-11-

42 5 3
                                    


Yazmayalı 4 ay olmuş.Sizleri bu kadar beklettiğim için özür dilerim.Hikayeyi aktif bir şekilde devam ettireceğim. <3

Kraliçe Lalisa emin adımlarla,Kraliçe Miyeon'un yanına doğru ilerliyordu.Bakışlarından zafer duygusu anlaşılıyordu.Ajan Jisoo başarmıştı,Jane ona aşık olmuştu.Ancak tüm her şeyi bozan Kraliçe Miyeon,Lalisa için bir engeldi.Onu ortadan kaldırmalıydı ya canlı ya da ölü...

"Merhaba Kraliçem"

dedi Lalisa.Yüzünde çok sahte bir gülümseme vardı.

Miyeon kafasımı hafifçe çevirdi.Alaycı bir tavırla

"Merhaba,neden buradasın? Yoksa bu krallığı ele geçireceğini falan mı düşünüyorsun?"

Lalisa duraksadı,acaba plandan haberi var mıdır,diye.Sonradan rahatladı,her zamanki haliyi Miyeon'un.Miyeon,Lalisa'nın bu krallığı ne kadar çok istediğini gayet iyi biliyordu.

Lalisa kahkahayı bastı.

"Hahaha! Çok komiksiniz kraliçe Miyeon.Selam vermek istedim."

"Gidebilirsin istersen hemen."

"Üzgünüm ancak gidemem,kızınız Jane buna çok üzülür.Kendisi yakın dostum."

"Bir zamanlar bizde yakındık Lalisa,bir zamanlar..."

Sesinde öfke ve hayal kırıklığı vardı.

"Miyeon,tutukladığın kadın Jane'e asık ve Jane de ona aşık.Böyle yaparak Jane'i üzüyorsun."

"Bu seni alakadar eden bir mesele değil."

"Eder,Jane üzgün."

"Sen Jane üzgün diye mi uğraşıyorsun bu kadar? İnanmıyorum,belli ki kadını tanıyorsun."

"Bir hizmetçi parçasıyla ne işim olur ha? Böyle ucuz numaralarla savaşmam ben meraklanma Miyeon."

Lalisa sinirle Miyeon'un kolunu sıkıp kendine yaklaştırdı.

"Ya kadın serbest kalır ya da Jane senin hakkındaki ufak gerçeği öğrenir."

Miyeon korkuyla hemen cevap verdi;

"Peki öyleyse,kadın serbest kalabilir.Ancak sarayda devam edemez görevine.Saraydan kovacağım."

"Peki bu haberi hemen Jane'e iletiyorum."

"Ha,bu arada senden korkmuyorum,itibarım zedelenmesin diye."

Lalisa yüzünü döner dönmez,sahte gülümsemesinin yerine soğuk kudretli bakışları geçti.

Jane'in gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.Balonun en köşesinde arkası dönük bir şekilde oturuyordu.Lalisa'nın ona seslenmesiyle umut dolu bakışlarını ona  çevirdi.

"Ne dedi Lalisa?"

"Serbest bırakacak."

"Ne? Yaşasın! Çok sevindim ama neden bıraktı ki? Bırakmaz sanmıştım."

"Hemen sevinme,saraydan kovulacak.Ve bir daha görüşemeyeceksin."

"Ne demek görüşemem? Saraya kimi alacağıma ben karar veririm.Burası artık benim sarayım."

"Annenin de eski kraliçe olduğunu unutma Jane,ona karşı yanlış bir hamlen olursa hiçbir şeyin kalmaz."

"Ne yapacağı peki?"

"Benimle hareket et."

"Anneme karşı mı? Ne saçmalıyorsun sen?"

"Yanlış anladın,senin için demiştim Jane.Sevdiğin kadınla mutlu olman için yoksa annene zarar vermeyeceğiz."

"Peki Lalisa"

"Sevdiğin kadın Ji- ay yani Sooya demiştin.O serbest kaldıktan sonrasına bakacağız.Şimdi yüzünü sil ve davetlilerin arasına karış.Zira annen daha çok sinirlenir."


Sizce Miyeon'un hakkındaki gerçek ne? Peki Lalisa neden bu gerçeği kullanarak sarayı ele geçirmiyor,ve plan yapıyor? Bunu gelecek bölümde öğreneceğiz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Taht Oyunu | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin