Вона зімною!

205 6 0
                                    

Т/і вийшла з кабінету, і направилася у свій, її не мучили думки що вона робить щось не так, а хоче щоб Кім Ревнував.

Мері: чого ти так переживаєш, Мін?- дивилася за процесом, що прикрашають зал для її день народження.
Мін Йо: так він сказав що прийде із, своєю дівчиною, так?- була зла.
Мері: Мін, ти його сама кинула і він закоханий- була на боці Чон.
Мін: знаєш Мері Пак, я не хочу із тобою сваритися бо у тебе день народження, але ти все на боці Пак?
Мері: ти ж знаєш, ми з ним найкращі друзі дитинства, коли він нас із братом познайомив ти стала нам теж другом, тому так- пішла кудись.
Мін: теж мені подруга- з далека вона побачила Кім Шик, який направляєця до Мін.

Чон: секретарь Бо, де Т/і?- надівав костюм, темно червоний, і красивий годиник на руку.

Чон: секретарь Бо, де Т/і?- надівав костюм, темно червоний, і красивий годиник на руку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Бо Саран: гос Т/і...із нею працюють стелісти у компанії "UP&make"- відповіла вона.
Чон: вона довго там буде, нам вже пора, я їду її заберу, вишли всі незакінчині документи мені на пошту- взяв верхній одяг і пішов.
Бо: гаразд, гарного вечора!- поклонилася, подивилася йому слід.

Чонгук йшов до авто яке знаходилося на парковці, але йому навпроти все йшла т/і. Її було не впізнати, Чон зупинився і майже п'ять хвилин дивився на неї здалеку, поки т/і говорила по телефону:
Т/і: тітко, я прийду трішки пізніше- сказала та, повторюючи знов і знов тіж слова.
Бонг Ча: яка в тебе ще робота так пізно, га?- піднявся голос.
Т/і: ну...- її телефон забрав Чон.
Чон: ало, гос Бонг-, це Чон Чонгук, гос Т/і мій секретарь і в мене із нею ділова зустріч тому вона буде сьогодні пізно- дивилися один на одного, серце т/і відлітало десь далеко.
Бонг: а добре, дякую гос Чон- вибив.
Чон: чого так довго?- сказав він, холодним голосом, Т/і промовчала.
Чон: гаразд, пішли ми запізнюємося- він так і не почув відповіді від т/і.

Чон: гаразд, пішли ми запізнюємося- він так і не почув відповіді від т/і

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
НАЛАДУДАДУТЬ/It wil get betterWhere stories live. Discover now