-7-

99 14 3
                                    

Uzun bir aradan sonra yeni bölümle tekrardan beraberiz.Fic 400 görüntüleme ve 44 foy almış.Fici okuyup destek olanlara teşekkür ederim.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3

Jisoo izin için baş hizmetli Rosé'nin yanına gitti.O sırada Rosé hizmetlilere önemli bir şeyden bahsediyordu.Bakışları sert ve kararlıydı.Jisoo bunu anladı izin alamaycağını düşündü belli ki yapılacak çok iş vardı.Rosé'nin yanına doğru yürümeye başladı ancak hiç beklemediği bir tepkiyle karşılaştı.Rosé herkesin önünde Jisoo'ya

"Hizmetli Sooya neredesiniz?Oyalanmayı kesin artık. Önemli işlerimiz var.Bugün  eski Kraliçe Miyeon sarayı kontrole gelecek.Yani Jennie'nin annesi." dedi.

"Bilmiyordum efendim.Kendisi neden sarayda yaşamıyor?"

"Bu tür sorular sorma hakkını kim sana verdi? Kapat çeneni."

"Peki efendim."

"Bütün izinler iptal.Herkes verdiğim görevleri yapacak.2 saatimiz var.Birazdan Kraliçe Jane ve Hanımım Miyeon burada olurlar."

Herkese görev verildi.Jisoo'ya bahçenin bakımı verildi.Tüm çiçekleri sulamalı,yabani otları koparıp yeni tohumlar ekmeliydi.Üstü kirleneceğinden bahçıvanların giydiği üniformayla bu işi yapacaktı.Odasına gidip hazırlandı.Canı sıkkındı,planını gerçekleştiremeyecekti.Kraliçe Jane saraya dönüyordu ve odasına girememişti.Ayrıca izin günü iptal olmuştu ve Kraliçe Lalisa ile görüşemeyecekti.Tüm bunlar bir yana bir de en nefret ettiği işi  yapacaktı.Jisoo kirlenmekten nefret ederdi ve bahçede bayağı bir toprakla oynaması gerekiyordu.

Odadan çıktığı anda karşısında Soyeon'u gördü.İnanılmaz derecede güzel bir kolye takımış ve beyaz uzun bir elbise giymişti.Bu hazırlık eski kraliçe Miyeon içindi.

(Bu elbisenin uzun kolu ve uzun etekli versiyonunu düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu elbisenin uzun kolu ve uzun etekli versiyonunu düşünün)

Jisoo,Soyeon'u burda görmeyi ummuyordu.Sorma gereğinde bulundu.

"Neden buradasınız efendim?"

"Yeni kız Kraliçemin bahçesini emanet edemezdim.Başında duracağım tabii ki de."

"Elbiseniz çok güzel kirlenmez mi?"

Jisoo uyuz olduğu bu kadından kurtulmak istiyordu.

"Dolabımda bundan daha güzelleri var.Endişelenmene gerek yok.Gerçi normal.Kaç tane böyle kıyafetin vardır ki?"

Jisoo derin bir nefes aldı söylenen bu sözleri görmezden gelerek bahçeye doğru yürümeye başladı.

Soyeon da arkasından geliyordu.Sonunda bahçeye vardılar.Jisoo'ya gerekli malzemeleri verip.Bahçenin köşesindeki sandalyeye oturdu.Hizmetlilerden bir adet çay istedi.

Jisoo çoktan işe koyulmuştu.Tohumları güzelce ekti,suladı.Çürüyen çiçekleri kopardı ve bahçe daha güzel görünüyordu.Jisoo terden sırılsıklam olmuştu.Soyeonsa höpürdeterek çayını içiyordu.

Jisoo işi bitince Soyeon'un yanına geldi.

"Sooya işin bitti herhalde."

"Evet efendim."

"Henüz bitmedi.Bahçeyle bitse de benimle bitmedi."

Jisoo 1 saatten fazladır güneşin altında çalışıyordu ve terden sırılsıklam olmuştu.Bir an önce yıkanmak istiyordu.

"Bana verilen görev buydu."

dedi sert bir tavırla.

Soyeon ayağı kalktı.Jisoo'dan daha kısaydı.1.57 civarı bir boyu vardı.Jisoo Soyeon'u bir anlığına tatlı buldu ve gülümsedi.Soyeon buna bile kızdı.

"Sırıtmaayı kes ve benimle gel."

Taht Oyunu | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin