POV Rob
de ellende begon op vrijdagavond toen we avond gingen eten. Rob en Tess. Zo begon papa we kunnen niet meer voor jullie beide zorgen zei onze mama daarna. Ik en Tess barste in tranen uit. We gaan Rob naar 1 weeshuis sturen zei papa toen en wij gaan met Tess naar Best verhuizen zei mama. Ik barste weer in tranen uit en liep boos naar boven. Ik was pas 5 en moest nu al mijn lieve zusje missen. Op die zondag had ik mijn spullen gepakt en werd ik opgehaald door de weeshuismevrouw die zich voorstelde als Anouk (niet het zusje van Matt). Dus ja daar zat ik op mijn 5de in 1 weeshuis en ik zat er tot mijn 7de verjaardag in toen werd ik eindelijk geadopteerd door Amber en Bram(de pleegouders) ze hadden op dat moment 1 kind Nick hij was 1 jaar. 4 jaar later kregen ze nog 1 kind Julia en weer 4 jaar later nog 1 kind Tessa. Maar toen ik 11 was kreeg ik te horen van Amber en Bram dan ze niet mijn echte ouders waren maar dat ik geadopteerd was. Ik kreeg 1 ketting met de letter T en 1 foto. Nu ben ik 15 en zit in de 4de klas en mijn vrienden weten van niks dat ik geadopteerd ben.
POV Tess (in best)
Tess pak je spullen in we gaan verhuizen naar Eindhoven zegt mijn moeder. Oké zeg ik terug en ik ren naar boven en pak 4 dozen in voor mij zijn en stop mijn belangrijke spullen in 1 doos. Na 1 half uur zit alles in dozen en til ik de dozen naar beneden en leg ik ze in de verhuiswagen en ga ik mijn ouders helpen. Na 6 uur ben ik in Eindhoven en heb ik mijn hele kamer al in gericht en mijn ouders geholpen. Tess kom je roept mijn moeder als ik 1 half uur op mijn kamer zit we gaan naar de buren. Ja ik kom roep ik terug. ik loop naar beneden en trek me schoenen aan en loop met mijn ouders naar de buren.
POV Milo
Milo kom je de nieuwe buren komen roept mijn moeder als ik op mijn kamer zit te gamen met mijn vrienden: Raoul, Matthy, koen, Rob en Anouk. Ja ik kom roep ik terug en ik zeg in de call sorry boys moet gaan de nieuwe buren van ons komen zo langs en ik moet er bij zijn van m'n ouders. Oké zeggen ze alle 4 ik leave de call en doe mijn computer uit en ik loop naar beneden en ik zie de nieuwe buren al zitten. Hoi zeggen ze. Hoi zeg ik terug ik ben Milo en ik ben 16 jaar oud. Dan stellen hun zich voor. de man stel zich voor als Bas en is 47 jaar oud en de vrouw stel zich voor als Demi en is 44 jaar oud. Dan stel er 1 meisje zich voor als Tess en zij is 15 jaar. Mijn ouders en haar ouders gaan met elkaar praten en ik vraag aan Tess of ze mee naar mijn kamer gaat om elkaar goed te leren kennen zij vindt het goed en we lopen samen naar boven. En stellen elkaar vragen zoals: Tess naar welke school ga je? ik ga naar het perron en ik zit in klas 4zw3k zegt ze. oh dan zit je bij mij en m'n vrienden
JE LEEST
Bankzitters, School En Familie
FantasíaTess verhuisd met haar ouders naar Eindhoven en komt te wonen naast milo die in 1 vriendengroep met nog 5 andere wie dat zijn lees je in het verhaal.