prestentatie geven

201 7 0
                                    

pov schijver (mij dus zelfde rede als de vorige keer)

Rob komt thuis ik ben er weer Bram heb je alles gevonden rob: ja en ik kwam mijn beste vrienden tegen die vroegen waarom ik eerder weg moest op school ik zei daarop familieproblemen Bram oké goed opgelost wil jij zo koken rob. Rob ja hoor ik ga nu eerst even snel leren voor morgen gelukkig heb ik de toets pas in de middag. Bram: oké haal dan meteen Tessa uit bed die heb ik in bed nadat ik te horen kreeg dat Amber is overleden aan 1 hartaanval zal ik doen ik neem haar wel mee naar mijn kamer om op haar te letten bram: is goed kom je dan over 1 half uur beneden om te koken *dit gebeurde er bij de 6 vrienden van rob* y/n: ik maak me zorgen om rob. Raoul ja snap ik maar rob kan goed voor zichzelf zorgen dus maak daar geen zorgen. Koen: maar hij gaat nooit naar huis onder schooltijd. Matthy: dat viel mij ook op en hij leek tranen te hebben in z'n ogen toen hij wegliep. Milo: ja dat klopt maar rob is pas 15 maar hij gedraagt zich alsof hij al 18 is zo volwassen die jongen y/n: dat klopt. Tess: ja ik ken hem pas 1 dag maar volwassen leek hij wel dat merkte ik wel toen ik naast hem zat. *bij rob* rob heeft gekookt en ze zijn aan het eten. Rob: pap ik ga het lastig vinden om het mijn vrienden niet te vertellen omdat ze wss morgen als ik naar school het gaan vragen waarom in alleen naar school kom om de toets te maken, maar het is 1 voorbereiding voor de examens die volgende week al zijn dus ik moet wel gewoon goed leren. Bram: ik snap je wel Rob als jij er niet bent kan Nick wel wat doen of niet soms Nick. Nick ja ik kan dat wel maar ik kan nog niet koken. Rob: ja dat snap ik, maar ik kook wel tot pap het kan doen. Bram: thnx dat je zoveel doet voor je broertje en je 2 zusjes ook al zijn het niet je echte 2 zusjes en broertje. Rob: ik ben ondertussen hun broer geworden en ze voelen voor mij gewoon als broertje en zusjes. Bram: snap ik ook wel je woont al vanaf je 6de met ze dus bijna 10 jaar al. Dan wordt rob tijdens het eten gebeld door de school. Rob ik ben je mentor ik heb het gehoord en overlegd dat je thuis mag blijven en alle lessen online volgt ook de toets. Zodat je voor je zusjes en je broertje en je vader kan zorgen. Rob: echt bedankt dan zie ik je morgen online. Bram: en. Rob: ik mag morgen thuisblijven maar moet wel alle lessen online doen dus moet ook mij presentatie doen, mag ik het morgen wel vertellen van mama. Bram: oh dat is fijn, je mag het wel vertellen is denk ik ook beter dat ze het weten. Rob: oké ik ruim even af en ga dan leren en even bellen met mijn vrienden als ze dat willen. Bram: oké ik zet Tessa's wieg bij jou op de kamer is dat erg ik slaap er namelijk zo doorheen als ze gaat huilen. Rob: oké ik vind het goed. Julia: papa mag ik morgen bij rob zitten. Bram: dat moet je even vragen aan rob. Julia: oké *Julia loopt naar boven* Julia: rob mag ik morgen bij jouw zitten ik mis mama namelijk heel erg. Rob: ik vind het goed Nick mag ook wel dan kunnen jullie op mijn bed filmpje kijken. Julia: oké ik zeg het wel even suc6 met leren. Rob: thnx. *Julia loopt weet naar beneden*. Bram: en?? Julia: het mag Nick mag ook als hij wilden kunnen we samen op z'n bed filmpje kijken als hij de les volgend. Nick: yes. Bram: oké dan is dat geregeld ook Tessa ligt bij jullie op de kamer dan morgen want zet haar wieg op z'n kamer neer. *het is de volgende dag* Rob: zet z'n laptop neer en gaat in de teams les zitten en haalt snel wat eten voor Tessa. Nick en Julia die slapen nog Tessa is al wakker en heeft honger rob eerst les is mentorblok en moet z'n presentatie doen. Mentor: fijn dat je er bent rob gaat je presentatie lukken. Rob: ja *dan begint Tessa te huilen* Rob: oh dat is mijn zusje van 2 die begint te huilen ik pak der even* rob pakt Tessa en zet haar op z'n schoot. Klas: schattig *rob doet z'n presentatie en verteld over zijn echte gezin en over zijn pleeggezin en over z'n pleegmoeder die net gisteren is overleden en dat hij nu voor z'n pleegzusjes en pleegbroertje zorgt (die ondertussen wakker waren en er bij zaten) rob: Tessa is 2 jaar en heb ik vast en naast me zitten Julia en ze is 6 en Nick is 11 en zijn beide vrij vandaag doordat hun moeder is overleden aan 1 hartaanval en mijn echte ouders heb ik sinds mijn 5de niet meer gezien net zoals mijn 2ling zusje en begint tranen in zijn ogen te krijgen en Julia en Nick troosten hem. Ook heb Ik 1 YouTube kanaal namelijk Robbie en heeft bijna 500k abonnees. Dit was mijn presentatie zijn er vragen. 



Bankzitters, School En FamilieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu