-8-

87 12 0
                                    

 Jisoo Soyeon'u istemese de takip ediyordu.Ona daha ne kadar ağır bir iş yaptıracağını merakla beklerken sarayın giyinme odasına geldiler.Soyeon

"İstediğini giy,saçini başını yapsınlar." dedi.

"Ama neden ki?" diye sordu Jisoo.

"Sooya'cım ben istemesemde kraliçem böyle uygun gördü."

"İyi de ben bir hizmetliyim neden pahalı kıyafetler giydiriyorsunuz bana?"

"Çok soru sorma"

Jisoo büyük odaya girdi.Odanın tavanı çok güzel işmelerle kaplıydı.Duvarlar gerçek altından kaplı duvar kağıtlarıydı.İçinde binbir çeşit kıyafet olsan bu odada Jisoo kıyafet seçmekiydi.Elini kıyafetlerin arasında gezdirdi ve gözüne yeşil çiçekli bir elbise çarptı.Elbiseyi çıkardı ve ''bunu deneyeceğim" dedi.

Soyeon "Ne yaparsan yap ama çabuk ol" dedi.

Jisoo arkada üstünü değiştirdi.Garip olan Jane'in kraliyetinde kore tarzı kıyafetlerin ve dokumaların olmamasıydı bu Jisoo'ya çok garip gelmişti.Lalisa'nın sarayında Tayland'ın yöresel kıyafetleri,işlemeleri vardı.Jane ise avrupai bir tarzı benimsemişti.Jisoo kıyafeti giydi ve bütün güzelliği ortaya çıktı.


Soyeon "Kabul ediyorum güzel kızsın" dedi ve elindeki inci kolyeyi Jisoo'nun boynuna taktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soyeon "Kabul ediyorum güzel kızsın" dedi ve elindeki inci kolyeyi Jisoo'nun boynuna taktı.Jisoo ''Şimdi napacağım efendim?" diye sordu.

Sen kraliçenin odasında bekle seninle konuşur gelince.

Jisoo duyduklarna inanamadı günlerdir kraliçenin odasına girmeye çalışıyordu ve aradağı fırsat kapısına gelmişti.

"Koridorda bir sürü muhafız ve hizmetli var" aklında bulunsun dedi Soyeon.

Tehditkar bir biçimde söylemişti bunu.Jisoo dikkatli olmalıydı.

Canım bu aralar çok fazla yazmak istemiyor,yine de sizleri bölümsüz bırakmak istemediğim için kısa bir bölüm yazdım ben pek beğenmedim ama umarım siz beğenmişsinizdir.Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın <3

Taht Oyunu | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin