herkese selam, ben geldim! günün ikinci bölümü, ilkini atlamayın 🥺 yıldıza basmayı ve bolca yorum yapmayı lütfen unutmayın ❤️ iyi okumalar perisi 🧚♀️
annikamadre için 💌
berkozkaya story.
birisiyim_ size mesaj göndermek istiyor.
birisiyim_: KALDIRILAN VİDEODAKİ ÇOCUK SENSİN
nasıl yalnızsın sen ya..
NASILberkozkaya mesaj isteğini geri çevirdi.
berkozkaya, birisiyim_ adlı kullanıcıyı engelledi.
berkozkaya hesabını gizliye aldı.
telefonunu elinden bıraktı, kızıl oğlan. o kadar sinirliydi ki bunu anlatabilecek kelimeler bulamıyordu. çok değil; iki gün önce sakin geçen hayatı şu an altüst olmuş gibiydi.
durum attığı zamanlar mesaj gelmemesini seviyordu, zaten kendi yalnızlığına alışmış ve kabuklarının dışına çıkmak istememişti. bu, insanlara karşı onun savunma mekanizmasıydı ama aybike denen kız yüzünden mahvolmuştu!
kendisini rahat hissettiği tek kalabalık yer olan sosyal medyada bile yer almak istemiyordu.
kıvırcık saçlı kız yüzünden resmen herkese rezil olmuştu!
mesajı geri çevirmeden önce ekran görüntüsünü almıştı, ona atmak ve içindeki tüm öfkeyi kusmak istedi.
ama neye yarayacaktı?
videoyu insanlar unutmayacaktı, orada kalmaya devam edecekti. aybike'ye öfkesini kusmak sadece iki tarafı da -tartışma niyetiyle olsa da- bir konuşma içerisine sokacak, stresten başka şey getirmeyecekti.
sıkıntıyla parmaklarını saçlarının arasında gezdirdi. kız blog sayfasında yeni bir şey paylaşmış mıydı acaba?
her ihtimale karşı anonim olarak kullandığı instagram sayfasına girdi. burada yaptığı çizimleri paylaşıyor, çektiği manzara fotoğraflarını tarihe not olarak bırakıyordu.
takipçisi de az değildi, altı bin kadar vardı ve birkaç kez çizim siparişi gelmiş olsa bile reddetmişti.
paraya ihtiyacı yoktu.
kızın blog sayfasını arattı, yeni bir reels videosu paylaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
senin hakkında / ayber
Fanfictionaybike, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşım yüzünden sınıfın sessiz çocuğu berk'in öfkesini kazanır.