--06; leszámolás

81 6 0
                                    

---------------------~•°

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

---------------------~•°

A kis beszélgetésük után Naruto mintha más szemmel nézett volna Sorara. Tiszteletet érzett a vörös hajú fiú iránt, de ez még nem jelentette azt, hogy a vitáikat elhanyagolták.

- Keljél már fel abból a poshadt ágyból, te lusta dög!

- Nem kényszeríthetsz!

Sora megdörzsölte a szemét, mint akárki más, aki hajnalok hajnalán fel lett verve álmából.

- Pont olyan vagy, mint a matek. Utálom a mateket.

Narutonak már fél órája fel kellett volna kelnie, de a szőkének sehogy sem tetszett az a gondolat, hogy el kell hagynia a takarója melegét.

Tazunanak már nem maradt sok hátra az építésből, és a hetes csapatnak időben a hídhoz kellett érnie, hogy felügyelni tudják az öreg munkáját.

Naruto azonban annyira lefárasztotta magát a gyakorlás során, hogy még az ujját sem tudta mozdítani. Egész éjjel fent volt, hogy elérje azt a chakrairányítási szintet, amellyel már képes lesz megmászni a fát. Sasuke is vele tartott, de neki volt némi időérzéke, és ő sikeresen ki tudta aludni magát.

Sora akárhogy próbálta kirángatni az alvó shinobit a paplan kényelméből, nem sikerült neki. A szőke olyan nehéznek bizonyult, hogy a vörös szemű ninja nem tudta végrehajtani feladatát.

- Mi lenne, ha 'kicsit' megpöckölnéd egy kunaijal? - kérdezte Rakumei az Uzumaki fejében.

- Nem jó ötlet - ellenkezett Sora - Kakashi megölne, ha a drágalátos senseijének egyetlen gyermeke véletlenül kinyiffanna.

Ha valaki éles szemmel rendelkezik, észreveheti, mekkora a hasonlóság a Negyedik hokage és Naruto között. A szemük és hajuk színe, még a viselkedésükben is van valami közös.

Másrészt egy Uzumakinak csak akkor lehet egy, a vörössel eltérő sörénye, ha az illető félvér. És a ninjavilágban nem gyakori az az élénksárga lobonc, amivel Namikaze Minato büszkélkedett.

Miközben a vörös hajú genin magában filózott, nem tűnt fel neki, hogy az említett szőke hajú shinobi visszaaludt. Úgy horkolt a matracán, mintha az elöbb nem lett volna felkeltve egy igen rosszkedvű Sora álltal.

- Na tessék...

- Hagyjad csak! - dugta ki a fejét Kakashi a másik szobából - A végsőkig hajtotta magát... ezért ma már szerintem nem fog felkelni.

- Hát - mondta ki hangosan a gondolatait a genin - egy problémával kevesebb.

---------------------~•°

- Kakashi-san! Biztos elég jól van már?

A hetes csapat (ébren levő) tagjai mind Tazuna háza elött voltak felsorakozva. Tsunami elöttük állt, aggódó pillantásokat vetett a fehér hajú jouninra.

A VÉGZET HANGJAI Donde viven las historias. Descúbrelo ahora