POV Rob
ik ben om 7 uur wakker geworden en ik doe even makkelijke kleren aan en ik maak Tessa wakker. En ik help haar met aankleden en daarna loop ik samen met haar naar beneden en ik zie dat Julia ook al beneden is en die zegt Nick is zich nu aan het aankleden die moet om 8 uur beginnen. En ik smeer hun brood en om kwart over 8 breng ik Tessa en Julia naar school en Nick is op kwart voor 8 zelf al naar school gegaan. Als ik weer thuis kom is Manouk nog niet beneden en het is al half 9 en ik loop naar mijn kamer en ik maak haar wakker en ik zeg je moest toch om 9 uur beginnen. Oh ja k*t zegt ze en loopt snel daar de badkamer en maakt zich klaar en ontbijt snel wat en ik geef haar wat geld en zeg haal maar wat en ze zegt thnx rob en om kwart voor 9 gaat ze naar school en ik loop weer naar boven en ik plof mijn bed weer in en ik val in slaap. En om 11 uur maakt Raoul mij wakker. Voor een ontbijt op bed en ik zeg thnx schatje. En ik eet het op en Raoul zegt ik hoorde dat jij er voor hebt gezorgd dat de kids naar school gingen. Ja klopt, Manouk had zich verslapen maar dat snap ik wel aangezien ze tot laat nog op haar telefoon zat zeg ik. Schatje je hoeft het niet te doen er zijn nog 8 andere die het ook kunnen doen zeg Raoul. Ja i know maar ... probeer ik. Niks te maren jij doet niks meer Rob deze week. We wonen niks voor niks met veel mensen hier, dan hoeft niet 1 iemand alles te doen zegt Raoul. Oké zegt ik. En ik kleed me aan en ik loop naar beneden. En ik pak mijn telefoon erbij en ik zie dat ik een dm heb van Manouk. Rob ze zijn weer bezig omdat ik een 9,9 voor wiskunde heb gehaald 😭😭😭😭. Trek je er niet van aan <3. Thnx Rob <3. En ik dm haar terug ze zeggen hier waarom jij mij vertrouwd kan ik het zeggen? Ja isg dm ze terug. Rob waarom vertrouwt Manouk jouw vraagt Fleur. Ze dmde mij een keer ongeveer 1,5 jaar geleden. En ik verveelde me een keer en keek tussen mijn dms en ik zag haar dms en heb toen terug gedmd en zo hebben wij heel veel met elkaar gedmd en weten we echt alles over elkaar zeg ik. Dus jij weet wat het 2de ding is wat ze leuk vindt vraagt Sanne. Yep zeg ik. Wow dat weten wij niet eens zeggen fleur en Sanne. Klopt niemand weet het zeg ik.
Geen idee meer voor dit verhaal
Dus zo het nawoord :)
JE LEEST
Bankzitters, School En Familie
FantastikTess verhuisd met haar ouders naar Eindhoven en komt te wonen naast milo die in 1 vriendengroep met nog 5 andere wie dat zijn lees je in het verhaal.