---------------------~•°
- Sasuke jelentkezik a 'B' pontról!
- Sakura jelentkezik a 'C' pontról!
- Naruto jelentkezik az 'A' pontról!
- ...
- Sora?
Kakashi várakozott még egy darabig az Uzumaki válaszára, de a vörös hajú genin nem mutatta nyomait annak, hogy reagálni szeretne a kérdésre.
- Drága Kami-sama... Jól van, hetes csapat, közeledjetek a célponthoz!
A fák között egy oda nem illő árnyékot lehetett kivenni. Mozdulatai fürgék voltak, kis mérete még jobban kihangsújozta a gyorsaságát. Úgy száguldott a fák között, mintha erre született volna.
A lény megált egy tisztáson, mely lehetőséget adott a négy shinobinak arra, hogy lecsapjon rá.
- Ez az! Ott van!
A három genin közelebb lopódzott, senseijük a távolból figyelte őket.
- Milyen messze vagytok? - kérdezte a jounin.
Naruto kinézet egy fa mögül.
- Öt méterre. Bármikor kezdhetjük!
- Jól van... indulás!
A három bujkáló el is kapta volna a célpontot, de valaki megelőzte őket.
Sora lassan az árnyék felé lépett, és felemelte a macskát a földről. Az utóbbi halkan dorombolni kezdett, mit sem törődve a körülötte ácsorgó alakokkal.
- Hát itt vagy, te haszontalan! - Kakashi kilépett a fák közül, és fejen kólintotta az Uzumakit - hol voltál ezidáig?
- Élet-mérgezést kaptam és bekellett menjek a korházba - válaszával még egy fülest érdemelt ki.
- Pedig én akartam elkapni! - duzzogott Naruto, akinek láthatóan nagy sebet ejtett a lelkén, hogy nem ő volt az, aki nyakon csípte az elszökött kedvencet.
- Ha annyira kell neked, akkor tessék!
Sora odanyújtotta a szőke geninnek a macskát, aki mohón kivette a kezéből az állatot. A kandúr, mikor egyszer csak egy másik ember társaságában találta magát, elkezdett fújni és kapálózni.
YOU ARE READING
A VÉGZET HANGJAI
FanfictionNaruto f.f. -- male oc ---------------- ,,- Nincs szükségem mélabús gyerekkorra ahhoz, hogy szétrúgjam a segged." ---------------- Shinigami. Kaszás. Vég. Enyészet. Külömböző szavak, mégis egyazon jelentéssel bírnak. Egy fogalom, mely értelmét elve...