-Ezt meg, hogy érti? - értetlenkedett.
-Hát nem nyilvánvaló? Elraboltak és elvették tőlem a brosst, aztán ki akartak nyírni, de szerencsémre a barátaim megtaláltak és megmentettek, viszont az elrablómnál maradt a bross - magyaráztam el neki nagy ívben, hogy mi történt.
-Rendben és azt megtudná mondani, hogy mégis mi a francot keresett magánál egy ilyen eszköz idáig? - kezdett kiakadni a nő.
-Családi örökség - feleltem egyszerűen, mire felállt és már ki akart menni, de én még szóval tartottam.
-Egyébként kitől tud a bross létezéséről?
-Bejelentették és mielőtt megkérdezné, hogy ki, sajnálom, de nem mondhatom meg - azzal újra az ajtó irányába tartott, vagy inkább tartott volna, ha nem mondok még valamit.
-Edward Van Lyne, igaz? - kérdeztem.
-Ismétlem, nem mondhatom meg, felsőbb utasítás.
-Felsőbb utasítás, ki lehet fentebb a ranglétrán, mint maga kedves Maria? - érdeklődtem, kis szarkazmussal a hangomban, hátha kicsit megenyhül, de nem így lett.
-Hívjon Hill-nek, nem értünk még a tegeződés szintjére Strong - azzal tényleg kiment. Én még kiabáltam egy kicsit utána, mert érdekelt ez a még a mondatában, aztán bejött egy fekete tapaszos férfi, aztán meg egy öltönyös másik férfi. Egy kicsit úgy néztek ki egymás mellett, mint Edward és az egyik testőre, de tudtam, hogy most valami nagyot készülnek mondani, mert hát minden bizonyára a nagyfejes, a ,,felsőbb utasító" jött be, valószínűleg az egyik bizalmasával. Így is lett. A tapaszos leült, az öltönyös állt.
-Üdvözlöm Ms. Strong, bizonyára kíváncsi pár dologra és azért vagyok bent, hogy válaszoljak önnek - szólalt meg a tapaszos úr.
-Remélem is, hogy felvilágosít, mert volna pár kérdésem, kedves tapaszos vagy mondjam inkább felsőbb utasító úr? - válaszoltam, kis gúnnyal.
-Látom Hill azt is mondta, hogy nem beszélhet bizonyos dolgokról magának. Ja és egyébként a nevem Fury és ez az öltönyös úr, mielőtt elnevezné, elmondanám, hogy a neve Coulson, Phil Coulson.
-Kár, pedig már elneveztem őt is, de térjünk a tárgyra Fury! Miért vagyok itt? Mégis mivel lőttek rám, mert nem érzek semmit sem a lövés után, ja és még valami, mikor mehetek vissza a barátaimhoz, mert nemsokára meg kell akadályoznunk egy háborút - tettem fel a sorozatos kérdéseket.
-Álljunk meg egy percre! Miféle háború?
-Ó, csak tudja egy sima háború, amit az apám legjobb barátja robbantott ki, miközben a vakandai királyt is átverte - közöltem a legnagyobb nyugodtsággal, mintha mindennapos lenne, hogy ezt csinálom.
-Szép kis családi élet, azt meg kell hagyni. Válaszolva az első kérdésére Megan, azért van itt, mert egész életében megfigyeltük, figyelemmel kísértük minden egyes lépését, attól kezdve, mikor elkezdte a harciképzését Lara Pork tábornoknál, mert egyszer azt mondta nekünk, hogy maga nagy dolgokra lesz hivatott a Shield-nél - szólalt meg Coulson ügynök a főnöke előtt.
-Szóval Lara még a kiképzésem előtt szólt maguknak? Mi ő akkor? Tábornok vagy Shield ügynök, mint maga Coulson? Egyébként nem az volt, hogy maga a New York-i csata előtt meghalt? - tudakoltam, mert most villant be az a tény, hogy a Bosszúállók első nagy csatájának elején ezt az embert leszúrták egy idegen jogarral.
-Való igaz, tényleg meghaltam, de ez az ember nem akart elengedni, így valami csoda folytán visszahozott - mutatott az előttem ülő férfira, aztán átadta neki a szót.
-Nos, mint már azt tudja, figyeltük magát és az előbbi szavaihoz hozzáfűzném, hogy Pork egy kezdő ügynökünk volt akkor, amikor maga kezdte a képzést. Második kérdésére a válasz az, hogy egy fagyasztó fegyver, amivel magára lőtt Hill ügynök. A tudósaink fejlesztették ki, de a lényegét nem részletezem - magyarázta, ám én megértettem így is.
-Szóval, akire rá lő, azt nem sebesíti meg, hanem elkábítja, esetleg megbénítja egy időre, innen gondolom a fagyasztó elnevezés - mondtam, mire elámultak.
-Honnan tud ilyeneket? - kérdezték.
-Sokat olvasok és érdekelt egy rövid ideig ez a terület - feleltem egyszerűen. - Na térjünk a harmadik válaszra, aminek a kérdése az volt, hogy mikor mehetek el innen!
Sziasztok! Bizonyára észrevehettétek, hogy ez az első könyvem. Hosszú ideje merengtem már rajta, hogy mi hogy történjen és el kell ismernem, hogy ez egy hosszú történet kezdete, de megéri majd elolvasni. Már most remélem, hogy elnyerte a tetszéseteket. Arra kérnélek titeket, hogy írjatok véleményeket a könyvről. Előre is köszönöm. Boldog újévet mindenkinek!
CZYTASZ
Vibránium Szív
FanfictionHelló, a nevem Megan Elena Strong. Az apám egész életemben arra tanított, hogy ne érezzek könyörületet az ellenségem iránt és semmilyen más érzelmet, ami gyengévé tesz. Mivel amint betöltöm a 18-at, megkapom a családi ereklyét, amivel bosszút tudok...