flashback

64 6 0
                                    

hoe gaan we het dan doen met slapen vraagt Matthy. Ik denk Matthy en Tess bij elkaar, Koen en Anouk bij elkaar. Milo en Fleur bij elkaar. Sanne op de logeerkamer. En dan kijken we wel even met de kids zegt Raoul. 

En na een half uur zijn Sanne en Manouk terug en Fleur vraagt Manouk waar wil jij het liefst slapen? Bij Rob zegt ze. Ik zeg Ja isg en Manouk gaat weer op haar telefoon verder en Nick zegt mij maakt het niet uit waar ik slaap. Ik denk dat Tessa ook bij mij wil zeg ik. Julia en Nick dan bij Raoul? zegt Matthy Ja isg zegt Raoul. Rond half 8 zeg ik ik ga even naar boven om Tessa en Julia naar bed te brengen. En ik loop naar boven en ik zie Tessa om mijn bed in slaap gevallen zijn en ik haal een matras  onder mijn bed vandaan en maak die klaar en ik leg Tessa daar op en ik zeg Julia. Jij slaapt bij Raoul samen met Nick. Oké zegt ze en ik maak ook Julia's bed klaar en ik zeg Julia slaaplekker. En ik maak snel Nicks bed op en ik ga weer naar beneden en Rond 9 uur zegt Nick ik ga ook slapen. Trustee zegt iedereen. En Manouk gaat rond 10 uur naar boven. En rond 12 uur gaat iedereen naar bed behalve ik en Raoul. Rob hoe gaat het nou echt met je, je probeert altijd andere te helpen maar je hebt het nooit over jezelf zegt Raoul. Het gaat prima echt waar schatje zeg ik. Terwijl ik van binnen wel weet dat het helemaal niet zo goed gaat als wat ik altijd zeg. Rob ik zie aan je dat het niet zo is wees eerlijk tegen me ik wil je helpen zegt Raoul. Ik vindt het gewoon lastig met al dat gezeur van mijn ouders en dan nu weer hetzelfde met m'n pleegvader. Ik ben in 3 jaar mijn pleegouders en mijn echte ouders verloren. Ik had het ene nog niet eens verwerkt of het andere gebeurt zeg ik. Ik snap het schatje kom hier zegt Raoul en ik ga bij hem liggen en ik krijg dan een flashback van 1 jaar geleden

de flashback (17 jaar was Rob)

het is 20 januari 2021 en ik woon nog thuis bij mijn pleegvader en zijn 3 kinderen en ik wordt gebeld door Raoul we hebben dan net 1 maand een relatie. En hij zegt Milo's huis komen daar is iedereen en er is wat gebeurt. En ik zeg ik kom er aan. En ik zeg tegen m'n pleegvader. Ik ga even naar vrienden toe en ik fiets naar Milo's huis en als ik binnen kom zegt Matthy Jou en Tess ouders zijn overleden door een auto ongeluk en ik barst in tranen uit en Raoul en Koen troosten mij. En na 1 uur gaat iedereen behalve ik, Raoul en Tess hier. Tess blijft hier slapen en ik heb mijn pleegvader geappt dat ik vannacht bij Raoul slaap. En dan gaan Raoul en Ik naar Raoul's huis en Raoul legt even snel aan zijn ouders wat er aan de hand is en ik ga meteen naar boven en ga op Raoul zijn bed liggen en ik barst weer in tranen uit. Hé het is oké zegt Raoul die ondertussen bij mij is komen zitten. Weer een ouder verloren eerst mijn pleegmoeder en nu mijn echte ouders zeg ik tussen mijn tranen door. Ik weet het schatje het is lastig maar we komen er samen door heen. En die dag erna ben ik naar huis gegaan en heb ik het mijn pleegvader verteld. Ook mijn 2 pleegzusjes en pleegbroertje waren er bij en hun gaven mij een knuffel. 4 dagen daarna was de begrafenis ik heb op die dag zo veel gehuild dat ik die week daarna mijn stem kwijt was. Ik heb mij toen zo k*t gevoeld en ik wou zelf alles regelen met het huis enz. Dat had me echt gekost als Raoul er niet was geweest. Hij is de gene die er altijd voor mij is. Ik wou soms dat ik het ook andersom er voor hem kon zijn. Ik wou dat ik hem kon gerust stellen, ik wou dat er voor hem kon zijn. 

Flashback einde

En ik begin te snikken en ik zegt ik had een flashback van 1 jaar geleden. Hé het is oké Rob je bent wel al je ouders verloren zegt Raoul. Ik ga naar bed zeg ik en ik geef Raoul nog 1 kus en ik ga daarna naar boven en ik doe mijn ding.  En omdat ik een 2 persoon bed heeft ligt Manouk ook bij mij in bed. En ik zie dat Tess wakker is en ik doe haar pyjama bij haar aan en Manouk ligt op bed met haar airpods in op haar telefoon, maar ik laat haar maar want ik weet dat ze dit leuk vindt. Tess valt vrij snel weer in slaap en ik ga in bed liggen. en ik weet dat Manouk morgen om 9 uur op school moet zijn. Dus om 8 uur gaat haar wekker wss af. En ik val vrij snel in slaap. 

POV Manouk

Het is ondertussen 1 uur s 'nachts en ik ben nog steeds wakker en ben een stream van Karl aan het kijken die streams maken me zo blij en stellen mij gerust en rond 5 uur stopt Karl met streamen en doe ik mijn telefoon weg en ik ga slapen.

Bankzitters, School En FamilieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu