Надісшли клуби

247 7 0
                                    

Дівчата повернулися назад, і пішли по своїх місцях. Розлючена т/і, пригнічена, розбита все думала що робити далі.
Під кінець дізналися що для молодих осіб буде вечірка.

Бонг: будь слухняною- поцілувала.
Т/і: гаразд, тітко іди все буде добре я не одна Чан теж тут!- приклеялася до Чан і не відпускала ту.
Чан: так тітко, я подивлюся за нею- теж обняла тітку, і вона нарешті пішла.
Коли вони перейшли в інший зал, це був клуб і зовсім інший всесвіт.

Чан Мі: як тут прекрасно, тут так людяно- вони зайшли у зал, і знайшли собі місце щоби поседіти.
Т/і: не можу ні як не думати про Кім?
Чан: забудь його, а дивися це не він?- показала пальцем на Кіма із дівчиною.
Т/і: що це Кім Шик-?що він тут робить- вона вже хотіла іти, але Чан її зупинила.
Чан: стій ти чого?- зупинила та.
Т/і: я не піду, сам прийде,так де гос Чон?- шукала його очима.
Чан: он, він - вони залишилися але т/і рушила перша.

Т/і: доброго вечора?- сказала та, всі подивилися на неї.
Пак О Сон: о, це ти..т/і, так?- встав і чогось зрадів, Чон теж встав аби привітатися.
Чон: привіт, я Чон Чонгук, хто ти?
Т/і: я Т/і, я ваш секретарь, і племінниця гос Бонг- дивилася на нього, коли він пив віски.
Пак: ти дуже гарна, будем знайомі і будем бачитися часто- простягнув руку, і т/і потиснула.
Чон: я не вибирав ще секретаря? Тому ти ще не він, дась свою заявку- сів на своє місце.
Т/і: що? Що, я на ви праві так- поки не слухала того бо слідкувала за Кім, як він цілувався.
Т/і: жах, який, чого при мені- взяла теж шампанське і випила.
Чон: що ти сказала?- подивився на неї.
Т/і: та, ви знаєте гос Кім Шик-?- сказала та сіла біля них.
Пак:так він наш однокласник, а звідки ти його знаєш- вже підготував до т/і.
Т/і: та так, треба йти привітатися?- поставила бакал і пішла.

НАЛАДУДАДУТЬ/It wil get betterWhere stories live. Discover now