Проходили дні тижні, все змінювалося вони визнавали один про одного більше, але більше в мірі дружби, а не закоханих. Говориця, що між хлопцем і дівчиною немає дружби але між ними вона була:
Т/і: так ти, що зустрічаєшся з Пак?- запитала та у Чан.
Чан: так, він запропонував пожити у нього, я погодилася- сказала вона була душе щаслива.
Т/і: гаразд, ти така щаслива- була рада за подругу.
Чан: ти знаєш що Кім розійшовся з Пак Мері- сказала вона.
Т/і: знаю, він вже приходив до мене п'яний просив пробачення, але Чонгук його скоро забрав з моїх очей- відповіла вона сиділи у кімнаті т/і.
Чан: Ви так граєте пару, коли ви розійтися збераєтеся- сказала вона, не думала скаже.
Т/і: на наступний місяць, я думаю може відносини з Кім відновити- сказала вона Чан леть не вдавалася.
Чан: що ти кажеш, я б на твоєму місці давно була закохана у Чонгука, що з тобою Т/і він ж на багато красивіше твого Кіма- повторювала їй це майже кожен день.
Т/і: ні, він мій друг і босс, напевно у нього відносини із Мін Йо, ну я нічого не чую до нього так як до Кім він красивий , але він теж не закоханий у мене- сказала вона, навіть не може пояснити чому між ними немає зв'язку.
Чан: гаразд, я піду Пак уже під домом- обняла подругу і пішла. Залишила т/і із думками.Пройшов і той місяць, коли немає ніяких почутів лишилося поставити крапку:
Чонгук: так, що ми і справді розійдемося?- відповів він сиділи в одному з кафе.
Т/і: так, нам потрібно розійтися, я буду твоїм секретарем і надалі, чи ти хочеш щось мені сказати?- сказала вона.
Чон: ні, мені це подобаєця, гаразд тоді ми всім повідомимо про це- встав зі столу і направився на вихід.
Чонгук був не в собі і не знав чи правильно він робить чи ні. Його серце зжималося, але їм двом буде так ліпше.Пак: все добре Чон?- чекав його в своєму кабінеті.
Чон: так, а що?- сказав він, зняв із себе верхній одяг і приступив до роботи.
Пак: ви розійшлися з т/і?- посміявся.
Чон: так, вона тепер мій секретарь, я надіюсь питання по цій темі закриті - сказав він більше не відповідав
Пак розізлився і вийшов із кабінету.Дякую за прочитання ❤️🩹
ВИ ЧИТАЄТЕ
НАЛАДУДАДУТЬ/It wil get better
FanfictionВідомий бізнесмен і проста дівчина, босс і секретарь які не можуть поладити, однак у них одна спільна любов.