Із простотою!

187 10 0
                                    

Через дві години ви були на місці, ви забронювали готель на ніч і підготовлювалися до вечора, т/і яка нехотіла іти але це її  не стосувалося.

Чан: я так хвилююся, надіюся все пройде добре- дуже переживала бо мала свою річ щоб поговорити із відомими журналістами.
Т/і: непереживай я стобою, і буду тебе підтримувати попри що, я ж твоя подруга- обняла ту коли наносила макіяж.
Чан: гаразд, давай помалу спускатися ще хочу із всіма познайомитися- сказала та забирала свої речі
Т/і: так зараз.

Спустившись вас накрило поглядами, ви стали біля столу поки Чан роздивлалася на всіх, поки до них не приєдналася невідома особа:
О Со: вітаю вас гос Чан і ...- дивилася на них з усмішкою.
Сан: вітаю, це гос Т/і, а ви напевно О Со Ю?- її наповнили радощі.
О Со: так, я журналістка із Пусана, дуже преємно гос Т/і ви дуже красива теж журналістка?- сказала вона.
Т/і: ні, я за компанію із гос Чан- сказала вона її О Со не сподобалася зразу.
Чан і О Со говорили про своє поки не почалася промова, всі журналісти були дуже різними, але деякісь моменти були цікавими:

Чан: о це ж гос Ларрі Кінг, я не можу- все говорила собі під ніс.
Чон: вітаю вас гос Ларрі Кінг просимо для інтерв'ю для відомих журналістів?- сказав він.
Ларрі Кінг: Доброго всім вечора, вітаю всіх відомих корейських журналістів, сьогодні я складу вам компанію і виберу най ліпших кандидатів - всі почали плескати йому.
Чан: так, який він..- внеї емоції зашкалювали.
Т/і дивилася на Чан!
Чон(видучий): гаразд, давайте перейдемо до запитань, всі готові!?- зал вибухнув.
Поки вони говорили т/і вже набридло, але ради подруги сиділа.

Чон: ти мене виграєш- сказав він і пив пиво і грали у карти з Пак, у барі готелю.
Пак: так, я круто гарю- радів, ігра закінчилася.
Пак: т/і, знає що ти за містом?
Чон: і не дізнаєця, вона запросила для мене- сказав він пив знов і знов.
Пак: ти дуже, і дуже маєш весокі стандарти, але з вас получилась би гарна пара- дивився навкруги.

Чон не міг з цією ігрою, але вголові у нього зовсім інше, у руках у нього стояв телефон, і хотів написати т/і, він не міг написати та все думав, як вони гарно провели ніч просто розсовляючись коли їхали додому.

Дякую за прочитання 🤍

НАЛАДУДАДУТЬ/It wil get betterWhere stories live. Discover now