ᴛʜɪʀᴛʏsᴇᴠᴇɴᴛʜ | ʜᴇᴀᴅ sʜᴏᴏᴛ

130 22 121
                                    

ʟɪғᴇ ɪs sᴛʀᴀɴɢᴇ

+🌊+

.

سەنا دوای ئەو ڕووداوە بەپەلە پەیوەندی بە لۆناوە کرد

لۆنا"سڵ..."

سەنا نەیهێشت قسەکەی بکات

سەنی" وەرە بۆ ئۆفیسەکەم بەبێ هیچ قسەیەک بە زووی"

لۆنا"چی بووە تانها پێم بڵێ"

سەنی"بەپەلە وەرە"

سەنا دایخستەوە و ڕۆشت

.

سەنا دانیشتبوو هێندە دڵڕەوکێی هەبوو قاچەکانی دەلەرزی لەپڕ لۆنا خۆیکرد بە ژوورا و دانیشت

لۆنا" پێم بڵێ چی ڕوویداوە"

سەنی"دەزانم کە ماچاری لەیەنی جەیهیۆن بگری بەڵام ئەمەیانم لێ مەشارەوە سووجین پەیوەندی چیە بە جەیهیۆنەوە؟! "

لۆنا تێگەشت کە هەوڵەکانی بێ سوود بوو
لە پارێزگاری کردن لە هەمووان

لۆنا" سووجین کاری کردووە لای جەیهیۆن من ئاگادار نەبووم بەڵام کاتێک زانی من هێندە نزیکم لێتانەوە بەبیانوی ئەوەی خۆشی دەوێم خۆی نزیک کردەوەو وتی گەر ئەو نهێنیە ئاشکرا ببێ کە سووجین هەواڵی خێزانی جۆیۆنی بۆهێناوم ئەوا خێزانەکەت لە ناو ئەچن و تۆش تاوان بار ئەبیت بۆیە لەترساندا هیچم نەدەکرد"

سەنی" ئێستاش جۆنگکووک زانیویەتی و دوونیای وێران کردووە و هەڵەکەشی خستە ئەستۆم حەقی خۆیەتی"

لۆنا" وتی گەر ئاشکرا بێ جۆنگکووک و سووجین جیادەبنەوە و بەڕێز جۆیۆن لەخەفتدا دەمرێ سەناش لەکارەکەی دەر ئەکرێ و کەس ناتوانێت یارمەتیان بات بۆیە من خۆم دوور خستەوە "

سەنی" نازانم نازانمم یانی چی بکەم بە باوکم بڵێم جۆنگکووک سەرم لێ ئەکاتەوە وە گەر پێی نەڵێم لە ئەستۆی من ئەبێ"

لۆنا" پێویستە سووجین بدۆزینەوە و قسەی لەگەڵ بکەین"

سەنی" ئەبێت تا بەیانی ئەم کێشەیە چارە بکەین
باوکم ئەمە بزانێت لێم خۆش نابێت"

لۆنا" من پێم وایە سووجین سیخوڕی ئەو نییە چیتر"

سەنی" دەزانم بەڵام براکەم تێناگات بۆیە تکایە سووجین بدۆزەوە تا کانگ جۆنگکووک چارە بکات منیش چارەی جەیهیۆن ئەکەم"

.

کانگ جۆنگکووکی لەو ئاژاوەیە دەرکردە دەرەوە

ʟᴏᴠᴇ ᴡᴀʀɴɪɴɢ | ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ | ✓Where stories live. Discover now