Herkes pür dikkat okuyordu. Ben bile kaç defa okumama rağmen her okuyuşumda içimde bir şeyler hareket ediyordu. Kalbim çarpıyordu. Onu gerçekten seviyorum.
"Oha"
"Çüş"
"Ne"
Herkes ayrı bi tepki veriyordu ama bi yandan şaşkınlardı.
Uraraka bayılmıştı kafası masaya çarpınca Momo ona kolonya koklatıyordu. Denki hayal kırıklığına uğramış gibi boş boş etrafa bakıyordu. Todoroki zaten bildiği için milletin fotoğraflarını çekiyordu.
"Nasıl ya ben bu acıyla nasıl yaşarım"
"yaşarsın yaşarsın bir şeycik olmaz"
Etrafa bakınca Deku da kıkırdıyordu. Konuyu toparlamak adına Shinsou yine ayağa kalktı ve ellerini birbirine çarptı.
"Kendinize gelin arkadaşlar sakin"
duymuyorlardı bile
"Beni dinleyin amk"
yine kimse siklemedi
"Hey uyanın" Deku dedi ya götünüz tutuşur böyle
Herkesin kafası kalktı ve Deku'ya döndü.
Shinsou söylene söylene yerine oturduğunda Deku konuşmaya başladı."Herkes iyi mi"
"Ben hiç iyi değilim Dekum"
"Bak sen gerçekten kaşınıyosun"
"Sakin ol kacchan"
oda kaşınmasın o zaman
"Ne ya zaten içimdeki kederle başa çıkmaya çalışıyorum"
Tam ayaklanıyordum ki Deku'nun o güzel elleri ellerime kaydı. Yüzüme öyle nir bakıyordu ki nasıl karşı çıkacağımı bilemiyordum.
"Pf" yerime attım kendimi tekrar.
"Ben bu ortamı çok sevdim ya" dedi Todoroki yarım yamalak.
"Tatile gidelim mi birlikte" dedi Monoma
Herkesin gözleri açıldı.
doğal olarak
tabii ki benimde"Oha çok iyi fikir"
"Nereye gidicez"
"Kaç lira tutar"
...
O kadar hızlı ve aynı anda konuşuyorlardı ki artık sesleri ayırt edemiyordum.
Deku bir anda bağırdı.
"YETER"
Herkes Deku'ya bakıyordu bende dahil. Çoğu kişi onun sinirli yönünü görmemişti tabii ki.
"EĞLENİRİZ DİYE BİR PLAN YAPALIM DEDİK İÇİNE SIÇTINIZ"
"ŞİMDİ GELEMEYECKSENİZ YORUM YAPMAYIN"
Bir hışımla yerinden kalktı. Sinirlenmişti ve göğsü inip kalkıyordu. Aslında bu kadar sinirlenilecek bir durum değildi ama Deku boş ve gereksiz ses tahamül edemiyordu.
Kalkıp sakinleşmek için dışarı çıktı bende peşinden gittim.
Duvara yumruk atıyordu. Tam onu durdurmaya geliyordum ki duvar kırıldı. Neyse ki yeniden yapılacak bir binaydı yani katkıda bulunmuştu."Hey sakin ol Deku"
"Çok saçma sapan konuşuyolar kacchan bazen gerçekten sinirleniyorum"
"Tamam herkes şuan suspus kesildi biraz rahatla sonra gideriz çünkü ben seninle tatile çıkmak istiyorum açıkçası"
Deku'nun kasılmış yüzü yumuşadı ve gülümsemeye başladı.
"Tamam kacchan"
Yumruk yaptığı elinin üstünden kan damlıyordu. Bende panikleyip elini tuttum ve hemen yaraya baktım. Sadece biraz zedelenmişti üstü ama bi sargıyla sarılsa fena olmazdı.
"Deku ya"
"Eheheh pardon kacchan"
Hemen kafeye geri dönüp yardım çantasından sargı bezi ve iyi gelebilecek bir kaç ilaç tarzı krem aldım.
Geri döndüğümde Deku bi kediyi seviyordu.
"Mikrop kapacaksın"
"Ama şunun tatlılığına bak kacchan"
Gerçekten tatlı bir kediydi ama bu durumu değiştirmezdi.
Elini tuttum ve kendime çektim üstündeki kanı temizledikten sonra kremleri sürdüm ve sargı bezini sarmaya başladım.
Bitirdiğimde yanağımdan öptü."Harikasınız doktor bey"
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bkdk
Fanfictionev arkadaşı? sevgili? günlük yaşantılarını ele almak istedim umarım beğenirsiniz . smut belki eklenebilir isteğe bağlı argo kelimeler var