Miután felszálltam, elindultunk. Az út során pedig volt szerencsém megismerni Coulson csapatát. Ott volt a pilóta, May, akit a többiek csak a Lovasságnak szoktak hívni. Aztán Fitz a mérnök zseni és társa, Simmons, a biokémikus. Nem vallják be a másiknak, de szerintem kedvelik egymást. Na és ott van Skye, a hekker ügynök, akit már inkább Daisy Johnson-nak hívnak. Elmesélte a történetét, hogy egy csomó nevelőszülőnél volt már, meg árvaházban, de nagy sokára megtalálta a szüleit. Megtudta, hogy úgymond egy űrlény és sokkal többen vannak, mint azt hinné. Emberteleneknek hívják magukat. Daisy-nek is van képessége, ami a csapat hasznára vált már megannyiszor. Vele értem meg magamat a legjobban, olyan mint egy testvér, pedig még csak egy rövid ideje ismerem. Megértem, amit átélt, mert most én is ilyen cipőben járok, mivel nemrég derült ki, hogy örökbe fogadtak.
-Na és mennyire ismeritek Fury igazgatót? – tettem fel a kérdést a csapatnak.
-Nem nagyon. Általában Coulson-on keresztül szokott parancsokat osztogatni. De különleges esetekben személyesen jön hozzánk. Miért kérded? – válaszolt Daisy.
-Csak elgondolkodtam pár dolgon. Például, hogy minden ,,újonccal" így szokott bánni?
-Hát nem mindennap fog be egy olyan lányt, akinek a birtokában volt egy igen erős fegyver, mint a brossod – adta a választ Fitz.
-Biztos ez is közre játszik, de akkor miért érzem úgy, mintha tudna valamit, amit én nem? – tettem fel a kérdést inkább magamnak, mint a csapatnak. Ekkor megszólalt May.
-Érkezés 10 perc múlva a régi Colman birtokra, mindenki készüljön! – jelentette be, ekkor pedig Coulson jött a csapat elé.
-Nos, mint tudják ez igazából nem egy Shield küldetés, de segítenünk kell Megan Strong-nak, hogy megakadályozzon egy kisebb háborút, a családja, egy kisebb amerikai hadsereg és Vakanda között. Megan, ha van valami hozzáfűzni valója az itt el hangzottakhoz, akkor kérem – és azzal a helyére mutatott, ahol az imént beszámolót tartott a többieknek.
-Köszönöm Phil. Mint tudjátok egy Edward Van Lyne nevű férfi tehet a most kialakult helyzetről. Becsapta a családomat, apám legjobb barátjaként beékelődve, ahol csak is a bross miatt maradt. Becsapta T'Challa királyt, azzal, hogy ellopta a király vibrániumját és az apámra kente az egészet. A megszerzett fémből pedig fegyvereket készíttetett és eladta a hadseregnek, hogy pénzhez jusson – vázoltam a helyzetet, aztán folytattam. – A lényeg az lenne, hogy eltudnánk kerülni a háborút, ha lelepleznénk Edwardot a két fél előtt.
-Ez mind szép és jó, de ezt hogyan érhetnénk el? – kontárkodott bele May, aki nem nagyon hihetett a győzelmünkben.
-Minden lehetséges, csak még kikell találnunk, hogy hogyan leplezzük le az évszázad valószínűleg legnagyobb csalóját. Valami ötlet? – kérdeztem meg ekkor a csapatot.
Eleinte csak gondolkoztak, de aztán Simmons feldobott egy ötletet.
-Mi lenne, ha megtudnánk szerezni az egyik ilyen fegyverét és megmutatnánk, hogy igazából miből készült?
-Ez egy nagyszerű ötlet, de ebből még akár egész könnyen kimagyarázhatja magát. Nem elég a fegyvereit megmutatni a világnak, magát a kitalálójukat is le kell buktatnunk. Ám ekkor landoltunk Joseph nagybátyjának a birtokán, így intettem a többieknek, hogy szálljunk le a gépről és majd bent, Joseph házában a barátaimmal majd megbeszéljük a szükséges teendőket. Ezután bementünk, ahol már minden barátom tűkön ülve várt engem és a titokzatos Shield ügynökeit.
Mindenki azonnal a nyakamba ugrott, így garantáltan a földön kötöttünk ki. Az egész bagázs nevetett, még az ügynökök is. Aztán feltápászkodtunk a padlóról és természetesen kérdésekkel kezdtek bombázni.
-Milyen a Shield bázisa? Hol van egyáltalán? Na és miféle eszközökkel dolgoznak ott? – kérdezősködött Shuri.
-Inkább azt mondd, hogy az ügynökök miért raboltak el – ölelt magához Joseph.
-Vagy éppen azt is megkérdezhetnénk tőlük, hogy mit keresnek itt – vetette fel az ötletet Thomas, aki messziről figyelte a számára még idegen személyeket.
-Válaszolj Megan, mert már nem bírjuk tovább! – sürgetett Amelia.
-Először is szépen lassan elmondanék mindent, ha hagynátok szóhoz jutni, de legelőször is Thomas kérdésére válaszolva, hogy mit csinálnak itt az ügynökök, azt mondanám, hogy segítenek megakadályozni a háborút. A kérdések megválaszolása pedig még ráér az egész akció után is. Szóval a csapat vezetője Phil Coulson, aztán ő itt a csapat pilótája, May ügynök, itt van a tudós páros Simmons és Fitz is és legvégül pedig Daisy, aki eleinte a csapat hekkere volt, de most már ő is teljes jogú Shield ügynök. Skacok – szóltam most az ügynök barátaimhoz - , ők itt az én kis csapatom. Amelia, akivel együtt tanultunk a tábornoknál, Shuri, Vakanda hercegnője, Joseph, akié ez a ház a kém nagybátyja után és Thomas, csapatunk legújabb tagja.
Miután bemutatkoztak egymásnak, felém fordultak, én pedig jó vezetőhöz híven felvázoltam a tervet.
-Simmons és Fitz, nektek kell majd a fegyverekről megállapítani, hogy vibrániumból vannak és mivel azokat Edward valószínűleg otthon, Portlandben tarthatja a lakásán, akkor onnan kell megszerezni, vagy pedig a már álcázott verziót kell elvennünk az amerikai hadseregtől, mert Thomas elmondása szerint, Edward azokat a katonáknak adta. Daisy és Thomas megy Fitz-cel és Simmons-szal, hogy megvédjék őket, ha baj lenne és Daisy hekker tudására is szükség lehet, valamint Thomas helyismeretére.
-Na és mi van velünk? – kérdi Shuri.
-Ez lesz a nehezebb része az akciónak. Shuri, mivel jártas vagy a vakandai technológiában, biztos tudod, hogy a hazád milyen fegyvereket fog használni az ütközetben, így a te és May feladata lesz megtisztítani a terepet azzal, hogy a fegyvereket hatástalanítjátok. Joseph és Phil megkeresitek Edward magángépjét, ahol majd ti elvágjátok az estleges menekülési útját, amíg én és Lia megkeressük Edwardot és vallomásra fogjuk bírni egész Vakanda, az amerikai sereg és a családom előtt is. Érthető volt a terv? Akkor mindenki, holnap kezdjük el az akciót, most pedig menjünk aludni! – részleteztem a tervet, viszont megszólalt Coulson.
-Bocsáss meg Megan, de nem adhatsz utasításokat a csapatomnak, az az én feladatköröm és még nem is mondtam el a véleményemet a tervedről.
-Ó, semmi baj Phil, akkor halljuk, mi a te észrevételed?
-Semmi kivetnivalóm nincs benne, ezért is mondom a csapatomnak, hogy kövessék az utasításokat és most aludni, holnap egy kimerítő nap veszi kezdetét! – adta ki az imént elhangzott utasításokat Phil és a csapat összes tagja elment keresni magának egy alvóhelyet.
Én odamentem Phil-hez és megkérdeztem:
-Jól csináltam?
-Teljes mértékben. Lara nem tévedett, kiváló ügynök lesz belőled.
-Csak még tanulnom kell igaz?
-Igen, ez is beletartozik abba, hogy Shield ügynök legyél.
-Még egy kérdés. Nem lenne baj, ha ezután az egész után Joseph és Lia is csatlakoznának a Shield-hez velem? Szerintem megérdemelnék. Joseph-nek amúgy is mondhatni a vérében van ez az egész kémesdi – mire egy még meglátjuk fejet vágott aztán mi is elmentünk aludni.
YOU ARE READING
Vibránium Szív
FanfictionHelló, a nevem Megan Elena Strong. Az apám egész életemben arra tanított, hogy ne érezzek könyörületet az ellenségem iránt és semmilyen más érzelmet, ami gyengévé tesz. Mivel amint betöltöm a 18-at, megkapom a családi ereklyét, amivel bosszút tudok...