Sürpriz bir günde iki bölümm! 💖
Oy vermeyi unutmayın ve lütfen yorum yapmayı da.Kimse yorum atmıyor .🤧
Eski Kraliçe Miyeon sakinliğini korumaya çalıştı.Her şeyden haberi varmış gibi davetlileri selamladı ve yerine geçti.O kadar öfkeliydi ki Jane'e.Tanımadığı bir kızı kraliyet tahtınaçok yakın bir şekilde oturtmuştu.Hem de bundan Miyeon'un haberi yokken.Davetlilere hiçbir şeyden haberi olmadığını belli ederse,otoritesi olmayan,basit bir anne olacağı düşünülecekti.Yanındaki kadına göz ucuyla baktı.Onu bir suçlu gibi tutuklamak daha mantıklı olacaktı.Gerçekten güzeldi ancak bu sakinleşmesine yardımcı olmamıştı.
Jane hemen annesinin yanına geldi.
"Misafirimizle tanıştın mı anne?"
Jane'i kolundan çekip,kendine yaklaştırdı.Kulağına fısıldadı.
"Kim bu kadın? Sen kim oluyorsun da benden habersiz kraliyet tahtına yakın oturtuyorsun onu? Üstelik bu pahalı sandalyelere.Hepsi elmastan."
"Bahçede bul-"
"Demek bir soysuz ha! Ne cüretle yaparsın bunu?"
"Ama anne o çok iyi,onu seviyorum."
"Seviyorsun demek haa"
"Muhafızlar!" Miyeon'un sert sesi tüm balo salonunda yankılanmıştı.Sooya etrafa hiçbir şey anlamamış bir şekilde bakıyordu.Lalisa bir şeylerin ters gittiğini anladı.Ancak elinden bir şey gelmiyordu,şimdilik.
"Tutuklayın şu kadını" dedi.
Jisoo,eski kraliçe'nin onu işsaret ettiğini görünce donakaldı.İçinden "Anladılar mı acaba ajan olduğumu?" diye düşünmeye başladı.Ancak anlasalar Lalisa'yı rehin alırlardı.Anlaşılan durum farklıydı.Jisoo sessizliğini korumaya devam etti.Jane gözyaşları içinde Jisoo'ya bakıyordu.Annesine karşı gelemezdi şu anda ve bu baloda herkesin gözü önünde yapamazdı.Annesi tüm bu kalabalığın içinde sevdiği kadını tutuklamıştı.Zaten annesiyle arası iyi değildi Jane'in.
----10 sene önce----
Jane henüz küçük bir çocukken zalim kral tarafından dışarı çıkmasına yasak konmuştu.Zalim kral olarak gördüğü kişi babasıydı.Babası fazlasıyla otoriterdi,halkına çok iyi davranıyordu ancak ailesine tam tersi bir şekilde davranıyordu.Annesine şiddet uyguluyor,kızlarının dışarı adım atmasına dahi izin vermiyordu.Herhangi kaba bir davranışlarında onlara inanılmaz cezalar veriyordu.
Bir defasında Jane sırf eti eliyle yedi diye dikenli tellerin üstünde yürütmüştü.Ayakları yara bere içinde kalan Jane 2 hafta yürüyemedi.Wonyoung henüz 7 yaşındaydı,buna rağmen babası ona da aynı cezaları veriyordu.Annesi kızlarına destek olacağına üstüne bir daha döverdi .Her şey için kızlarını suçlardı.Babası öldükten sonra anneleri Miyeon saraydan apar topar ayrıldı.Kraliyet yönetimini genç kız olan Jane'e yükledi.Jane de annesiyle gitmek istedi ancak annesi topraklarını birine bırakmalıydı ve gerçek olan şuydu ki kızlarını yanında istemiyordu.Neyseki vezir Chan vardı da Jane'e yardım ediyordu.
Günümüz
Jisoo tutuklandıktan sonra,baloda inanılmaz bir gürültü başladı.Bu dedikodu yapan soyluların sesleriydi.Eski kraliçe Miyeon bardağına iki defa vurdu.
"Sevgili davetliler, bu tatsız durum için üzgünüm.Ailevi bir mesele olduğu için sizlerle paylaşamam.Eğlenceye devam edelim.Bu konu hakkında asılsız dedikodu çıkaran olursa kafasını keserim."
Herkes sustu.Miyeon eski bir kraliçeydi evet ama hala en güçlü kralığın topraklarına sahip olan bir kızı vardı.Ve isterse kolayca yönetimi tekrar ele alabilirdi.Yaşamayı bu kadar seven soylular bir dedikodu uğruna kafaları kesilsin istemezdi.Orkestra çalmaya devam etti ve herkes az önceki olay yaşanmamış gibi davranmaya başladı.
Jane hüngür hüngür ağlıyordu.Arkasını salona dönmüştü.Jisoo'nun yanına gitmek için hazırlanırken annesi Miyeon sert bir şekilde kolunu tuttu.
"Nereye Jane? Misafirleri böylece bırakamazsın.Hepsiyle tek tek konuş.Nasıllar sor.Nezaket kurallarını sana ben öğretemem.Kraliçe Lalisa ile başlayabilirsin mesela.Çok seversin onu."
Annesi son cümlesini bastırarak ve imalı bir biçimde söylemişti.Çünkü Lalisa'dan hoşlanmıyordu.Hain olduğunu düşünüyordu ve haklıydı da ancak Jane bunun farkında değildi.
Jane gözyaşlarını silmeye çalışırken,bir yandan da Kraliçe Lalisa'yla konuşmaya çalışıyordu.
"Nasılsınız?" sesi titriyordu.
Lalisa ne olup bittiğini anlamalıydı.Neden ajanı (jisoo) bu şekilde tutuklanmıştı?
"O kadın neden tutuklandı? Çok üzüldünüz."
"Sooya Yang.Çok seviyorum onu,bugün ona aşkımı ilan edecektim ama annem engel oldu."
"Hiç konuştunuz mu onunla?"
"Hayır,utandım.Bir süre cesaretimi toplamaya çalıştım.Samimi bir diyaloğumuz olmadı ancak gözlerimizle anlaşabiliyorduk."
Lalisa amacına ulaşmıştı.Jane ajanına aşık olmuştu.Plan tıkır tıkır işliyordu.Miyeon olmasa her şey daha güzel olacaktı ancak Lalisa bunu halledebilirdi.
"Annenizi kadını serbest bıraksın diye ikna edebilirim."
"Gerçekten mi Lalisa?"
Bunu söylerken Jane'in gözleri sevinç ve şaşkınlıkla dolmuştu.
"Elbette bekle beni."
(Bu arada Wonyoung,Jane'in kardeşi 2.bölümde bahsetmiştim ancak kitapta adı çok geçmeyecek çünkü ana kadroda değil.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taht Oyunu | Jensoo
FanfictionBir taht için oynanan oyun bir anda tam tersi yönde gerçekleşir.