0.0

1.4K 69 133
                                    

selam, ben geldim! instagram keşfetimde bir video görünce ilk önce dert sahibi oldum, daha sonra beynimde ampul (siyasi olan değil) belirdi...

beni lütfen yalnız bırakmayın! iyi okumalar perisi hepinize 🧚

heynmel için 🌸

"lan o soru nasıl c olabilir!" diyerek sesini yükselten sarp'a karşı gözlerini devirdi, kıvırcık saçlara sahip kız. "bağırma bana."

üzüntüyle dudaklarını büzdü esmer oğlan. "sana bağırmıyorum be aybik... en emin olduğum soru oydu."

talya, sarp'a bakarak kıkırdadı. "en emin olduğun soru buysa diğerlerini çok merak ediyorum."

emir, talya'nın esprisine gülen harika'dan gözlerini zar zor ayırıp sohbete dahil oldu."bence de c bu arada," dedi. "hoca sınıfta bağıra bağıra anlattı konuyu... nasıl gidip c yerine b'yi işaretleyebildin?"

başını üzüntüyle öne eğdi, sarp. "dünyanın rengine kandım." aybike, yakın arkadaşı sarp'ın söylediğine kıkırdamadan edemedi.

"altıncı soruyu ne yaptınız?" kaan araya girdi. "altıncı soru neydi ki?"

süsen güldü. "kerem gibi şiirinin şairi?" sarp kendinden emin havayla talya'ya baktı.

"hava kurşun gibi ağır.
bağır
bağır
bağır
bağırıyorum."

talya, sarp'ın ses tonunun kulaklarını okşayışını seviyordu. gülümsediğinde, "şov yapma," dedi aybike. "nazım hikmet olacaktı cevabı."

kızın gözleri, kaan'ın soruyu doğru cevaplandırdığından ötürü zaferle gülümseyişinden kayıp en önde sessizce oturan kızıl oğlanı buldu.

sırtı duvara yaslı, kulağındaki kulaklıkların tekini çıkarmıştı. soruların cevaplarını duymaya çalışır gibi bir hali vardı.

içinin burkulduğunu hissetti. sonradan nakil olmuştu okula. kimseyle konuşmayan, içine kapanık bir çocuktu. teneffüslerde müzik dinler veya kitap okur, hep sessiz takılırdı.

"çıkışta ne yapıyoruz?" diyerek sordu süsen.

böylelikle sınav sorularının cevapları kapandı, berk ise kulaklığını takıp önüne döndü.

o önüne dönmeden önce ise aybike gizlice videosunu çekip telefonunu cebine yerleştirdi.

bunu neden yaptığını bilmiyordu.

12 - b

kaan: matematikçi notları girmiş

sarp: 84 almışım
neden 85 değil
BENİM BU GÜL YÜZÜM
NEDEN ASLA GÜLMÜYOR
(talya'ya bakmak dışında)

aybike: mal hajwnzjwns
o kadar düşük notu nasıl alabildin
ağla

sarp: lan
84 düşük mü

aybike: benim için 85 aşağısı
her not düşük??

sarp: aybike kaç aldın lan

aybike: 85

emir: HAUQNZJWNZJNWJS
go girll

harika: 85 almışım 😭

talya: hocam kopya var???

senin hakkında / ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin