Чонгук взяв за руку Т/і і пішов назад на своє місце. Коли прийшли Чонгук відпустив руку т/і.
Т/і: навіщо ти це зробив, ми ж із ним будем бачитися!- сказала вона, чикаючи на відповідь Чона.
Чон: я ще не сказав що тебе беру у секретарі, все завтра вирішеця!- відповів той, сів на диван.
Т/і просто вийшла із залу, її смутило все, не тонкої історії кохання вона хотіла.
Чан: почекай т/і, ти куди?- на виході сказала вона.
Т/і: я їду додому, ти їдеш?- подивилася на ту суворо.
Чан: гаразд, не сердися їду- сказала вона. Дівчата вийшли із компанії, направляючись додому, темними вуличками Сеулу. Т/і накинулися спогади із Кім Шик, але це все тепер не її. Вона стримувала сльози, коли їхали в таксі.Пак: все-таки дівчата були красиві!- випивав дивився за сестрою.
Чон: я не побачив в ній красу!- відповів.
Пак: ти нічого не розумієш, сказати що ти її хлопець, що тепер буде, а якщо хтось побачив і викладе в пресу- сказав той, після цих слів пішов до дівчат.
Чонгук замислився над словами, але і викинув їх із голови, ніяких насипів не мав до неї. Хоча Кім і буде питати в компанії де т/і, тому прийшло на думку все-таки найняти т/і, як секретаря.Пак: як вечірка дівчата?- підійшов без запрошення.
Мін Йо: дуже круто, ти як?- сказала вона грубим голосом.
Пак: сумно, що ти спостерігаєш за Чонгуком, ви ж розійшлися?- сказав він.
Мін: що, ми просто поставили на паузу стосунки- відповіла та.
Чон: думаю вони вже давно закінчилися, гарного дня- пішов далі.Чонгуку вже все набридло і він вирішив піти. Він попрощався із друзями, і ворогами, і вийшов із залу. Направляючись в машину він побачив що біля машини стоїть, Мін Йо:
Мін Йо: нарешті прийшов- підійшла до нього, і почала обнімати.
Чон: що ти робиш?- сказав він, виривався із обіймів.
Мін: хто, ця дівчина що була з тобою?- була розлючена але не показувала цього.
Чон: вона моя... секретар...- відповів він довго думаючи.
Мін: секретарь...ти щось відчуваєш до неї?
Чон не відповівши на це питання пішов і сів у машину..Мін лише подивилася очима кинутої хлопцем, але це вона його кинула. Чон поїхав, лише смутний поглянь, який казав її що це кінець, але вона все переборщить і вернить його назад...
ВИ ЧИТАЄТЕ
НАЛАДУДАДУТЬ/It wil get better
FanfictionВідомий бізнесмен і проста дівчина, босс і секретарь які не можуть поладити, однак у них одна спільна любов.