Öncelikle belirli bir okur kitlesine sahip olmama çok sevindim.Okur kitlesi dediğime bakmayın şu anda 3 kisi <3 (her bölümü okuyan kişi sayısı) Ama 1 kişi bile olsa yine de benim için çok değerli,kitabı okuyup destekleyen herkese sonsuzz teşekkürler :) Yeni bölüm isteyenler oldu,zamanım çok yok ama yine de sizin için kısa da olsa 1 bölüm yazacağım.Keyifli okumalar.
Jisoo kraliçe Jane'in arkasından saraya doğru yürüyordu.Fazla baskı ve stresten dolayı terlemeye başlamıştı.Arazi Lalisa'nın krallığından daha büyüktü.Sarayın kapısına geldiler,saraydaki hizmetçiler,muhafızlar merak içinde bekliyorlardı,bu güzel kadının kraliçenin yanında ne işi olduğunu henüz kimse öğrenememişti.Tek gördükleri kraliçe ve Jisoo'nun arka arkaya sarayın içine girmeleriydi,o saniyeden itibaren dedikodular patlakverdi.Henüz hiçbir şey olmamasına karşın saraydaki çenesidüşük tüm hizmetliler Jane ve Jisoo'nun dedikodusunu yapmaya başladı,bunu duyan yardımcı Soyeon hızlıca Jane'in odasına çıktı.''Umarım kraliçe bu kadını evlenmek için getirmemiştir" diye düşündü çünkü sarayda yarım saate yayılan dedikodu bu yöndeydi.
Kapının önündeki hizmetliye haber vermesini söyledi,Jane onay verince Soyeon içeri girdi.Sooya yani Jisoo kaliçe Jane'in kırmızı kadife koltuğunda başı cama dönük bir şekilde oturuyordu.Dakikalardır ne Jane bir kelime etmişti ne de Jisoo.Soyeon boğazını temizleyip,kraliçenin önünde eğildi.
"Kraliçem sizinle konuşmam gereken mühim bir mesele var."
"Dışarı çık,geliyorum."
Kraliçe Jane uzun yeşil elbisesini düzeltti ve dışarı çıktı.Saray koridorundaki bütün hizmetlileri gönderdi.
"Söyle Soyeon,dinliyorum."
"Kraliçem bu söyleyeceğim şey sizi sinirlendirebilir ancak bildirmem lazım."
Soyeon ve Jane yardımcı-kraliçe ilişksiinden fazlaydılar.Soyeon efendisine çok sadık bir yardımcıydı ve Jane'den 3 yaş büyüktü.Jane 12 yaşındayken Soyeon saraya getirilmiş,kısa sürede arkadaş olmuşturlar ancak bir kraliyet mensubu ve soysuz arkadaş olamazlardı,Jane,Soyeon'u çok sevdiği için onu yardımcı olarak yanına aldı.
"Söyle Soyeon."
"Yeni gelen kadın ile aranızda bir şey olduğu söyleniyor ve bu tüm saraya yayıldı.Bu şekilde konuşmaları kraliyeti olumsuz etkileyecektir."
Jane sakin bir ses tonuyla
"Öyle düşünsünler belki de öyledir." dedi.
Soyeon şaşkın bir biçimde
"Ama kraliçem anneniz duysa ne der? Bir soysuz ile evlenmeniz hiç hoş karşılanmaz.Nereden buldunuz bu kadını?"
"Bahçemdeydi,habersiz gelmiş.Buralı değil çok beğendim.Sarayda tutmak için bir bahaneye ihtiyacım vardı.Bende ona,bahçeye izinsiz girmenin cezası olduğunu söyledim.Onu yanımda tutmam lazm Soyeon."
"Gerçekten inandınız mı efendim? Buralı olmasa da kraliyet bahçesi olduğu açık bir yere girmiş,hem de izinsiz.Bana inandırıcı gelmiyor."
"Belki de öyle ya da ben buna inanmak istiyorum Soyeon.Her neyse benimle odaya gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taht Oyunu | Jensoo
FanfictionBir taht için oynanan oyun bir anda tam tersi yönde gerçekleşir.