Het is een paar jaar later 5 jaar om precies te zijn.
Het gaat hele goed met manouk ze is met Sanne gaan wonen toen sanne genoeg geld had. Manouk is nu op 19 en heeft een relatie met Nick ze zijn nog niet klaar voor een kind en Manouk werkt in hetzelfde ziekenhuis al ls Nick. Sanne die heeft haar liefde nog niet gevonden maar vindt het heerlijk om op te passen op de kleintjes van de andere.Fleur en Milo samen gingen wonen en hebben 4 jaar geleden een 2ling gekregen 2 meisjes Amy en Floor ze zijn dus nu 4 jaar
Robbie en Raoul die 2 maanden nadat ze gingen samen wonen. 1 meisje hebben geadopteerd en 3 jaar daarna nog 1 jongen. Femke is 4 jaar en Jelle is 5 jaar. Ze vinden het erg leuk thuis bij Robbie en Raoul en zijn erg close. Nick, Julia en Tessa die wonen ook bij de 2. Het is een drukke boel Tessa is 10 jaar, Julia is 14 jaar nu, Nick is 19 en helpt Raoul en Robbie met de zorg voor de 4 kinderen. Nick werkt in een adoptie centrum als bijbaantje en werkt zelf in het ziekenhuis.
Anouk en Koen die zijn ook gaan samen wonen en hebben 1 kind gekregen Anna heet ze en ze is 8 maanden oud.
Matthy en Tess die zijn gaan samen wonen. En Tess is nu 5 maanden zwanger van hun eerste kind.
Het youtube account van de 5 jongens gaat super goed en heeft pas de 1,5 miljoen berijkt
Iedereen is gelukkig en ze wonen allemaal in Eindhoven. Alles is prive van Matthy, Koen, Milo, Raoul en Robbie achter de deuren doen in huis. Hun gezinnetje is echt prive ze willen allemaal dat ze in rust en piece op roeien. Tuurlijk de jongens die worden veel herkent.
Nawoord:
Het was leuk om aan dit boek te werken. Maar heb helaas geen ideeën meer voor dit boek en vindt het ook niet meer het leukste boek om aan te werken dus ik sluit dit boek nu ook definitief af. En ga er niet meer aan werken. Het is het eerste boek wat ik nu ook klaar vind.
Check mij andere boeken ook en ben bezig met engelse formule 1 boeken naast alle bankzitters verhalen die ik verzin.
JE LEEST
Bankzitters, School En Familie
FantasyTess verhuisd met haar ouders naar Eindhoven en komt te wonen naast milo die in 1 vriendengroep met nog 5 andere wie dat zijn lees je in het verhaal.