9.

21 2 0
                                    

-Nekünk semmiről sem kell beszélnünk! Jól láttam, hogy kinek az oldalán állsz! - vádaskodtam, amikor megjelent Edward és két nagy gorillája, akik közre fogtak.

-Ha akarod, ha nem , de beszélnünk kell - mondta, amolyan higgadt rosszfiús tekintettel.

Aztán elvitetett magával egy kisebb házba, valószínűleg ő bérelte ki. Ott leültetett egy fotelbe és megkínált egy kis süteménnyel, de én nem fogadtam el. Még csak az hiányzik, hogy megmérgezzen.

-Térjünk a tárgyra! - parancsoltam.

-Hogyne! Szóval azért vagy most itt, mert arról akartam beszélni veled ami az úgymond ,,ütközetnél" volt - mondta, miközben idézőjelbe tette az ütközet szót.

-Ó, szóval arra gondolsz, hogy lényegében te miattad tartóztatott le Vakanda királya és miattad hisz emberrablónak és hazugnak?! - kérdeztem enyhe szarkazmussal a hangomban.

-Nos, így is fogalmazhatunk, de most csak arra tudok gondolni, hogy nem fogalmazódott meg a fejedben, hogy mégis miért csináltam azokat amiket? - kérdezte, mire én csak megvontam a vállam.

-Hát, igazából nem nagyon lepett meg az egész, mert ha őszinte akarok lenni, akkor kinézhető ez belőled - feleltem nemes egyszerűséggel.

-Valóban? Akkor gondolom azt is tudod, hogy az apádat és a királyt is becsaptam egész idő alatt, azzal, hogy elloptam a király valamennyi vibrániumját és az apádra kentem, vagy amikor a vakandai népre kentem a testvéred meggyilkolását?

-Te voltál? De mégis miért loptad el a vibrániumot? Folyton apám asztalán van egy csomó akta ezügyben - hüledeztem az információktól.

-Mondjuk úgy, hogy szeretem az egzotikus és ritka fémeket - válaszolt egy mosoly kíséretében.

-Na ne hazudj! Abban én vagyok a legjobb, szóval miért tetted, amit tettél? Halljam és ha lehet kezd az elején - mondtam neki, mire ő leült egy székre, amit elém húzott és úgy kezdett bele a magyarázat adásba.

Mikor meghallgattam, akkor tudatosult bennem, hogy aki velem szemben ül az a testvérem gyilkosa és az egész probléma okozója.

-Szóval te ölted meg a testvéremet csak azért, hogy megkaphasd ezt a vacak követ?

-Jobban mondva vibránium szív, de ízlés kérdése, hogy ki hogy hívja, lényeg a lényeg én nem akartam megölni a testvéredet, csak megcsúszott és leesett a peremről - mondta és mintha egy kis bűntudatot éreztem volna a hangjában. Azonban most nem az érzelmekre kellett fókuszálnom, hanem a tényekre.

-Akkor ezt miért csak most mondod el? Mi a francért vártál 18 évet?! - ordítottam a fejére.

-Először is azért, mert egyszer olvastam, hogy ha megakarunk szabadulni a bűntudatunktól, akkor írjuk le és aztán égessük el, ezt ki is próbáltam, de nem működött. Így még az volt a második lehetőség, hogy egy hozzánk közel álló személynek mondjuk el - magyarázta Edward, aztán felállt.

-Ó, szóval azt akarod mondani, hogy közel állok hozzád?

-Dehogy is, ellenkezőleg, de mivel te vagy az egyetlen személy, aki nem tartozik vérszerintileg a családba, ezért nyilván neked mondom el - közölte, amire teljesen ledöbbentem. Edward pedig szemrehányóan mondta a magáét. - Szóval nem tudtad? Pedig azt hittem, hogy beavatott Tyler a dolgokba, na akkor most én fogok mindent elmesélni. Azon az estén találtak meg téged, miután megtudták, hogy Lia meghalt - ezzel nem törődve csak hosszas hallgatás után tudtam megszólalni.

-Most pedig mit akarsz csinálni? Tudom a titkodat, így nem volna túl tanácsos elengedni - vetettem oda.

-Erre is gondoltam, mivel hát ezért hoztalak hozzám téged - azzal előhívta újból a kettő gorilláját és megint megfogtak. - Ezért is maradsz még a vendégem egy rövid időre.

-Ezt nem teheted, ha az apám megtudja, hogy mit tettél, akkor melegen ajánlom, hogy nem fogsz sokáig élni! - fenyegetőztem.

-Majd meglátjuk, hogy ki fog meghalni, ha megtudja az ,,apád" tőlem, hogy a vakandai király és a serege megölt téged - avatott be a szörnyű tervébe Edward, aztán a testőreihez fordult. - Most pedig fiúk vigyétek el erre a címre a lányt és öljétek meg!

-Mi van!!!

Ezután a kijelentés után elvette a brossomat és a fejemre húztak egy zsákot. Utaztunk egy kisebb ideig, azán hirtelen megálltunk. Éreztem a szelet, ahogy belekap a hajamba és hallottam a víz csobogását. Valószínűleg valamilyen víz közelében lehetünk. Mindig is szerettem a víz közelében lenni. Ahogy engedte az időm mindig elmentem a tengerpartra. És most egy ilyen helyen fogok meghalni.

Vibránium Szívحيث تعيش القصص. اكتشف الآن