Rüzgar yere oturmuş endişeli endişeli otururken, herkes kara kara düşünüyordu. Alev telefonunu almış kurcalarken, bir taraftan da dua ediyordu çekmesi için. Deniz sakince ne yapacalarını düşünüyordu. Merdivene oturdu. Okul 1 hafta ara tatile girmişti. Kantin okulun bahçesindeydi. 1 hafta da açlık ölebilmeleri olağandı. Deniz gerçekten çok yorgundu. Saat 22.54 olmuş, bitkin düşmüştü. Rüzgar ile Toprak yanyana duvara yaslanıp uyuyakalmışlardı. Deniz hala merdivende göz kapaklarını uyumamak için ikna etmeye çalışıyordu. Fakat direnemedi. Gözleri kapandı ve derin bir uykuya daldı. Tam yanındaki boşluğa düşecekken Alev yanına oturdu ve bilmeden kafasını Alev'in omzuna koymuş oldu.
Deniz bir mağara gördü rüyasında. Alev, Rüzgar ve Toprak'da yanlarındaydı. Beraber mağaraya girdiler. Karşılarında dört elementi temsil eden simgeler vardı. Ateş, Su, Toprak ve Hava... Sonra bir adam belirdi. Element taşlarını çalıp ortadan kayboldu ve ekibimiz peşinden koştu. Sanki onu durdurmasalar çok kötü bir şey olacakmış gibi.
Deniz bir anda kan ter içinde uyandı. Kendini Alev'in kollarında buldu. Kapıdan çıkıyorlardı. Deniz Alev'in gözlerine baktı. Alev, "Deniz Uyandı mı?" diye soran Toprak'a cevap vermek için o da Deniz'e baktı. Deniz mavi, Alev ise ela gözlüydü. Alev utanmış halde Deniz'i yere bıraktı. Deniz'in yanakları biraz kızarmış olsa da onları kimin burdan çıkardığını, gördüğü rüyanın ne anlama geldiğini anlamya çalışıyordu. Saat gecenin bir yarısı kim onları kutarırdıki? En iyisi bunu arkadaşlarına sormaktı. Toprak'a yaklaştı ve "Kim kurtardı bizi?" sorusunu sordu. Toprak "Bilmiyorum ama adamın siyah giysileri vardı. Adını sorduk ama adam gerçek adı yerine 'Bay. Yardım Eli' diye cevap verdi. Pek anlamadık." dedi. Deniz şaşırmıştı. "Bay. Yardım Eli" diye isim mi olurmuş?
Sonra vedalaşıp evlerine dağılmaya karar verdiler. Herkes eve giderken evdekilere ne hesap vereceklerini düşünerek yola çıktılar. Tek bir kişi hariç, Alev. Onun anne ve babası 3 yıl önce iş kazasında vefat etmişlerdi. Deniz evin sokağına geldiğinde içinden uyumuş olmaları için dua etti. Nihayet evin kapısının önündeydi. Derin bir nefes aldı ve kapıyı tıklattı. Kapıyı ona ilk başta perişan, sonra Deniz'i görünce şaşıran ve azcık da olsa mutlu olan ve az sonra da hesap sorma isteği gelince kızgın bir hal alan annesi duruyordu karşısında. Duygular arası geçişler ne tuhaf di mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KILICI Ateş'in, Su' yun, Toprak'ın ve Hava'nın Hikayesi
FantasíaBu hikayede Ateş'in, Su'yun, Toprak'ın ve Hava'nın öyküsünü okuyacaksınız. Ama merak ediyorum sen hangi burçsun? Burçlara inanmam ama burçlar Ateş, Su, Toprak ve Hava olarak dörde ayrılabiliyor. Şahsen ben bir Hava burcuyum. Neyse ekibimiz Alev, De...