun başları sıkıcı sonları eğlenceli olurdu çünkü ilk sorular daha masumane fakat son sorulara doğru herkesin aklı kaymaya başlardı.
"Kaminari sıra sende"
Kafası gitmişti ve en çok içen oydu. Saçma sapan bir soru geliceğine adım kadar emindim fakat kafası iyi olduğu için bir şey demiyordum.
"Delu mu yodsa değu muh"
"Hı"
Ne diyodu lan bu
"Kaminari bence sen çok zorlama sen git odana yat hadi"
"yoj ya bem iyiypim gervekten. ben dekj diyopum" dedi ve bi shot daha attı.
"Peki herkesin kafası güzel belli ki artık odalara dağılalım yoksa bakugou bizi otelden attıracak"
"hmph"
Kirishima, Kaminari'nin koluna girdi ve onu götürmeye başladı. İkisi oda arkadaşıydı zaten. Herkes dağıldıktan sonra bizde odaya çıktık.
Kendimi yatağa fırlatırcasına attım ve uyuklamaya başladım."Kacchan önce üstünü değiştir"
"pfh onunla mı uğraşıcam."
"Takım elbiseyle mi yatmak istiyosun"
Yanıma geldiğinde o çoktan üstünü değiştirmişti. Üstünde hafif dar siyah bir tişört altında da gri bol bir eşofman vardı. Yanıma oturup saçlarımla oynamaya başladı bende iyice ona sırnaştım.
"Kacchan hadi"
"Bu ambiansı bozamam"
"Kalkmazsan Kaminari'yi çağırırım"
Gözlerim açıldığı gibi yataktan fırladım ve hemen altıma bol siyah bir şort üstüme de bana büyük gelen beyaz bir tişört geçirdim ve yatağa geldim. Yatağa geldiğimde Deku çoktan uykuya dalmıştı. O da yorulmuştu bugün. Telefonumdan titreşimler geldiğinde elime aldım ve whatsapp'a girdim.
yarım got
pstt
bakugou
uyudun mu lenuyumadım noldu
ne o sevismiyo muydunjz
sizsevisiyor olsaydık suan otel
inlerdi
hem sanane lan sen bizi mi
dinliyosunher gun birilerini dusta sevisirken
basmiyorumbasmasaydin suan harika
olabilrdi zatenneyse ne yarın naparız sence
yarın Eiffel kulesine gideriz
hem buraya kadar gelmişken
bi kuruvasan yemeyeceksek niye
geldiktamam gruba yazayim
Todoroki'den çıkıp grubun olduğu kısma tıkladım ve çoktan yazışmaya başladıklarını fark ettim.
kirishima:denki sonunda sizdi
amk uyusun diye ugrasiyorum saatlerdirshisou:o kadar kim icirdi ona
Mina:🫣
Shinsou:tebrikler
Todoroki:neyse sabaha ayılır. Yarın
Eiffel kulesine gitmeye karar verdik ordan
da ünlü bir fırına gidicez. Kuruvasan yemek
için. Günümüz bu şekilde geçer büyük ihtimalle.shinsou:herkes sabah kahvaltısından sonra
saat 12 de lobide olsun.tamam...
Telefonu kapatıp başucuma koydum. Deku tatlı tatlı uyuyordu fakat benim uykum kaçmıştı yine. Aşağı inip kahve almaya karar verdim ve üstüme kalın bir ceket alıp odadan çıktım. Asansörden indiğimde Todoroki'yi gördüm o da kahve alıyordu. Yanına yaklaştım ve sırtımı tezgaha vererek ona baktım.
"Uyku tutmadı ha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bkdk
Fanfictionev arkadaşı? sevgili? günlük yaşantılarını ele almak istedim umarım beğenirsiniz . smut belki eklenebilir isteğe bağlı argo kelimeler var