"NE"
"NASIL""Basbaya"
"Niye bizim şimdi haberimiz oluyo"
"Çünkü zaten çok ani gelişti"
"Parayı nasıl ayarladınız"
"Bi şekilde ayarladık"
"oteli?"
"Todoroki'nin babasının arkadaşıın otelinde kalıcaz"
"anladım iyi bol bol gezin bari yavrum"
"sağolun inko teyze"
Herkes doyduğu için sofradan kalktık. Ben lavaboya girdim ve dişlerimi fırçalamaya başladım. Deku ise üstünü değiştiriyordu. Yanıma bol bir sweat ve bol bir eşofmanla geldi bende elimi yüzümü yıkıyordum.
"niye bu kadar erkenden giyindin"
"ders koymuşlar gitmemiz lazım"
"peki nasıl istersen"
Aslında peki lafından nefret ederdim çünkü duygu sömürüsü yapıyormuş gibi gelirdi bana. Ama malesef çok kullanıyordum bu lafı.
Ben Deku'nun odasına geçip üstümdeki tişörtü sıyırıp attım.
Kapıdan bir ıslık sesi geldi."Mhm görmeyeli çok iyisin kacchan"
Kapının yanına yaslandı ve ağırlığını tek ayağına verdi. İkimizin de yüzünde muzip bir sırıtış vardı.
"Hmm öyle mi dersin"
"Evet öyle derim"
dedi ve üstüme yürümeye başladı. Ellerini karnıma sürttü ve belimden tuttu. Bende anında ensesinden tutup kendime çektim ve o güzel dudaklarına değecektim ki..."DEKUUU"
Anında Deku geri çekildi. Evet ailelerimiz sevgili olduğumuzu biliyordu ama yine de onların gözleri önünde yapamıyorduk bunları. Yani ben yapardım da Deku birazcık utanıyordu.
"Tebrik ederim anne bugünün içine sıçtın be"
"anneyle öyle konuşulmaz"
"buyrun Mitsuki teyze noldu"
"gidiyomuşsunuz galiba"
"evet ders koymuşlar da zorunlu"
"hmm peki tatilden sonra bir daha gelirsiniz madem"
"evet"
Annem söylene söylene uzaklaştı.
"pazar pazar ne dersi olurmuş ya"
"hadi kacchan hızlı"
"beni oyalayan sensin"
"sen istedin valla"
"kaç turdur bir şey oluyo ve ben sik gibi kalıyorum en sonunda sikicem o olucak"
Üstüme bir sweat geçirdim altıma da bir eşofman. Salona girdiğimizde annemler muhabbet ediyordu.
"Biz çıkıyoruz"
Yanımıza geldiler sarılıp vedalaştık.
Arabaya bindiğimizde yol çok sıkışık değildi. Önce Deku'yu okula bırakacaktım. Telefonu elime alıp Todoroki'yi çaldırdım.YARIM GÖT ARANIYOR...
"AAA BAKUGOU HAZRETLERİ BENİ ARAR MIYDI YA"
"Üf tamam boş konuşma"
"noldu da beni aramak aklına geldi bakalım"
"deku'yu okula bırakıcam gelmişken seni de alayım dedim bize gelmek istiyordun uzun zamandır"
"hmm bunun altında bişey yatıyo mu"
"NE YATACAK AMINA KODUĞUM HAZIRLAN ÇIK"
"İYİ BE"
ÇAĞRI SONLANDIRILDI
Yüzüme kapattı pic
Deku'nun bölmünün olduğu yere gelmiştik. Beni yaağımdan öpüp arabadan indi ve içeri doğru ilerledi. Bende Todoroki'yi almaya gittim.
Evinin önünde yaklaşık 15 dakikadır bekliyordum. VE BEŞ CEVAPSIZ ÇAĞRI.
"Geldimmm"
"NERDESİN LAN SEN BUDAYACAKLARDI BENİ EN SONUNDA"
"Ay tamam sakin ol geldik işte"
"Arabanın yan koltuğuna oturdu ve eve doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bkdk
Fanficev arkadaşı? sevgili? günlük yaşantılarını ele almak istedim umarım beğenirsiniz . smut belki eklenebilir isteğe bağlı argo kelimeler var