~MİRZA KUYUCU~
Ateş'in üçüncü böğürmesinden sonra içkiden bozulan midem iyice bozulunca kendimi zar zor sınıftan çıkartım boş koridorda ilerken arka merdivenlere doğru yöneldim başım hafif hafif dönüyordu temiz hava almam gerektiğini düşündüm kamera olmayan bir yere gitmem gerekiyordu boş olacağını düşündüğüm yere gittim
Mescide indiğim gibi kendimi cam kenarına attım ama camın altında bir kız vardı Ceren?
.......................................Hafif hafif yaklaştım uyuyordu kendini duvara yaslamış dizlerini kendine çekmiş kafasını omzuna yaslamış uyuyordu ve yine şekerdi ıslak kızıl saçları yüzüne düşüyordu "Allah aşkına kim aralık ayında saçlarını ıslak bırakır hangi ruh hastası tabiki A- Ceren" diye söylenirken yaklaştım yaklaştım hafiften titriyordu üstümdeki siyah kot ceketi çıkartım üstüne örtüm örterken elim boynuna değdi boynuna değince elimi başı ile omzu arasına aldı o an çok garip hissetim kalbim deli gibi atarken elimi yavaşça başı ile omzu arasından çıkartım 2-3 adım geri çekildim başım o kadar çok dönüyordu ki olduğum yere çöküp uzandım sonrası mı? Yok....
__________________________________
~ASEL CEREN KARACA~
gözlerimi boynumda hissetiğim ağrıyla açtım elimle boynumu ovuşturdum o sırada üstümde duran siyah kot cekete kaydı gözüm bu neydi şimdi o sırada yan tarafıma baktım 12/A erkeklerinden biri ile aramda 6 7 adım filan vardı çocuğun ismini bile hatırlamıyordum 12/A erkeklerinin isimleri ezberimdeydi ama kimin kim olduğunu bilmiyordum hızlıca doğruldum çocuk kıpırdandı ceketi bırakıp yanına bırakıcaken bir anda sağ eli ile sol elimi tuttu"gitme"dedi "lütfen yanımda kal"Kolumu çekmeye çalışsamda izin vermedi
"Sadece yanıma yat"dedi sarhoş olduğunu o an anladım beni kolumdan çekip yanına yatırdı şunu fark ettim ki hâlâ uykum vardı gözlerimi ne kadar kapatmamaya çalışırsam çalışıyım en sonunda gözlerim kendini serbest bıraktı.....
_________________________
2 SAAT 27 DAKİKA SONRA~MİRZA KUYUCU~
Gözlerimi açtım yanımda Ceren vardı anlık duraksadım bir anda Ceren ile olduğumuz duruma baktım sağ elim sol elini sıkı sıkı tutuyordu sanki hiç bırakmıyacakmış gibi yüzüne baktım bir süre seyrettim saçları halla az çok ıslaktı yan döndüm sol elimi kızıl saçlarının arasında gezdirdim bu kız cidden güzeldi hafif kıpırdanır gibi olunca yine eski pozisyonumu aldım elim elini halla tutuyordu tepkisini merak ediyordum. Bir süre sonra uyandı gözlerim hafiften açıktı ama onun göremeyeceği şekilde uyanınca mavi gözleri büyüdü şaşırmış gibi bir halli vardı olayın tam olarak farkına varınca kalkmaya yeltendi küçük bir oyun oynıyacaktım sağ elimle sol elini daha sıkı tutarak rolümü oynamaya başladım"yanımda kal"dedim uykulu bir şekilde bir anda tekrar çektim yanıma doğru gelmesini beklerken çok hızlı çektiğim için üstüme düştü anlık şokla gözlerimi açtım şuan ikimizde şoktaydık"üstümden kalkmayı planlıyor musun matmazel?"dedim sırıtarak hızlıca üstümden kalkmaya çalıştı kalkamadı tekrar düştü şuan cidden tam olarak üstüme düştü hadi ama şaka mı bu? Az önce elleriyle kendini tutuyordu en azından şuan tam olarak üstümde ve şuan biz mescideyiz bu dahada saçma"g- Ceren kalk artık valla çürüdüm burda"dedim "mal ya bileğim burkuldu ondan kalkamıyorum heralde keyfimden değil"dedi"hmm yerin rahat gibi gözüküyorda ondan diyorum"dedim sinir olduğuna emindim"offf yeter"dedi zorlayarak kalkmaya çalıştı en sonunda kalkıp dizlerinin üstünde durdu Allah'tan o kadar kızgın ve şoktaydı ki kalbimin deli gibi attığını fark etmedi bile her neyse Ceren"ben çıkıyorum"dedi ve mescidin çıkışına doğru ilerledi çıktı ve gitti bende ardından 4 5 saniye bakıp bakmayı bıraktım...
_______________
~ASEL CEREN KARACA~"Ooo sonunda gelebildiniz ceren hanım"dedi cemre şuan cidden sorularla uğraşıcak durumda değilim
Az önce yaşananları düşünüyorum tam beni sorulara boğmak üzerelerken 12/A'yı gördük Cemre"bizde şimdi kalkıyorduk dimi kızlar"dedi o sırada mert geldi "Nağber kanki"dedi elini omzuma atarak "offf sen ne korkuyorsun ya içtiniz mi siz?"dedim o sırada gözlerim o çocuğun gözleriyle buluştu ben mesciden bu çocuktan önce çıkmıştım nasıl burda olabiliyordu Cemre"dimi Ceren"dedi "ha"dedim sen beni dinlemiyor musun ceren?"dedi"yok ya dalmışım"dedim cemre"bizde gidiyorduk dimi kız-"dedi "çocuklar ayakta duramıyor Cemre"dedim savunarak o sırada Mert Azra'nın üstüne düştü biz gülerken Azra'nın ölüyormuş gibi bir hali vardı Azra'yı mert'ten kurtarıp çocukları oturtuk sonra kendi sınıfımıza geçtik bizim sınıfın erkekleri bizim 12/A erkeklerinin yanında olduğumuzu öğrenseler cesedimiz çıkar heralde diye düşünürken aklım halla o çocuktaydı "bari ismini öğrenseydim"diye içimden geçirirken Asya"Ceren kimin ismini öğrenseydin"dedi "ben onu dışımdan m söyledim ya?"dedim Asya"evet canım kimin ismini öğrenseydin?"dedi..... Bir süre sustum ardından"şey bir dizi izlemiştimde orda ki çocuğun ismine bakmayı unutmuşum"dedim gözlerinin tam içine bakarak inanıcak mı diye "ha tamam"dedi yemin ederim bu kız çok saf......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER/YARI TEXTİNG (𝑫𝑼̈𝒁𝑬𝑵𝑳𝑬𝑵𝑫𝑰̇)
Fiksi RemajaAsel Ceren Karaca... Mirza Kuyucu... Yağız Efe Günay... Çağrı İzci... Cemre Pınar... Azra Yılmaz... Mert Taş... Asya Yılmaz... Ateş Kaya... *başlangıç tarihi 21 Kasım 2022* *düzenlenme tarihi 9 Nisan 2023*