BÖLÜM 15:Çıkış

26 6 8
                                    

Havva, Doğa ve Yağmur yola çıkmışlardı. Amaa, sanki bir şeyler eksik gibi geldi onlara. Ateş... Evet Ateş'ti eksik olan. Dört kişiyken bir anda üç kişi kalmışlardı.

...

Nihayet mağaranın önüne gelmişlerdi. Doğa hemen cevabı söyledi. "ABCDE" Sonra nasıl olduysa oldu ve mağaranın önündeki taşlar devrildi ve kapı açıldı.

"Deniz! Rüzgar! Alev! Toprak! Orda mısınız?" diye bağırdı Yağmur.
Deniz çaresizce cevabı düşünürken annesinin sesini işitir gibi oldu. Muhtemelen onu özlediğim içindir. diye düşündü.

Bu sefer Havva bağırdı. "Rüzgar! Kızım bir ses ver!"
Bu defa Rüzgar annesinin sesini duyar gibiydi. Ama hayır bu bir hayaldi.

Doğa seslendi Toprak'a "Oğlum, Toprak! Burdayım de!"
Toprak kulaklarında annesinin sesini işitti. Ama inanmadı.

Alev'de annesinin sesini duyar gibi oldu biraz. Ama onunki gerçekten hayaldi. Bitmeyen bir hayal...

"Siz durun. Ben bir bakayım." dedi Havva ve içeri girdi. Her adımında daha çok yaklaşıyordu onlara.

En sonunsa onları gördü "Çocuklarr!" Herkes ona baktı. "Gelin dışardayız." Hepsi ona doğru koştu. "Koşun, koşun!" Koşarak ordan çıktılar.

Toprak annesi Doğa'ya sarıldı. "O evin halini unuttum sanma. Sabah hep beraber baştan aşağı silcez tüm evi. Tamam mı?" dedi Doğa. "Off, anneye yaa... "

Deniz'de Yağmur'a sarıldı. "Kurabiyelere dokunmadım biliyor musun? Sensiz hiç tadı yok." dedi Yağmur. "Hahah... Mahalledekilerin dedikodusunu yaparken yeriz."

Rüzgar'da Havva'ya sarılmıştı. "Seni aramaya gelmeden önce yatağını toplayıp, odanı silmiştim." dedi Havva. "Yaa, anne! Benim bir düzenim var ve sen bu düzeni her zamanki gibi titizliğinle bozuyorsun."

Alev ise sadece izliyordu. Diğerleri gerçek mutluluğu yaşarken o sadece hayaliyle yetiniyordu. Ela gözleri onu arasa da bulamıyordu...

ELEMENT KILICI Ateş'in, Su' yun, Toprak'ın ve Hava'nın Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin