Вийшовши із кабінету Чон направився додому де його батьки, вже знайшли йому невістку коли дізналися про розрив відносин з Т/і:
Чон війшов у дім це був особняк великий, його зустріла мати:
Бон: де ти був так довго!- сказал та, була сердита.
Чон: я приїхав говори, що трапилося?- сказав він, стояв напроти неї.
Бон: у нас гості поводься пристойно, і усміхнися?- сказала вона ,ви пройшли в гостину.Увійшовши Чон побачив, перед собою Чан Мі, подругу Т/і вона була засмудчина, і дивилася на нього:
Ільчо(батько):ось і Чонгук, ми тебе зачикалися- усміхнувся сказав він.
Бон: Чонгук познайомся це Чан Мі, вона журналістка і її батько Чан Сон відомий прокурор і наш друг дитинства- відповіла вона усміхнулася.
В очах Чон, сталось щось не так, він зрозумів що не так зробив:
Чон: дуже приємно познайомитися - поклонився.
Бон: Чонгук недавно взяв пост боса в нашій компанії - сиділи за столом.
Чан Сон: дуже важливо в нашій сім'ї робота- сказав він, дивився на Чан Мі.
Чан Сон: Чан Мі, відома журналістка- сказав він, дивився на всіх.
Очі Чан Мі і Чонгука зустрілися, він не міг зрозуміти що сталося у відносинах з Пак.
Після вечора, нарешті Мі і Чонгук змогли поговорити:
Чон: що сталося що ви тут робите?- запита він.
Мі: що, може статися наші відносини з Пак закінчилися, батько запропонував зустрітися з своїми друзями дитинства, вже бачу як нас зведуть Чон- сказала вона, Чон подивився на неї ніби не хотів.
Чон посміявся і потер чоло, а потім звільнив свою шию від галстуха:
Мі: чому нам не попробувати, відносини у тебе ж немає почутів до т/і?- дивилася на нього.
Чон: хто сказав, що у мене немає почутів до неї- теж дивився на неї- після цих слів він попрощався з сім'єю і вийшов із дому, направився до машини і тут йому згадалася т/і.Т/і: так ти не хоче щоб у нас були відносини, то чому приходив до мене?- була дуже зла.
Кім: я любив тебе, але тепер і в давньому майбутньомц ні- сказав він.
Т/і: гаразд, тоді ми залишимося тільки лрузями- сказала вона стала зі столу і вийшла із ресторану.
Т/і вже не котилася сльози а розчарування, вона не знає чи повезе її колись у відносинах.Дякую за прочитання 🤍
ВИ ЧИТАЄТЕ
НАЛАДУДАДУТЬ/It wil get better
FanfictionВідомий бізнесмен і проста дівчина, босс і секретарь які не можуть поладити, однак у них одна спільна любов.